2132971 Fan...ärligt. Ni som gillade inslaget, har ni rökt crack eller?
Ok för er som missade det, här kommer en repris:
Prolog; Hotellet tidig morgon: -Hohoho vilken spjuvrer jag är som ligger i sängen med skinnställ och låtsas sova.
Scen; På väg till banan och på banan: -Oj, vad nervös jag är. Förresten, har jag sagt att jag är otroligt nervös. Kolla, där är banan, halleluja vad nervös jag blir nu. Oj, där står ju motorcykeln, åååhhhh jag blir så nervös. Oj, en livs levande teamchef, guuud vad nervös jag blir nu.
Scen; Körningen: Hoooo, håhåhåhåhå, hahahahhah, hiiiiiiii, ååååhhhhhhhhhhhh.
Scen; Efter körningen: Åhhhhhhhh, guuuuuuud, whooooooo.
Epilog; På väg bort från banan: -Dom kanske har glömt vilken spjuver jag är så teamchefen får springa ikapp mig och berätta att om jag inte hade varit så tjock hade MotoGP varit min lekplats nästa år.
Summa sumarum. Det absolut Sämsta jag någonsin har sett. Ingenting om hur motorcykeln var att köra, inga som helst jämförelser mot standardhojar. Ingenting om vilka tekniska lösningar som Kawasakin har och som man kanske kan se fram mot på gatversioner. Helt innehållslöst och det var bara gjort för ett enda ändamål, att kompisgänget skulle få åka på solsemester och köra hoj, bara för egen vinnings skull. Inte ens vettiga kameravinklar lyckades dom med, inte ens när hojen stod stilla i depån. Skamligt dåligt.