Provkörning Moto GP cykel

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Även om Budda inte är nån kass förare så tror jag inte att han är man nog att bedöma om Kawan är bra som MotoGP-hoj räknat. Alla hojar på den nivån framkallar bara "äääähähähäh, hahahaha, oooh, flås" som kommentar. Sen tror jag inte att han fick köra nåt större antal varv. Det brukar röra sig om fem eller nåt när kreti- och pletijournalister ska provköra.

För övrigt tjänar det inte mycket till att fördjupa sig för mycket i tekniskt mumbo-jumbo när det är ett program avsett för de breda massorna. Det folk vill se är ju just fräsig-faktorn. Med lite tur så är MotoGP lite mer inpräntat i massornas medvetande, vilket kanske kan leda till att några få börjar intressera sig.

Jag gillade som sagt inslaget.

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Ozzian skrev:
2133689 Jag tycker det är jäkligt otroligt att någon "civil" ens får komma så nära en Moto-GP hoj.
Hade filmteamet så mycket som närmat sej hojen med kamera så hade de förmodligen beslagtagit hela filmteamet :D

Vi får allt vara glada att vi fick se så mycket som vi fick se :tummenupp
Med tanke på hur djuplodande reportage det finns om hojarna i tidningen Motorcycle Racer så är det nog mer filmteamest ambitioner som sätter gränserna, självklart får de inte reda på allt men bra mycket mer än man tror. Det är ju de utgågna modellerna de kör vid varje säsongslut.

sandstream

Guest
Om någon har en länk till inslaget (förutom FTP-versionen som jag inte fick att fungera) tas det tacksamt emot.

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Mattias skrev:
2134827 Även om Budda inte är nån kass förare så tror jag inte att han är man nog att bedöma om Kawan är bra som MotoGP-hoj räknat. Alla hojar på den nivån framkallar bara "äääähähähäh, hahahaha, oooh, flås" ......
Jag gillade som sagt inslaget.

Ibland är du så där skönt äckligt smart så dett bara går att hålla med. Jag måste nog dessutom fråga, vilka är Buddas meriter egentligen? Det där var fanimej ingen gatknutte-körning?

I ett så kort inslag saknade jag inte nånting. Flinade glatt av att se och höra.

Folk som är intresserade vet redan mer om hojen än vad man hinner med på fem minuter, dom övriga bryr sig inte.

invisible

Yes baby...
Gick med
4 Mar 2006
Hoj
Kawasaki ZX-6R'06
ozto skrev:
2134553 Ja det skulle va mycket uppskattat!

Har börjat och skicka upp den nu, tar en stund, hastigheten är inte den bästa
:mad:

Filen heter mm.s04e05.avi

Detta är alltså hela avsnittet av Mera motor om någon nu missade mitt förra inslag.

Edit: Den är uppe nu.

Last edited:

RandomDude

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Jun 2004
Hoj
Triumph Street Triple R -13
invisible skrev:
2136556 Har börjat och skicka upp den nu, tar en stund, hastigheten är inte den bästa
:mad:

Filen heter mm.s04e05.avi

Detta är alltså hela avsnittet av Mera motor om någon nu missade mitt förra inslag.

Klaga inte på min lina utan på alla som tankar (Alla på SH) :tungan

Jag har 10/10 Mbit men min download påverkas av min upload (och tvärt om)...

invisible

Yes baby...
Gick med
4 Mar 2006
Hoj
Kawasaki ZX-6R'06
eV1Te skrev:
2136649 Klaga inte på min lina utan på alla som tankar (Alla på SH) :tungan

Menar inget illa :)

Är väl jag som är bortskämd med min 100/100 lina :)

Macke..

Socialt Handikappad
Gick med
16 Mar 2005
Hoj
Aprlia Rs125 -94
eV1Te skrev:
2136649 Klaga inte på min lina utan på alla som tankar (Alla på SH) :tungan

1000 tack till dej :banana
Rätt sjuk hoj :död

RandomDude

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Jun 2004
Hoj
Någon som kan tippsa om någon annat coolt MotoGp klipp, gärna i klass med MotoGp Animals som också ligger på FTP:n?

RandomDude

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Jun 2004
Hoj
Min dator har slutat fungera så detta betyder att ingen kan ladda ner något från mig... :död

RandomDude

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Jun 2004
Hoj
Verkar vara hårddiskarna som lagt av så jag kan inte ens starta windows... får se om jag ska krångla o felsöka mera eller om jag ska inverstera i en ny dator... :mad:

Det var minst 150 nerladdningar under de 2-3 dagarna som den var igång i alla fall :tummenupp

Edit: Processor (Pentium 4 2.8 GHz), Moderkort, 1 GB ram-minne, Grafikkort (Radeon 9800 Pro) och så vidare är helt okej så om någon vill köpa det för en billig peng så kan jag själv köpa ny dator. :tummenupp

Last edited:

burner

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2004
Hoj
Letar GSXR 1000/750
eV1Te skrev:
2142917 Verkar vara hårddiskarna som lagt av så jag kan inte ens starta windows... får se om jag ska krångla o felsöka mera eller om jag ska inverstera i en ny dator... :mad:

Passerar datorn Power On Self Test då ?

fezt

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
lös
eV1Te skrev:
2136888 Någon som kan tippsa om någon annat coolt MotoGp klipp, gärna i klass med MotoGp Animals som också ligger på FTP:n?
Ngn som kan tipsa/hjälpa en amatör som inte hajar vart ja ska ladda ner filmklippet me budda... ? :va

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln