Provkörning Moto GP cykel

Lasse A

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2005
Ort
På landet
Hoj
-
Nicke_K skrev:
2133361 Nenenej i Sverige gnäller vi bara vid kaffe bordet på jobbet, vid köks bordet hemma och på något forum på nätet. Att tala om vad man tycker direckt till källan är inget svenskt beteende då kanske dom åtgärdar problemet och vi får inget att gnälla på, och då skulle det förmodligen bli ett jävla gnäll :va

:rofl
 

-PLM-

Snabbast i stan!
Gick med
6 Sep 2003
Ort
Tokholm
Hoj
KTM 525 EXC -06, GSXR1000 -07
Man undrar hur fan de tänker när de skapar program. Även om man har begränsad körtid kan de göra efterforskningar före/efter testet och slänga med i reportaget.
 

Ozziania

SuperSport är lite roligare
Gick med
18 Jul 2004
Ort
Långtbortistan
Hoj
Flertal
Jag tycker det är jäkligt otroligt att någon "civil" ens får komma så nära en Moto-GP hoj.
Hade filmteamet så mycket som närmat sej hojen med kamera så hade de förmodligen beslagtagit hela filmteamet :D

Vi får allt vara glada att vi fick se så mycket som vi fick se :tummenupp
 

Cale

aka Robospine & Domiseven
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Strängnäs
Hoj
RSV Mille -99
Ozzian skrev:
2133689 Jag tycker det är jäkligt otroligt att någon "civil" ens får komma så nära en Moto-GP hoj.
Hade filmteamet så mycket som närmat sej hojen med kamera så hade de förmodligen beslagtagit hela filmteamet :D

Vi får allt vara glada att vi fick se så mycket som vi fick se :tummenupp


exakt, jag tror helt enkelt att de inte fick nämna nånting om hojen..
tycker för övrigt att det var ett bra inslag..
 

Ozziania

SuperSport är lite roligare
Gick med
18 Jul 2004
Ort
Långtbortistan
Hoj
Flertal
eV1Te skrev:
2133983 Jag har en tillfällig FTP-server om den inte redan finns uppe?
Jag har "digitaliserat" själva MotoGP inslaget från videoband, tyvärr blev den ganska komprimerad (32Mb) så det är väl lite grynigt, det går dock att se, blev bättre när jag kör upp det på TVn igen (sämre upplösning på den, hehe).
 

sp2

Nytt nik. #46
Gick med
16 Jun 2005
Ort
Nytt nikname! #46
Hoj
Jaag har bytt nikname! Heter numer #46
Som sagt jag tror inte dom fick komma närmare och ta del av detaljerna på hojen! Vi får vara glad över det lilla som Kavazaki släppte till!
Men visst kunde repotaget vara bättre, helt klart!
Trots allt så satt jag med ståpäls och njöt av ljudet från hojen!!!! :yoparty
Fö. så gjorde MeraMotor ett hyfsat repotage om Supermotard för några veckor sedan! :tummenupp
 

RandomDude

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Jun 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Triumph Street Triple R -13
Ozzian skrev:
2134044 Jag har "digitaliserat" själva MotoGP inslaget från videoband, tyvärr blev den ganska komprimerad (32Mb) så det är väl lite grynigt, det går dock att se, blev bättre när jag kör upp det på TVn igen (sämre upplösning på den, hehe).

Logga in på ftp://ev1te.myftp.org
Användarnamn: sporthoj
Lösen: sporthoj

Servern kommer ligga nere då och då på grund av att servern ligger på min stationära dator...

Lägg filen i mappen upload och där ifrån kan alla andra tanka den sen med samma inloggning.

Edit: Bara efter några minuter var det genast 5-10 pers som var inne o ville tanka, synd bara att filmen inte ligger uppe än :tomten
 
Last edited:

RandomDude

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Jun 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Triumph Street Triple R -13
Har precis kollat på det själv nu, jag säger bara en sak!

Jag vill, Jag vill, Jag vill, Jag vill, Jag vill, Jag vill!!!! :yoparty
 

Pernell

Mañana
Gick med
16 Jun 2005
Ort
Sista sovjetstaten
Hoj
953cc japan
Ah, stort tack!

Bara jag som såg likheten mellan Budda och Dr. Evil? Slående lika men framför allt: "Muhahahahaha haha muhaha" Magi!
 

RandomDude

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Jun 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Triumph Street Triple R -13
Servern kommer ligga nere under natten men den kommer vara på hela dagen imorgon.

Kul att så många är intresserade, måste vara ca. 50 downloads på bara någon timma :tummenupp
 

invisible

Yes baby...
Gick med
4 Mar 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Kawasaki ZX-6R'06
Har ej varit inne på servern men om den inte finns så har jag hela avsnittet som jag kan ul:a om intresse finns.
 

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Ort
linköping
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
invisible skrev:
2134547 Har ej varit inne på servern men om den inte finns så har jag hela avsnittet som jag kan ul:a om intresse finns.


Ja det skulle va mycket uppskattat!
 

Magnus-Sthlm

Fullgasväxlare
Gick med
17 May 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki GSX-R1000 -05 något modifierad av Taxi Stockholm
Depåbitchen skrev:
2133307 Nä det är ju självklart att hela redaktionen på TV4+ känner dina taskiga vibrationer och din frustrerande ilska över hur dåligt inslaget var och genast tänker på hur dom ska kunna göra ett bättre inslag i nästa program så just DU blir nöjd. :3freak :näsblod

Hoppsan, det var visst lite känsligt att bemöta din kärestas inlägg. Men du, hon är en stor flicka och kan svara för sig själv och på ett bra sätt dessutom.

Nicke_K skrev:
2133361 Nenenej i Sverige gnäller vi bara vid kaffe bordet på jobbet, vid köks bordet hemma och på något forum på nätet. Att tala om vad man tycker direckt till källan är inget svenskt beteende då kanske dom åtgärdar problemet och vi får inget att gnälla på, och då skulle det förmodligen bli ett jävla gnäll :va

Men gör så här. Ta Depåbitchen i handen och skutta runt och sprid kärlek bland folket. Efter det kan du väl ta bort din profil från Sporthoj då du inte verkar ha förstått vad ett forum är, du måste verkligen må dåligt över att läsa alla inlägg där folk klagar på bilister, trängselskatter, fartkameror, dåliga serviceställen, mc-butiker osv osv. Sen att försöka göra det till något typiskt svenskt att ventilera kritik och diskutera olika åsikter är bara ett så otroligt tröttsamt sätt att argumentera på och visar på en mognadsnivå i fas med en apriltomat.
 

Lasse A

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2005
Ort
På landet
Hoj
-
Magnus-Sthlm skrev:
2134700 Hoppsan, det var visst lite känsligt att bemöta din kärestas inlägg. Men du, hon är en stor flicka och kan svara för sig själv och på ett bra sätt dessutom.

Har inga som helst problem med din kommentar till BB:s inlägg. Ville bara bemöta ditt inlägg med MIN åsikt. Som du själv skrev. Detta är ett forum där folk ventilerar sina åsikter. Och så gör även jag. :pannkyss
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Ja inslaget gav väl inte mig någon önskan att se framtida program, av den anledning att jag inte tror de vet vad de pratar om. Fast det var ett roligt och givande inslag ändå. Man förstår att en GP-hoj är fräsig och extrem iaf :)
 
Last edited:
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top