Ozzian skrev:2131320För de som har TV4+ men missade så är det repris i morgon, Onsdag, 14:05
Edit: Sänds visst även 7/5 också
woo, hann se det tack vare dig!
hehe va mullig Budda var =)
Ozzian skrev:2131320För de som har TV4+ men missade så är det repris i morgon, Onsdag, 14:05
Edit: Sänds visst även 7/5 också
Thompson skrev:2132934woo, hann se det tack vare dig!
hehe va mullig Budda var =)
Magnus-Sthlm skrev:2132971Fan...ärligt. Ni som gillade inslaget, har ni rökt crack eller?
Ok för er som missade det, här kommer en repris:
Prolog; Hotellet tidig morgon: -Hohoho vilken spjuvrer jag är som ligger i sängen med skinnställ och låtsas sova.
Scen; På väg till banan och på banan: -Oj, vad nervös jag är. Förresten, har jag sagt att jag är otroligt nervös. Kolla, där är banan, halleluja vad nervös jag blir nu. Oj, där står ju motorcykeln, åååhhhh jag blir så nervös. Oj, en livs levande teamchef, guuud vad nervös jag blir nu.
Scen; Körningen: Hoooo, håhåhåhåhå, hahahahhah, hiiiiiiii, ååååhhhhhhhhhhhh.
Scen; Efter körningen: Åhhhhhhhh, guuuuuuud, whooooooo.
Epilog; På väg bort från banan: -Dom kanske har glömt vilken spjuver jag är så teamchefen får springa ikapp mig och berätta att om jag inte hade varit så tjock hade MotoGP varit min lekplats nästa år.
Summa sumarum. Det absolut Sämsta jag någonsin har sett. Ingenting om hur motorcykeln var att köra, inga som helst jämförelser mot standardhojar. Ingenting om vilka tekniska lösningar som Kawasakin har och som man kanske kan se fram mot på gatversioner. Helt innehållslöst och det var bara gjort för ett enda ändamål, att kompisgänget skulle få åka på solsemester och köra hoj, bara för egen vinnings skull. Inte ens vettiga kameravinklar lyckades dom med, inte ens när hojen stod stilla i depån. Skamligt dåligt.
Magnus-Sthlm skrev:2132971Fan...ärligt. Ni som gillade inslaget, har ni rökt crack eller?
Prolog; Hotellet tidig morgon: -Hohoho vilken spjuvrer jag är som ligger i sängen med skinnställ och låtsas sova.
Scen; På väg till banan och på banan: -Oj, vad nervös jag är. Förresten, har jag sagt att jag är otroligt nervös. Kolla, där är banan, halleluja vad nervös jag blir nu. Oj, där står ju motorcykeln, åååhhhh jag blir så nervös. Oj, en livs levande teamchef, guuud vad nervös jag blir nu.
Scen; Körningen: Hoooo, håhåhåhåhå, hahahahhah, hiiiiiiii, ååååhhhhhhhhhhhh.
Scen; Efter körningen: Åhhhhhhhh, guuuuuuud, whooooooo.
Epilog; På väg bort från banan: -Dom kanske har glömt vilken spjuver jag är så teamchefen får springa ikapp mig och berätta att om jag inte hade varit så tjock hade MotoGP varit min lekplats nästa år.
Summa sumarum. Det absolut Sämsta jag någonsin har sett. Ingenting om hur motorcykeln var att köra, inga som helst jämförelser mot standardhojar. Ingenting om vilka tekniska lösningar som Kawasakin har och som man kanske kan se fram mot på gatversioner. Helt innehållslöst och det var bara gjort för ett enda ändamål, att kompisgänget skulle få åka på solsemester och köra hoj, bara för egen vinnings skull. Inte ens vettiga kameravinklar lyckades dom med, inte ens när hojen stod stilla i depån. Skamligt dåligt.
Söderlund skrev:2133083Cool it down nu bobby. Så dåligt var det inte. Varför gå in på massa detaljer kring hojen? Dom har säkert blivit tilldelad en viss tid till detta inslag, jag ser hellre åkningen än massa effektsiffror, dom kan man ju läsa sig till.
Att han var nervös och som ett barn på julafton var rätt roligt.
Men du kanske inte hade vart så nervös för att köra en mångmiljonhoj med dom krafterna/egenskaperna? Själv hade jag nog skitit ner mig mer eller mindre...
Magnus-Sthlm skrev:2133108
Det är synd att man inte kan förvalta ett lysande tillfälle att göra ett informativt och intressant reportage.
Bikerbitch skrev:2133120De kanske inte hade tänkt i de banorna alls. Eller så fanns det inte tillräckligt med utrymme. Dra iväg ett mail till de så att de vet till nästa gång vettja.
Magnus-Sthlm skrev:2133154Är du allvarlig???? Tycker du verkligen att man ska behöva skicka mail för att dom ska göra sitt jobb. Jag kan verkligen tänka mig det morgonmötet på redaktionen: -Jo grabbar, det kom ett mail här från en kille som tipsade att man kunde göra både intressanta och informativa reportage. Varför är det ingen som har tänkt på det tidigare? Va, va, va???
Däremot är det gulligt att se hur du alltid ska försvara folk, jag önskar att jag hade din inställning, din förståelse och ditt tålamod med människor. Obs, inte ironi.
.......................................
Magnus-Sthlm skrev:2133154Är du allvarlig???? Tycker du verkligen att man ska behöva skicka mail för att dom ska göra sitt jobb. Jag kan verkligen tänka mig det morgonmötet på redaktionen: -Jo grabbar, det kom ett mail här från en kille som tipsade att man kunde göra både intressanta och informativa reportage. Varför är det ingen som har tänkt på det tidigare? Va, va, va???
Däremot är det gulligt att se hur du alltid ska försvara folk, jag önskar att jag hade din inställning, din förståelse och ditt tålamod med människor. Obs, inte ironi.
Magnus-Sthlm skrev:2133108Vad har det med saken att göra huruvida jag hade varit nervös eller inte? Förstår faktiskt inte frågan. Det är inte mitt jobb att köra och recensera så det är helt ointressant.
Självklart är det intressant att se dom tekniska lösningarna då flertalet med all sannolikhet kommer att dyka upp på "våra" motorcyklar inom ett eller ett par år.
Får man fråga vad det var du tyckte var bra med inslaget. Att man hörde motorljudet? Att man fick se en människa helt tappa konceptet? Den undermåliga filmningen? Bristen på information?
Det är synd att man inte kan förvalta ett lysande tillfälle att göra ett informativt och intressant reportage.
Depåbitchen skrev:2133307Nä det är ju självklart att hela redaktionen på TV4+ känner dina taskiga vibrationer och din frustrerande ilska över hur dåligt inslaget var och genast tänker på hur dom ska kunna göra ett bättre inslag i nästa program så just DU blir nöjd.
Klart som fan att man endast kan påverka genom att tala om vad man tycker och tänker!
Om man inte tillräckligt mycket så gör ingen något åt saken.
Pernell skrev:2133348Är det verkligen ingen som kan lägga upp den så att vi dödliga kan få se den?
Eller en torrentlänk, vad som. Bara ge mig, GE MIG!
Nicke_K skrev:Att tala om vad man tycker direckt till källan är inget svenskt beteende då kanske dom åtgärdar problemet och vi får inget att gnälla på, och då skulle det förmodligen bli ett jävla gnäll
Scen; På väg till banan och på banan: -Oj, vad nervös jag är. Förresten, har ja......
Rasorblade skrev:2130706Går det i repris ngn annan dag?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|