Alltså.. Min 60gb är fanimig tyst. Jag hör den då aldrig när jag spelar å då står den bara en par meter bort.
Inte min heller.
Alltså.. Min 60gb är fanimig tyst. Jag hör den då aldrig när jag spelar å då står den bara en par meter bort.
Är det någon som har förbokat GT5 Prolouge? Det släpps väl imorrn eller har det blivit försenat igen? Känns också som ett måste i spelhyllan...
Är det någon som vet om det är planer på att ge stöd åt tanjentbord och mus i spel, går ju inte spela skjutarspel och likande med en liten knapp.
Låter bra men ialf jag blir så frustrerad att man vet att med mus skulle man spela så mycket bättre så man inte vill lära sig.Endast tillverkarna av UT3 har utannonserat att detta spel ska stöd för tangentbord och mus.
Förmodligen lär det blir fler som hakar på detta i framtiden.
Förresten så krävs det bara lite övning att spela FPS-spel med kontroll.
Någon som har koll på när 80-gigaren kommer, och kommer den ligga i samma prisklass som 60-gigaren, som den ska ersätta?
En polare och jag är i startgroparna att köpa varsin 60-gigs version men om den nya kommer snart så väntar man så klart...
Speciellt om den har mer godis i form av mindre ledare i processorn.
Vill inte köpa 40-gigs då jag behöver bakåt-kompabiliteten till ps1 o ps2. Av någon anledning vill min ps2:a inte läsa ps1-spel längre, och den är mer eller mindre bortlovad till syrran som vill spela singstar på den..
Hörde av en jobbarkompis att man enlkt kunde bara byta ut disken mot ja vad man ville, genom att endast öppna en skruv utan att öppna upp själva boxen och även att garantin är kvar.
Vet någon om det stämmer eller ska man köpa sig en externdisk.
Suveränt, vet du vad man ska ta bort eller kanske finns någon länk?Det stämmer vad din jobbarkompis sa. Dock är det 2.5" S-ATA diskar, så att ingen går och försöker med en 3.5"
Det stämmer vad din jobbarkompis sa. Dock är det 2.5" S-ATA diskar, så att ingen går och försöker med en 3.5"
Ofan så det går o sätta i en större då alltså? men vart hittar man programvaran? (Os o dyl)
Ska du köpa 60-gigs versionen så får man nog vara på hugget, de börjar ta slut i butikerna. Singstar kommer på p3:an snart
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari