ething
Med lem
Joel: Har aldrig råkat ut för detta men det låter som CRC-fel (trasiga kluster på HDD). Eftersom PS3 inte har något defrag är det nog bara att installera om. Allt du köpt på PSN etc. går att installera om utan kostnad.
Nu är det såhär att jag stött på ett problem! HJÄLP tack
När jag startar upp mitt PS3 står texten "Hårddiskens databas byggs om"
Sedan står det att man måste formatera om hårddisken....
VA FAN E DET HÄR FÖR SKIT??! Seriöst jag har massa demos och filmer och annan info där som jag inte vill förlora?
Vad e det som har hänt och hur återgärdar jag det?
Ps, redan testat support. Dom har stängt nu. Ds
Joel: Har aldrig råkat ut för detta men det låter som CRC-fel (trasiga kluster på HDD). Eftersom PS3 inte har något defrag är det nog bara att installera om. Allt du köpt på PSN etc. går att installera om utan kostnad.
Hände mig med, bara att låta det ske, kunde hämta allt på nytt som jag laddar ner inklusive det jag betalat för!
Lycka till!
Är det ingen här som nöter någe call of duty 4 online?
Själv spelar jag det rätt friskt, och vore ju lite kul att spela med någon härifrån ibland. Bara att lägga till mig om ni vill lira.
psn: cbarrow
http://www.blu-ray.com/news/?id=803Warner has announced that they will be switching to support Blu-ray exclusively. Warner has been supporting both formats since they were launched, but recent talk from top executives suggested that Warner couldn't continue down that road much longer, and that the all important holiday sales would help them make a decision. With Blu-ray winning every week in high definition sales this year, Warner has decided that The Future is Blu.
"The window of opportunity for high-definition DVD could be missed if format confusion continues to linger. We believe that exclusively distributing in Blu-ray will further the potential for mass market success and ultimately benefit retailers, producers, and most importantly, consumers," Warner Bros Chairman and Chief Executive Barry Meyer said in a statement.
http://www.blu-ray.com/news/?id=803
Slutet för HDDVD.. tråkigt för dom användarna!
Skadeglädjen...den enda sanna glädjen!
nån mer än mig som har problem med fifa08..
när man accepterar någons förfrågan till match så strular det till sig, det typ hänger sig. sen står det att spelsessionen inte är tillgänglig längre..
typ var 15 match kanske hoppar igång, vad kan de va som felar??
En dum fråga, kan man köra vanliga DVD filmer i PS3an?
PS3 SKALL (personlig uppfattning) användas med HDMI. Spel och allt går denna väg och PS3 är den enda konsoll som kan köra 1080P. DVD går utmärkt (även brända). Den enda begränsningen är PAL/NTSC. Jag som köpte min PS3 i japan kan bara köra DVD-filmer som är i NTSC (används även i USA). Köper man en PS3 inom EU är det omvänt, endast PAL-filmer funkar. Detta är helt normalt och den enda konsoll som klarar båda är en chippa gammel-XBOX.
Är det Komplett.se som e billigast på PS 3 i dagsläget (enligt prisjakt) eller går den att hitta billigare nån annanstans?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|