Ps3 Tråden

hellla

För nollvisionen i tiden!
Gick med
29 Apr 2005
Hoj
KX250F -06, RM-Z250 -08
Funderar på att köpa Call of Duty 4. Blir det problem med online-delen om jag köper det från Kanada?

Har beställt Rock Band nu också, nån som vet om GH3 gitarren kommer fungera till Rock Band?

Boffen

Thank you very much
Gick med
14 Dec 2004
Hoj
Daytona 675
Skönt om det äntligen blir standard att köra bluray :)
Stackars Toshiba o Microsoft som satsat mycket på hd-dvd. Toshiba kommer även ut med nya hd-dvd spelar nu... hehe

Last edited:

flöjt

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Hoj
GSR 750 -12
Finns det nån här som har spelat t ex COD4 och kan säga om det är snyggare på PS3 eller Xbox360, eller ser det lika dant ut på båda (med hdmi)?

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
Finns det nån här som har spelat t ex COD4 och kan säga om det är snyggare på PS3 eller Xbox360, eller ser det lika dant ut på båda (med hdmi)?

Det ser lika bra ut på båda. Vet dock inte om det fungerar bättre online på 360 än ps3 (som det varit en del problem med till och från).

JoUh

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2003
Hoj
Tuono V4
Någon som vet något om det dära PLayTV till PS3 som det snackades om för ett tag sen? Det skulle väl komma i början av 2008?
Grymt mångsidig den konsolen är på väg att bli. Släng dig i väggen 360!!

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Darn va billigt! :mad: Det finns inga regionshinder? Finns det svenska menyer i ett PS 3 tjackat i Sverige eller e apparaterna i övrigt identiska?

Hmm.. Vet faktiskt inte ang. menyer och skit. Hade ju en amerikansk innan med men tänkte inte på om svenska fanns att välja.

Regionerna gäller bara filmer. Så jag kan ej se på europafilmer på min. Men det kommer ju med stor sannolikhet att ordna sig när det börjar komma chip och flashningar till den.

pogo

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2005
Hoj
ER-6n -09
Hmm.. Vet faktiskt inte ang. menyer och skit. Hade ju en amerikansk innan med men tänkte inte på om svenska fanns att välja.

Regionerna gäller bara filmer. Så jag kan ej se på europafilmer på min. Men det kommer ju med stor sannolikhet att ordna sig när det börjar komma chip och flashningar till den.
Kan du spela PS1 och PS2 spel på din PS3 80GB som du beställde från USA?
Vilken sajt gjorde du beställningen ifrån?

HD filmer på BluRay-skiva köpta i europa går inte spela på den antar jag? Med tanke på PAL/NTSC!

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Kan du spela PS1 och PS2 spel på din PS3 80GB som du beställde från USA?
Vilken sajt gjorde du beställningen ifrån?

HD filmer på BluRay-skiva köpta i europa går inte spela på den antar jag? Med tanke på PAL/NTSC!

Ja spel från alla regioner och äldre PS konsoller ska fungera.

Jag beställde den inte på någon site utan bad en kompis gå in på en el-kedja och köpa den bara.

Gurlie

Medlen
Gick med
12 Jul 2006
Hoj
En för var stund
Köpte Colin Mcrae Dirt till ps3an för ett par dagar sedan, kan vart rekomendera det! Ett utav de roligaste motorspelen jag har kört och grymt snygga menyer!

Något ni kan skippa är Assasins Creed däremot, grymt linjärt och långtråkigt.

Dröjer ett tag till innan 3an kommit till sin fulla rätt, varit lite fattigt med titlar men med GTA o GT5 etc påväg så löser det sig snart.
Jag är väldigt nöjd med min låda, valde mellan den o 360 o jag är väldigt glad att de blev ps3an.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning