Ps3 Tråden

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MTS1200s
Kan du byta, så visst.. men vanliga modellen funkar ju också. Det är bara att deras blueray spelare har högre sannolikhet att packa ihop. Min gamla packade ihop efter 2 år då jag körde MW2 på den förmycket. Känt tillverkningsfel iofs och Sony är snälla med garantin eftersom det är ett känt fel.

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
inFamous 2 kommer den 20/2, Angry Birds ska visst komma/har kommit som Mini som man vill bli förbannad på TV:n också och inte bara telefonen... :D

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Hur hög överföringshastighet lär man upp i för att en HD-film ska flyta på när man streamar från dator till PS3?

När man kikar på rullen kan man ju trycka "select" och se antal Mb/s.

Jag tycker inte det flyter på som det ska när man streamar HD, utan att det liksom laggar en aning. Det kan ju bara vara jag, men så illa ser jag inte. Tror jag. :gnissla

Gurkslask

Jäämen
Gick med
13 Aug 2008
Hoj
KTM690 SMC
Någon som är sugen på little big planet 2? släpps visst den 19:e, älskade första och tvåan lär inte vara sämre.[YOUTUBE-ID]spBKm_ksYtg[/YOUTUBE-ID]

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Nästa gång får dom fan lägga mera möda på multiplayer delen i CoD.

Fan va dåligt det är. Tror nästan att MW1 vart bättre än black ops :rolleyes:

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Nästa gång får dom fan lägga mera möda på multiplayer delen i CoD.

What he said. Trots att jag är tokless på det redan så blir det säkert 90min om dagen i snitt (mest för att jag inte orkar med laddningstiderna/saving data i GT5). MW2 gillade jag mycket mer! Nu är banorna för små och det är f-n ingen, ens i Hardcore, som bryr sig om att spela på själva objektet. K/D-Ratio verkar vara allt, trots att dom flesta inte ens snittar 1.5. Men lite nya banor och nån månads vila så kanske det bara är "riktiga" FPS'are kvar sen, kanske :va

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Vi är några som har snöat in på worms 2: armageddon
Finns att tanka i psn store för 70pix. :tummenupp

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MTS1200s
Tycker f*n MW2 är/var bättre i MP läge än Black ops också.. Black ops är ju j*vla buggigt och en massa j*vla problem med gameload och skit. Alla j*vlar springer runt med en FAMAS eller en AK74 och snipers är värdelösa. LMG´na är nästan lika skitdåliga. RPK´n är en pile of shit liksom H&K21:an.. M60 har bra power, men det går ju knappt att röra sig med den! Som en deathmachine utan eldhastighet! Stonern är ju OK, men saknar punch.

Däremot har ju MW2 sina egna problem.
Quickscope idioter så intervention med IR är overpowered.. UMP knattar som snippar över hela j*vla mappen och 1887 Run&Gunners. SCAR-H och ACR töntar kryllar det av. RPD´n var ju iofs fortfarande OK..

Snackar vi COD5 WAW så använder ju ALLA MP40 med antingen silencer eller dualmag.. För att inte snacka om Juggernaut perken.. Och martyrdom.. denna jävla martyrdom..

COD4 var ju OK, men fy fan för juggernaut perk kombon med martyrdom! De skulle fått en spark på p*ngkulan för att ha kommit på martyrdom!3x frag och den fjärde i bakficka när man coolar..
Eller att n00btuben är olåst från steg 1.. Vill man vara riktigt jobbig så tar man fran en RPD eller en AK47 dock utan reddot naturligtvis.

Jag vetifan om man inte skall gå tillbaka till Bad company 1 spelet.. Där var det ju istället MG36:an som king.. Förutom alla sniperbögar som satt i varenda j*vla buske. Snacka om K/D horor. Men man slipper ju iallafall alla galna 870MCS/SPAS med SLUG galningar från BC2! Eller AN94/M16 med acog/Magnum snipers.. Eller run&Gunners som kör tysta automat sniperbössan med reddot..

Tur att man inte är bitter..:D:krama

Bästa singelplayerkampanjen har iallafall Bad Company 1. :)

Last edited:

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Har spelat RDR lite grann nu och måste fråga, är det såhär enformigt? Tycker man gör samma skit hela tiden med lite avbrott för att hjälpa Bonny på hennes bondgård.
Och inte har jag lyckats klura ut hur fan man kirrar duell men jag har ändå deltagit i 2st och vunnit 1st.

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
det måste inhandlas!!!!
Nu har jag köpt det, men nedladdningen var ju bara på 6kb?!
Sen dyker det inte upp nånstans i dashboard?!:confused:
Du har köpt full game prylen, du måste tanka ner trialen oxå.

Fraden

Snart i någon skog nära dig!
Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Yamaha MT-07 -23
Har spelat RDR lite grann nu och måste fråga, är det såhär enformigt? Tycker man gör samma skit hela tiden med lite avbrott för att hjälpa Bonny på hennes bondgård.
Och inte har jag lyckats klura ut hur fan man kirrar duell men jag har ändå deltagit i 2st och vunnit 1st.

Nej det är det inte.
Tycker att det är ett riktigt bra spel!

Ang duellen så kommer jag inte ihåg hur man gjorde.
Var länge sedan man spelade spelet.
Men det är inte så svårt :D

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Hur hög överföringshastighet lär man upp i för att en HD-film ska flyta på när man streamar från dator till PS3?

När man kikar på rullen kan man ju trycka "select" och se antal Mb/s.

Jag tycker inte det flyter på som det ska när man streamar HD, utan att det liksom laggar en aning. Det kan ju bara vara jag, men så illa ser jag inte. Tror jag. :gnissla

Du menar att du kör trådlöst? Testa med nätverkskabel får du se, jag har inte fått en enda HD-film att se bra ut trådlöst tamefan, trots snabbaste routern osv :(

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Vi är några som har snöat in på worms 2: armageddon
Finns att tanka i psn store för 70pix. :tummenupp

Jag gillart!

Men, det kostade ju 140 :- (full game upgrade)?

Sen en sak till ang. Playstationstore.

Är det hela spel man tankar hem om man köper dom?
Kikar man t ex. på Mafia 2 så finns det ett gäng olika versioner att köpa. Är det uppdateringar till ett köpt spel eller är det fulla versioner? Blir lite osäker och man vill ju ogärna köpa grisen i säcken.

Du menar att du kör trådlöst? Testa med nätverkskabel får du se, jag har inte fått en enda HD-film att se bra ut trådlöst tamefan, trots snabbaste routern osv :(

Nää fan. Med 2 Mbit så är det omöjligt.
Kör med tråd men tycker inte det flyter som det ska. Det kan ju såklart vara något jag inbillar mig, men tills jag får reda på svart på vitt att det flyter (hastighetsmässigt) så kanske jag kan njuta av filmerna igen.
Nu sitter man och tänker mest att det hackar liiite liiite och då missar man halva filmen i ren irritation. :gnissla

Last edited:
Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping