Ps3 Tråden

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
PAJAS! Du kör ju bara Zombies ju. Det är ju verkligen übercamp läge ju!

Nu har jag prestigat jallafall.. Inte för att man blev lyckligare av det. Ångrar att jag inte höll mig kvar på level 50 bara, men va f*n, det kommer väl Modern Warfare 3 vilken månad (i höst) som helst.

Jag längtar tillbaka till Bad Company 1 och COD Modern Warfare.. Det känns som det var rätttvisare "back then". Eller så är det så att man blivit gammal och reaktionerna inte hänger med längre.

Zombies är kul, man kan chatta om lite mera all-dagligt med polarna. Typ som vi brukade göra på BC2.

Äsch BC1.. Du smeker dig själv för mkt :arsele

CurlySue

Never Look Back
Gick med
10 Jul 2009
Hoj
Sv650 -00 Kawa z750 -08
Fråga till den allvetande SH-ligan...

Halloj!
I min ivriga väntan på min alldeles egna ps3-konsol kunde jag ju inte hålla mig från att köpa ett spel.
Jag har spelat det på en polares konsol, men nu när jag fått mitt skulle jag vilja föra över speldatan till min hårddisk. Vill ju inte gärna börja om från början!

Har lagt över speldata från hans hårddisk på ett usb, och från usb kopierat det till min hårddisk.
Och det är nu förvirringen börjar....
Jag kommer åt "spelbilden" men när jag ska spela med hjälp av de sparade filerna säger ps3 ifrån att det minsann inte finns nån sån fil????
Vad gör jag för fel???

Svårt att förklara men jag hoppas ni hänger med...

Fraden

Snart i någon skog nära dig!
Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Yamaha MT-07 -23
Jaha. Fick något ryck i natt och beställde MX vs ATV reflex för 168:- inkl frakt.
Har två st kompisar som har detta spelet, så det kanske är kul online.
Jag har inte det blekaste själv. Har aldrig provat spelet.

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
MoH vart ju inte så kass. Ska aldrig mer spela en Betaversion. Får ju helt vriden syn på hur "the real deal" kommer vara i slutändan...

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Kör trådat genom en D-link DIR655.

Har iof bara testat lite olika nedtankade HD-filmer från Piratebay.
T ex. Expendables i .mkv-format, rätt så komprimerad kan jag tänka då den låg på 4,37 GB.

WTF!!!

Spelar du upp mkv med ps3an? Jag har precis blivit med konsol, men hade en hel del media på NASen från tidigare, och har då inte brytt mig så mkt om formaten då datorn spelar upp det mesta jag känner till.

MEN... Min Ps3 vill inte läsa mkv. Finns det nån uppdatering eller nåt man kan göra som jag missat eller vad gör jag för fel?

ladde_79

Sporthojsnörd
Gick med
13 Feb 2007
Hoj
Ktm 990 adventure , ktm 400
Den 25e mars kommer det ett efterlängtat spel:tummenupp

Sniper: Ghost Warrior

[YOUTUBE-ID]QQfYm-DBMRI[/YOUTUBE-ID]

Det fanns ett likn på ps2an och det va riktigt kul.

Kommer iaf hamna i min samling

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4

Bara titeln får mig att köpa, sniper/smyga är f-n det roligaste som finns! Ingen som hört något om Hitman till PS3? Smyga is the shit!

Stoppade i MW2 i helgen enbart för att BO är tvärkasst för snipers. Men det var en miss.. Visst, det flyter på bra mycket bättre än BO och det känns nästan som dubbelt så hög FPS när man spelar, allt flyter så mycket bättre.. Men, alla tubers, got damn! OneManArmy på 50% och det bara haglar granater och thumpers. 30min vardera av TDM & S&D sen fick gick jag tillbaka till Marathon/Lightweight/AK74'an!
Nån som vet hur man laddar upp BO-filmer på tuben utan att filma skärmen? Fick till en grymt bra match i Hardcore S&D som vore kul & få upp. Över 10 000p är inte ofta jag fått till i BO!

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Jag ska iväg idag eller nåt i veckan o byta in lite spel mot ett "the fight: lights out".
Det tror jag blir kul. :)

Fraden

Snart i någon skog nära dig!
Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Yamaha MT-07 -23
Köpte Assasins Creed Brotherhood igår innan jag åkte till jobbet.
379:-. Helt okej pris för ett jäkligt bra spel (hoppas jag).
Blev helt såld när jag spelade igenom 2:an.

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Spelade Ferrari Challenge igår. Det var svårt! Och tråkigt jämfört med GT5 som jag har som referensram för bilspel numera.

[YOUTUBE-ID]om0vEO0TFe4[/YOUTUBE-ID]

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-

[YOUTUBE-ID]QQfYm-DBMRI[/YOUTUBE-ID]

Det fanns ett likn på ps2an och det va riktigt kul.

Kommer iaf hamna i min samling

Ah, verkar riktigt coolt!

Kommer det att komma ut på PS-store?

WTF!!!

Spelar du upp mkv med ps3an? Jag har precis blivit med konsol, men hade en hel del media på NASen från tidigare, och har då inte brytt mig så mkt om formaten då datorn spelar upp det mesta jag känner till.

MEN... Min Ps3 vill inte läsa mkv. Finns det nån uppdatering eller nåt man kan göra som jag missat eller vad gör jag för fel?

Lite sent svar, men ja det gör jag. Med PS3-mediaserver, och det funkar finfint om man inte spelar upp hårt komprimerade "HD-filmer" från piratebay. För då flyter det inget vidare. :gnissla

Tidigare i den här tråden skrev jag också att jag hade svårt med att få till undertexter (.srt) men det var fel från min sida. Heter dom samma som filmen och ligger i samma mapp så funkar det fint. :)

Last edited:

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Drog hem demot till Mafia 2 på PS-store och blev bra sugen, synd att det var så kort bara.

Lite irriterande kamera till en början, men jag tror det ger med sig. Nån som tröttnat på sitt spel och vill skänka det? :gnissla

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...