Ps3 Tråden

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Man måste inte ha ratt till GT5... Jag röker dom flesta som kör med ratt :rolleyes:

Men visst, det lär ju va lite roligare kanske. Om du köper en G25 t.ex.

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Man måste inte ha ratt till GT5... Jag röker dom flesta som kör med ratt :rolleyes:

Men visst, det lär ju va lite roligare kanske. Om du köper en G25 t.ex.

G25 går bara köpa begagnat. Och de vill ha lika mycket som ett G27 kostar!

Självklart måste man ha ratt och pedaler till ett bilspel som körs på bana!

Last edited:

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Nej.

Det är inte alls så jävla självklart.

En förtis som sitter och leker med en ratt fastspänd i bordet är utomordentligt patetiskt.
Men "Dirt 2" funkar oerhört mycket bättre med ratten och (framförallt) pedalerna.
Svårt att få gaskontroll annars.
Tycker jag.
Ergo: Inte nödvändigt, men önskvärt.

sampan

Pengarna ska rulla!
Gick med
28 Mar 2010
Hoj
sxv 550 -08 + PANIGALE!!
dirt 2 är bland det lättaste bilspel att köra med kontrollen, gt5 däremot är en pina, och varje gång jag spelar så tänker jag alltid att "jag måste in på blocket efter detta varvet och köpa ratt och pedaler", men blir aldrig av..

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
De som kör bilspel med kontroll är ju noobs som inte klarar av att hantera med ratt.

Nej Fraden, Jag är rätt ny med att köpa spel också. Har inte köpt många spel i mitt liv. Därför har jag inte haft någon koll på nätbutiker.

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
De som kör bilspel med kontroll är ju noobs som inte klarar av att hantera med ratt.

Nej Fraden, Jag är rätt ny med att köpa spel också. Har inte köpt många spel i mitt liv. Därför har jag inte haft någon koll på nätbutiker.

De som kör bilspel med ratt är såna som inte har körkort irl.

Så, du passar in :rolleyes:

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Självklart.

Sparkar röv varje dag på det där.

Kan bli lite lätt enformigt ifall du börjar jämföra med andra fps.

Fraden

Snart i någon skog nära dig!
Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Yamaha MT-07 -23
De som kör bilspel med ratt är såna som inte har körkort irl.

Så, du passar in :rolleyes:

Kunde inte sagt det bättre själv! Jädrans snorungar som inte har något kort ännu.:D

Men att köra med ratt är skoj i vissa spel. Det är tom ett måste. I alla fall på Live for speed till dator.

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Var LA Noire ett säkert köp sa ni?

Njaaeee..... Rockstars sämsta tycker jag. Överhype'at.

Trista förhör som e svåra att hänga med i om man inte är superbra i Engelska. Jag anser mig själv vara super-superbra på Engelska men när det kommer till kritan så vet jag faktiskt inte vad följande saker heter.

Sandpapper, durkslag, gipsexpander, ventilgummi, cirkelsåg, rivjärn, eller induktionshäll.

Så när man som förhörsledare ska fråga om det blodiga sandpappret och gipsexdandern med "seamen" på som låg i durkslaget på induktionshällen bredvid rivjärnet & cirkelsågen blir spelet svårt att spela.

bonny

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2005
Hoj
Mille
Vad är vitsen med alla troféer man får i tid och otid? Typ: Du har vunnit "Spelat i tio minuter"!? Har de någon som helst praktisk betydelse eller är det bara att "Nintendogenerationen" inte ens klarar av att spela tv-spel utan konstruerade belöningar???

Fraden

Snart i någon skog nära dig!
Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Yamaha MT-07 -23
Njaaeee..... Rockstars sämsta tycker jag. Överhype'at.
.

Nej för fasiken! Tycker spelet är riktigt bra.
Jag gillade verkligen att spela igenom spelet.
Dock så var det ju lite för kort.

Halo till xbox.. Uj uj där har vi ett överreklamerat spel! Sämre spel serie finns inte.

"Nintendogenerationen"

Nej, skulle inte tro det. Snarare XBOX generationen.

Har faktiskt ingen susning vad detta systemet är till för.
Skryta för polarna? Försöka klara ut spelet till 100% och på det viset få mer utmaning?

Troligtvis så kanske det är för att folk ska fortsätta spela efter dom har spelat klart storyn.
Samtidigt som folk fortsätter spela så släpper speltillverkaren fler banor osv som folk givetvis vill ha!

Hade inte folk fortsatt att försökt att klara spelet till 100% så hade dom ju glömt bort det spelet, och då hade man ju inte haft någon koll på vad som finns för nytt innehåll att köpa till det eller ej.

Men det är ju bara en galen teori.:D

Last edited:

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Har läst lite här o där nu om att GTA:V kommer nästa vår... finns mycket som talar för det så man får väl se när Rockstar kan tänkas komma med något officiellt. :)

Benta01

Rikspucko
Gick med
19 Jun 2011
Hoj
Yamaha MT-09 -2020
Har nu haft min PS3:a i ett halvår ungefär, har mest använt den som mediaspelare då den tillsammans med PS3 Media Server spelar upp vilket format som helst (nästan iaf) och som blu-ray spelare. Har tre spel (jaja, det må vara klent men så är det) GT5 såklart, NHL 11 och Wipeout + expansion, är nu på jakt efter nåt mer kul men vet inte riktigt vad jag ska ha? FPS spel på konsoll går för min del bort fullständigt, vill man spela FPS gör man det på dator eller inte alls. Spel i tredje-personsvy ("över axeln"-vy) funkar dock... Så, vad ska man skaffa?

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA