Ps3 Tråden

Gick med
12 Apr 2003
Hoj
Ducati 996 biposto -01
Har nu haft min PS3:a i ett halvår ungefär, har mest använt den som mediaspelare då den tillsammans med PS3 Media Server spelar upp vilket format som helst (nästan iaf) och som blu-ray spelare. Har tre spel (jaja, det må vara klent men så är det) GT5 såklart, NHL 11 och Wipeout + expansion, är nu på jakt efter nåt mer kul men vet inte riktigt vad jag ska ha? FPS spel på konsoll går för min del bort fullständigt, vill man spela FPS gör man det på dator eller inte alls. Spel i tredje-personsvy ("över axeln"-vy) funkar dock... Så, vad ska man skaffa?
Uncharted 1+2
Metal gear solid 4

Fraden

Snart i någon skog nära dig!
Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Vespa 300 GTS -16
Jag köpte nya driver i Fredags. Har bara hunnit med att spela ca 1 timme. Demot var rät så skoj. Så jag hoppas att även spelet är det!

Synd bara att man inte har haft tid nu i helgen.

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Jag köpte nya driver i Fredags. Har bara hunnit med att spela ca 1 timme. Demot var rät så skoj. Så jag hoppas att även spelet är det!

Synd bara att man inte har haft tid nu i helgen.

Säg till om det är skoj eller om det är rörigt med systemet att ta över förare och allt det... Fick känslan av det i demot nämligen.

Doohan4ever

Ny medlem
Gick med
2 May 2008
Hoj
Hojlös
PS3:an djävlas.....

Varför fungerar inte alla spel? 2 Guitar hero fungerar men inte det tredje, tv:n blir bara helt svart. LEGO Indiana jones får 4 bilder i TV:n, men går att spela. Har testat alla spel, 5 fungerar och 8 fungerar inte. Blu ray filmen vill inte starta men DVD går att se. Har gjort systemuppdateringar och återställt till grundinställningarna.

Last edited:

Gr00ver

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2007
Hoj
Suzuki SV650S K7
Varför fungerar inte alla spel? 2 Guitar hero fungerar men inte det tredje, tv:n blir bara helt svart. LEGO Indiana jones får 4 bilder i TV:n, men går att spela. Har testat alla spel, 5 fungerar och 8 fungerar inte. Blu ray filmen vill inte starta men DVD går att se. Har gjort systemuppdateringar och återställt till grundinställningarna.

För du har en defekt PS3.

Benta01

Rikspucko
Gick med
19 Jun 2011
Hoj
Yamaha MT-09 -2020

Att den vägrar spela blu-ray filmer men tar dvd verkar lite... suspekt. Vissa tidigare serier av PS3 hade ju problem med dåliga/klena linser, är du helt säker på att du inte råkat ut för något sådant?

Doohan4ever

Ny medlem
Gick med
2 May 2008
Hoj
Hojlös
Att den vägrar spela blu-ray filmer men tar dvd verkar lite... suspekt. Vissa tidigare serier av PS3 hade ju problem med dåliga/klena linser, är du helt säker på att du inte råkat ut för något sådant?

Inte omöjligt, ska titta om jag kan se någon modellkod. Jag fick den av en kompis för 18 månader sedan. (fick den i present då han tyckte han använde den för lite)

vickeviking

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2011
Hoj
Honda SP1 + Suzuki Savage bobber
Säg till om det är skoj eller om det är rörigt med systemet att ta över förare och allt det... Fick känslan av det i demot nämligen.

själv tycker ja spelet är skit roligt:tummenupp

sen rörigt vet i fan, om du nu menar med att man kan byta bil under race osv osv.. ganska änkelt gjort och man kommer in i det ganska så snabbt om man inte är helt efter.

dom föredrar att man kör nån introduction eller nått innan man kör online vilket kan vara en fördel då du får lära dig hur du använder boost och även hur dom 2 funktionerna fungerar och hur man använder dom som man kan byta bil med...

gillar du bil spel med en massa konstiga grejjor så som vara ensam "vanlig förare" och bli jagad av flera stycken andra spelare som då kör polisbilar och deras mål är att krocka med dig och förstöra din bil innom en viss tid och en himla massa olika spel lägen så kan ja rekomendera spelet:)

Fraden

Snart i någon skog nära dig!
Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Vespa 300 GTS -16

Jo det är helt okej!
Körde ut storyn igår.
Är hemma och är sjuk så då har jag haft lite tid över.

Men har massa små uppdrag att klara av.

ja just ja! När man kör "race" så brukar jag fuska.
Alltså i singelplayer. Bara hoppa in i en mötande buss och sedan plöja rätt in i motståndarna. Riktigt skoj + att man sparar en hel del tid också!

Last edited:
Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...