Vilket skitsnack!
Jag har två barn och har varit förälder sedan 2002.
Klart man får tid till spel! Ungarna sover ju ibland vettu
.
Jag skrev att man inte kan sitta och spela hela dagar och nätter längre. Mina kids är 1 och 2 = sömnlösa nätter då man springer runt med en vällingflaska mellan rummen. Olämpligt att spela de få timmar man får över till sömn.
Efter 8, när ungarna sover skall det fixas med allt annat som måste göras för att hålla igång hushåll etc. Kanske kan man spela en timme mellan 21 och 23, men det blir inga längre gamesessioner. Inte samma grej att spela en timme då och då.
Men visst, det blir säkert bättre. Skall köpa mig en kåk med rejäl källare. Där skall jag bygga en bio och skaffa mig ett rejält Klipsch-system och en fet dator. Sen blir det pang pang av!
Mw3 är likt mw2, och precis lika jävla skoj!
BF3 har jag inte testat då 2an hade dålig grafik, det var allmänt slött och dålig kännsla.
Så köp mw3 det är ett säkert kort!
MW1, 2 & 3 är väldigt lika. 1:an var hade bäst känsla. 2:an var nog mer pang pang och trean.... Tja, den är cool den med, men jag blev lite besviken. Hade förväntat mig lite mer. Kanske är det för att jag inte lirade den på stor skärm med fet burk som jag gjorde med 1&2....