Är dom roligare på PS3 än på PC tro?
Svårt att säga, det är många år sedan jag körde på PC och man har ju lite högre krav på spelen idag än vad man hade då. Jag blev mer impad av spelet då än vad jag är idag.
Sen kanske det skulle ha varit smartare att köpa tvåna än ettan eftersom dom säkert gjort spelet lite bättre. Tex måste man ladda in justeringarna på bilen för varje körning. Man kan ju tycka att den senaste justeringen på bilen borde vara defaultinställningen.
Kartläsaren är klart bättre nu än då, och kanske inte kan bli så mycket bättre egentligen även om jag ibland önskar andra växlar än vad han säger. Tajmingen är dock bättre än PC-versionen.
Men skulle jag spela den gamla PC-versionen idag så skulle jag antagligen bli besviken över att det inte var så bra som jag minns det. Så det ja det är nog antagligen betydligt mycket bättre.
Kul att få sladda lite som omväxling till GT5 även om jag ställer bilarna ganska neutralt till snudd på understyrda eftersom sladdarna är svårare att häva när man inte känner krafterna i rumpan.