Ps3 Tråden

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Jag ska dra några kalla med en kompis på puben nu men kommer tillbaka inom rimlig tid men jag tror inte jag kommer ha lättare att lösa problemet då :hihi

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Nu fick jag hem duke nukem! Man fick ju en ashäftig och ball 3D-plansch också. Min sambo är jätteimponerad.

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Tröttnade på att kånka fram bord + kontorsstol varje gång rally hägrar så jag köpte en IKEA poängstol billigt på Blocket och byggde en egen race seat. Ska bara hitta en lösning utan skruvtvingar och att kunna öppna den så man kan sätta sig ner och resa sig upp lättare.

Nu sitter man skönt iaf :)

2w3z1qu.jpg

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati
Hyrde en Blu Ray på min PS3 och var tvungen att uppdatera maskinen för att den i huvudtaget skulle vilja spela upp filmen :mad:

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Ny modell av PS3 lanseras denna månad.

Sony låter meddela att man den 28 september kommer att släppa en ny modell av PS3. Detta blir alltså den tredje (och troligtvis sista) varianten av konsolen och precis som vanligt vid en redesign så har den blivit ännu lite mindre till storleken. Till en början kommer ”den nya PS3-konsolen” att släppas med en 500GB stor hårddisk och lite längre fram kommer även en mer plånboksvänlig modell med 12GB lagringsutrymme.

http://hypeline.se/2012/09/19/ny-ps3-modell-uppvisad/

Försöker Sony mjölka till sista droppen innan PS4?

Bentebent

:moppefucko
Gick med
30 Apr 2011
Hoj
MT-07 -16
Någon här som provat/lirar Dust514? Spelar rätt mycket EVE Online men inte orkat prova koppla in PS3an och prova Dust, tänkte kolla här om det är värt det?

Bentebent

:moppefucko
Gick med
30 Apr 2011
Hoj
MT-07 -16
Är det inte i det spelet man kan möta varandra även om man har olika spelformat, tex PS3 vs PC?

Vet inte om man kan möta varandra på slagfältet men man spelar i samma "värld" i alla fall, de som spelar EVE ska typ kunna anställa de som spelar Dust514 för att genomföra vissa uppdrag. Rätt cool idé om du frågar mig.

eXoticSimpa

Ny medlem
Gick med
15 Sep 2012
Hoj
KTM 660 SMC -04
Ok, nu vänder jag mig till PS3-eliten på SH.
För många år sen lirade vi ett spel på PS1 som hette NFL Blitz.

Nu har jag fått nya om att det finns ett nytt till PS3an sedan ett tag tillbaks. MEN jag kan fan inte få tag på det.
http://us.playstation.com/games-and-media/games/nfl-blitz-ps3.html

Det ska finnas på Playstation store i USA, men fan inte i Sverige. Kan man komma runt detta?

Du kan skapa ett nytt konto med amerikanska uppgifter för att komma åt den amerikanska affären. :)

Annars kan du kika här.

Last edited:
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras