Jag är inte intresserad av Multiplayer eller onlinespel utan vill bara fördriva tiden när resten av familjen sover.
Funderar på om man skall ge sig i kast med Gran Turismo 5...
Ja, köp GT5 så kan du vara med i vinter när vi kör sporthojskamp i GT5
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?250276-PS3-Grand-Turismo-5-Sporthojs-kamp&highlight=
Eller om vi ska byta till Dirt # denna vinter men det verkar inte vara lika många som äger det spelet. Men Dirt 1, borde gå att hitta billigt så att många kan köpa in sig och vara med.
Eller om vi ska byta till Dirt # denna vinter men det verkar inte vara lika många som äger det spelet. Men Dirt 1, borde gå att hitta billigt så att många kan köpa in sig och vara med.
Någon som kan tipsa om ett spel att fördriva tiden med?
GT5 kan jag rekommendera om du vill fördriva väldigt mycket tid.
Om inte resten av familjen sover och du råkar ha fyra handkontroller kan Ratchet & Clank: All 4 one vara ett riktigt festligt alternativ. Man kan nämligen vara fyra pers som spelar samtidigt.
...en fru (totalt ointresserad).
Det kanske handlar om att hitta rätt spel? tror den viktigaste faktorn är att man ska spela med varandra och inte mot varandra. Dels spelar det mindre roll att man inte är jämnbördiga spelare och dels verkar kvinnor generellt vara mindre roade av att tävla mot varandra.
Little big Planet gillade i alla fall in tjej. Vi har även spelat lite Resident Evil och det funkade men det var lite för besvärligt för sporadiskt spelande. Det spelet behöver man spela mer kontinuerligt.
något att roa mig med de där ensamma kvällarna.
Jag är ingen gamer så jag måste fråga kunskapsbanken en idiotfråga.
Hur faen får man tag på DLC till Fallout 3? Har mjölkat ur det och nu när Skyrim är lika urmjölkat behöver jag något att fördriva regniga söndagar med.
jelp mej
Ja, köp GT5 så kan du vara med i vinter när vi kör sporthojskamp i GT5
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?250276-PS3-Grand-Turismo-5-Sporthojs-kamp&highlight=
Jag är ingen gamer så jag måste fråga kunskapsbanken en idiotfråga.
Hur faen får man tag på DLC till Fallout 3? Har mjölkat ur det och nu när Skyrim är lika urmjölkat behöver jag något att fördriva regniga söndagar med.
jelp mej
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |