Ps3 Tråden

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Man kan spendera många timmar i vildmarken på AC3 och jaga smålvilt, rävar och rådjur genom att lägga ut fällor, lockbeten och skjuta dom med pilbåge eller sitta på en trädgren 20 meter uppe i luften och hoppaner och yxa dom i nacken. Dock blir jag alltid dödad av vargar och björnar. Till och med hjortar har stångat ihjäl mig trots att jag försöker parera och kontra :huvet

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Hört att ac3 är buggigt som satan och har därför inte köpt det . Älskar alla andra utgåvor men har alltid upplevt att alla assasins creed laggar lite så fort de blir mycket på skärmen tyvärr.

Jag har tröttnat rejält på buggarna och är förvånad över att Ubisoft släppte spelet i detta tillstånd. Jag räknar med att det kommer en stor patch inom snar framtid som fixar det mesta.

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Nu har jag bäddat för vintern :)

Tänkte först snickra ihop en egen men för 2200kr inkl frakt så var det inte riktigt värt besväret längre.
http://sportstolen.se/playseat-c-75_273.html
Min stol hade dessvärre en liten skada men jag har snackat med dom och dom har erbjudit mig en ny stol utan knussel så därför tycker jag dom är värda att rekommendera. Både prisvärda och löser problemen.

Sen tyckte jag ratten hamnade lite lågt och det fanns ingen eg justering för höjden men med ett stålrör så bröt jag med våld upp bordet ett par cm vilket dessutom gjorde att bordet blev plant så att ölen står kvar. Ska nog montera en distans i framkant på stolen också så jag får lite mer bakåtlutad körställning.
Framkanten på stolen var också lite hög så jag la en liten kudde under framkanten på dynan och den tittar fram lite på bilden. Det ser inte ut sådär annars.

Bifogat

• DSC00546.jpg
    DSC00546.jpg
    234.5 KB · Visningar: 105
Last edited:

Steffo K

3 hojar på 30 år. Byter inte gärna.
Gick med
25 May 2009
Hoj
-06 Yamaha R1 50th anniversary edition
Vilken vacker möbel Herr Tvåtakt! Den skulle min fru med stor säkerhet bli eld och lågor över ifall jag placerade en likadan i vårt hem!

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Vilken vacker möbel Herr Tvåtakt! Den skulle min fru med stor säkerhet bli eld och lågor över ifall jag placerade en likadan i vårt hem!

Ska fixa krokar så jag kan hänga upp den på väggen när jag inte använder den. Men min tjej har redan dragit och andra sidan brukar jag ändå göra som jag vill... kanske finns nån korrelation...

Men nu bygger jag om ett rum till verkstad/hobbyrum också 22 kvm, skulle nog inte gjort det om vi var två. Blir tre olika arbetsytor för olika typer av jobb.

Steffo K

3 hojar på 30 år. Byter inte gärna.
Gick med
25 May 2009
Hoj
-06 Yamaha R1 50th anniversary edition
Åhå, så du har blivit singel! Dags att skaffa fet ljudanläggning, eller plocka fram den som hållits gömd under förhållandet och brassa musik, film och spel på ashög volym som endast störs av en och annan rap orsakad av inmungigandet av jästa drycker.:banana

Fraden

Snart i någon skog nära dig!
Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Vespa 300 GTS -16
Åhå, så du har blivit singel! Dags att skaffa fet ljudanläggning, eller plocka fram den som hållits gömd under förhållandet och brassa musik, film och spel på ashög volym som endast störs av en och annan rap orsakad av inmungigandet av jästa drycker.:banana

Det där kan man göra fast man är gift och har ungar!
Bara man har rätt fru så :yoparty

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Angående AC3,

när man slåss parerar man normalt och sen kontrar. I de flesta fall fungerar det perfekt men vissa motståndare parerar min kontring och nitar till mig med näven. Denna "motattack" kan man inte skydda sig mot, eller iaf inte jag. Så hur vinner man dessa strider?

Fraden

Snart i någon skog nära dig!
Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Vespa 300 GTS -16
Angående AC3,

när man slåss parerar man normalt och sen kontrar. I de flesta fall fungerar det perfekt men vissa motståndare parerar min kontring och nitar till mig med näven. Denna "motattack" kan man inte skydda sig mot, eller iaf inte jag. Så hur vinner man dessa strider?

Spelade nyss "ut" spelet.
Du får trycka på X när du möter sådana fiender.

Riktigt bra spel var det.
Blev en hel del timmar som man slog ihjäl.
Underligt slut bara. Undrar om det finns ett alternativ?

Spelet bjöd på en hel del överraskningar som fick en att tappa hakan totalt!

Nu har jag bara alla små sidouppdrag kvar :) :yoparty

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Spelade nyss "ut" spelet.
Du får trycka på X när du möter sådana fiender.

Är på Sekvens 7 och har spelat 27 % typ.

Nån som har erfarenhet av Rocksmith?
Guitar hero på riktigt typ.

Rocksmith_coverart.jpg

Introducing the next stage in the evolution of the guitar game. Rocksmith is the first and only game where you can plug ANY real guitar into your console and actually LEARN while you PLAY.
Nothing plastic. Nothing fake. Just the most authentic guitar experience in music gaming. By plugging your electric guitar into your console, you’ll develop real skills and real styles while playing real music.

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Är det verkligen så lätt att mula björnar i AC3?

Har spenderat en del timmar i vildmarken, har mött vargar, lodjur, pumor, kronhjortar men aldrig björnar.
Jag tror jag kommer att få problem med dom.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati