Maestro
Ny medlem
Jag ska dra några kalla med en kompis på puben nu men kommer tillbaka inom rimlig tid men jag tror inte jag kommer ha lättare att lösa problemet då
Jaha. Då var Max Payne 3 avklarat då...
Gillar ni 1:an och 2:an så köp!!!
Sony låter meddela att man den 28 september kommer att släppa en ny modell av PS3. Detta blir alltså den tredje (och troligtvis sista) varianten av konsolen och precis som vanligt vid en redesign så har den blivit ännu lite mindre till storleken. Till en början kommer ”den nya PS3-konsolen” att släppas med en 500GB stor hårddisk och lite längre fram kommer även en mer plånboksvänlig modell med 12GB lagringsutrymme.
Inte en människa som lirar NHL?
Någon här som provat/lirar Dust514? Spelar rätt mycket EVE Online men inte orkat prova koppla in PS3an och prova Dust, tänkte kolla här om det är värt det?
Är det inte i det spelet man kan möta varandra även om man har olika spelformat, tex PS3 vs PC?
Ok, nu vänder jag mig till PS3-eliten på SH.
För många år sen lirade vi ett spel på PS1 som hette NFL Blitz.
Nu har jag fått nya om att det finns ett nytt till PS3an sedan ett tag tillbaks. MEN jag kan fan inte få tag på det.
http://us.playstation.com/games-and-media/games/nfl-blitz-ps3.html
Det ska finnas på Playstation store i USA, men fan inte i Sverige. Kan man komma runt detta?
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|