Fraden
Snart i någon skog nära dig!
däremot är spelkänslan inte så mycket att hänga i julgranen, tex styrningen kunde varit bättre.
Spelkänslan är mkt mkt bättre än i Saints row, och dom andra gtaliknande spelen.
däremot är spelkänslan inte så mycket att hänga i julgranen, tex styrningen kunde varit bättre.
Nja, det är tillägg till GTA 4.Gta iv nu?
Fick din invite men måste byta spel . Gta iv
Är ju de första och episod of liberty city är uppföljaren ?
Några spel att se fram emot i år.
Jag har en del att komma ikapp. Började tv-spela 1996 och höll fanan hyfsat högt till typ 2005.
Jag köpte ett Ps3 nyligen och följande spel: GTA, Black Ops, GT 5, Need for Speed, Tekken, Sleeping Dogs.
Tycker egentligen alla är rätt bra men jag saknar lite gnistan från ungdomen. Numera spelar man 20-30 min sedan är man nöjd. Förr var ju 3-4 tim minimum.
Fy fan för att bli gammal.
Förresten, är det inget wifi i ps3?
Förresten, är det inget wifi i ps3?
Jo det är det.
Du ska bara hitta någon spelserie som du verkligen kommer att fastna för.
Sedan så sitter du som klistrad!
AC-spelen fick mig fast rejält!
Samt dom flesta GTA liknande spelen.
Själv började man spela 1986.
Då jag och brorsan fick ett NES 8-bit
Vic 20 -81. Innan det nåt textbaserat äventyr på en burk från xerox. Hårddisken på 6MB kallades winchesterminne och kostade 50k. Det var tider det!
Senare kom Zinclair zx-81, ColorGenie och vic 64. När Amiga 500:an kom så började spelcirkusen på allvar
Vic 20 -81. Innan det nåt textbaserat äventyr på en burk från xerox. Hårddisken på 6MB kallades winchesterminne och kostade 50k. Det var tider det!
Senare kom Zinclair zx-81, ColorGenie och vic 64. När Amiga 500:an kom så började spelcirkusen på allvar
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|