Vafan, äntligen fått hem mitt ps3 som varit på lagning och så har de inte ens lagat det... Gick tydligen inte att fixa utan att byta komponenter, och det skulle dels bli för dyrt och dels ta bort bakåtkompabiliteten... Är det någon som vet någon som har en defekt 60gb 1:st generation ps3:a men som inte har YLOD och som jag kan få köpa billigt så hojta, är det bara en kass bluray-läsare eller något så kan jag ju byta till den motsvarande del som sitter i min ylodkonsoll och göra en fungerande av två trasiga
Hmm polarn har en gammal tjock vet jag, dock inte den bakåtkompatibla. Har för mig att den slutade läsa skivor bara.
Kanske inte hjälper dock
Vet inte, ifall bluray-enheten är samma och passar i både den vanliga och den bakåtkompatibla så kanske det kan hjälpa lite iallafall... Att den slutat läsa skivor låter ju som bluray-fel... Du kan väl kolla med honom vad han ska ha för den kanske?
Det kan jag göra när han vaknar i eftermiddag nångång!
...AC 3...
Tycker handlingen verkar fånig... Har du spelat ut AC2? Är trean bättre?
Tvåan är färdigspelad. Trean är fruktansvärd bra, stort och snyggt men rörig och inte lika roliga byggnader att klättra upp för. Havsuppdragen då man uppgraderar och fajtas med sitt piratskepp är skojigt. I trean är det dock svårare med kartor och uppdrag då det är lite otydligt tycker jag. Tex vid ett tillfälle i Boston när man ska tjuvlyssna på folk som pratar om kraken, sen ska man prata med en gammal dam vid kyrkogården och därefter besöka handelsmannens verkstad - var tusan finns den?
Summering är iaf att AC 3 är bland de bättre i serien och gillar man AC är det ett givet köp även om det är lite annorlunda uppbyggt.
Har ju spelat ut tvåan men det låter nästan som att man hellre ska ge sig på ettan istället för tvåan då.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|