Ps3 Tråden

AlanGreen

Ny medlem
Gick med
15 May 2012
Hoj
RÖD SVART BMW S1000R 2017
NÅGON SOM VILL LIRA/SAMARBETA PÅ BF3

Adda mig på ps3 om ni vill spela bf3 online självklart.

Id: Super_VV (notera att det är 2 enkla V på slutet och inte ett dubbel V.

Fraden

Snart i någon skog nära dig!
Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Vespa 300 GTS -16
Jaha. Då fick man något ryck och köpte GTA San Andreas till ps3 då!
Sitter och laddar hem det nu.

Snacka om att man kommer att få ett par härliga timmar i helgen!
Nostalgi som heter duga :tummenupp.

135:- får man väl ha råd med tycker jag väl.
Är ju lätt det bästa GTA spelet i serien.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Vafan, äntligen fått hem mitt ps3 som varit på lagning och så har de inte ens lagat det...:( Gick tydligen inte att fixa utan att byta komponenter, och det skulle dels bli för dyrt och dels ta bort bakåtkompabiliteten...:( Är det någon som vet någon som har en defekt 60gb 1:st generation ps3:a men som inte har YLOD och som jag kan få köpa billigt så hojta, är det bara en kass bluray-läsare eller något så kan jag ju byta till den motsvarande del som sitter i min ylodkonsoll och göra en fungerande av två trasiga :)

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Vafan, äntligen fått hem mitt ps3 som varit på lagning och så har de inte ens lagat det...:( Gick tydligen inte att fixa utan att byta komponenter, och det skulle dels bli för dyrt och dels ta bort bakåtkompabiliteten...:( Är det någon som vet någon som har en defekt 60gb 1:st generation ps3:a men som inte har YLOD och som jag kan få köpa billigt så hojta, är det bara en kass bluray-läsare eller något så kan jag ju byta till den motsvarande del som sitter i min ylodkonsoll och göra en fungerande av två trasiga :)

Hmm polarn har en gammal tjock vet jag, dock inte den bakåtkompatibla. Har för mig att den slutade läsa skivor bara.

Kanske inte hjälper dock :D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Hmm polarn har en gammal tjock vet jag, dock inte den bakåtkompatibla. Har för mig att den slutade läsa skivor bara.

Kanske inte hjälper dock :D

Vet inte, ifall bluray-enheten är samma och passar i både den vanliga och den bakåtkompatibla så kanske det kan hjälpa lite iallafall... Att den slutat läsa skivor låter ju som bluray-fel... Du kan väl kolla med honom vad han ska ha för den kanske? :)

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Vet inte, ifall bluray-enheten är samma och passar i både den vanliga och den bakåtkompatibla så kanske det kan hjälpa lite iallafall... Att den slutat läsa skivor låter ju som bluray-fel... Du kan väl kolla med honom vad han ska ha för den kanske? :)

Det kan jag göra när han vaknar i eftermiddag nångång!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Det kan jag göra när han vaknar i eftermiddag nångång!

Tackar!:tummenupp

Edit: Om någon mer vet något om en eventuellt halvfungerande enhet så tveka inte att hojta till!:banana

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Nån som kört expansionspaketen till AC 3, tex The tyranny of King washington?
Jag har inte nån av dom.

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Tycker handlingen verkar fånig... Har du spelat ut AC2? Är trean bättre?

Tvåan är färdigspelad. Trean är fruktansvärd bra, stort och snyggt men rörig och inte lika roliga byggnader att klättra upp för. Havsuppdragen då man uppgraderar och fajtas med sitt piratskepp är skojigt. I trean är det dock svårare med kartor och uppdrag då det är lite otydligt tycker jag. Tex vid ett tillfälle i Boston när man ska tjuvlyssna på folk som pratar om kraken, sen ska man prata med en gammal dam vid kyrkogården och därefter besöka handelsmannens verkstad - var tusan finns den? :confused:

Summering är iaf att AC 3 är bland de bättre i serien och gillar man AC är det ett givet köp även om det är lite annorlunda uppbyggt.

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Tvåan är färdigspelad. Trean är fruktansvärd bra, stort och snyggt men rörig och inte lika roliga byggnader att klättra upp för. Havsuppdragen då man uppgraderar och fajtas med sitt piratskepp är skojigt. I trean är det dock svårare med kartor och uppdrag då det är lite otydligt tycker jag. Tex vid ett tillfälle i Boston när man ska tjuvlyssna på folk som pratar om kraken, sen ska man prata med en gammal dam vid kyrkogården och därefter besöka handelsmannens verkstad - var tusan finns den? :confused:

Summering är iaf att AC 3 är bland de bättre i serien och gillar man AC är det ett givet köp även om det är lite annorlunda uppbyggt.

Har ju spelat ut tvåan men det låter nästan som att man hellre ska ge sig på ettan istället för tvåan då.

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Har ju spelat ut tvåan men det låter nästan som att man hellre ska ge sig på ettan istället för tvåan då.

Ettan tycker jag minst om i serien, färre sidouppdrag och väldigt repetativt, samt sämre spelkänsla och tråkigare byggnader (och grafik!). Brotherhood och Revelations rekommenderar jag mycket hellre. Ettan är väl en bra idé om man vill komma in i storyn men det är inte nödvändigt. Bättre utbud av vapen och mer att göra på 1400-talet jämfört med typ 1100-talet.

Jag skulle gärna vilja ha svar från AC 3-spelare angånende min fråga ovan - var hittar jag handelsmannens verkstad :va

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Gjorde en shopping spree på Tradera i morse och köpte Dead Island för 70 kr. Gillar ju slakta zombiespel :hihi

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Blev positivt överraskad av Dead Island - fick hem det igår och skulle bara testa det lite. Det är som en blandning mellan Far Cry och Leaft 4 dead, skön miljö på en tropisk ö, open world med huvuduppdrag och sidouppdrag. Finns massa saker att hitta överallt på ön samt ritningar för att göra egna vapen och verkstäder för att laga trasiga vapen. Hyseriska zombies som ger en panikkänslor om dom kommer alla på en gång :hihi snabba jävlar ibland.
Fick tag i Game of the year edition och där ingår alla expansionerna.

Finns co-op också så om nån har spelet så skulle jag gärna vilja testa co-opläget online.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati