Starstriker
Som man googlar får man svar
Borde ligga drösar med spel ute i hyllorna. Upp nu med vad ni vill bli av med!
Köpte och spelade igenom Army of TWO, Devil's Cartel förra helgen. Bytte in det idag och håller nu på att dra in Bioshock infinite.
Nya Army of TWO var riktigt kul men lite lätt även på svåraste.
Borde ligga drösar med spel ute i hyllorna. Upp nu med vad ni vill bli av med!
Var byter du in dina spel?
Jag har Far Cry 3 (PS3) och letar lite efter spelen i Uncharted-serien.
Håller på med Dishonored, sen skall det också väck.
Upp med vad ni vill bli av med nu!
Den här Uncharted-serien ; skulle man ha mer behållning om man spelade den i rätt ordning?
Kan byta mot mitt unchartered II
Jag har Far Cry 3 (PS3) och letar lite efter spelen i Uncharted-serien.
Håller på med Dishonored, sen skall det också väck.
Upp med vad ni vill bli av med nu!
Är Dishonored bra? Jag sneglade lite på det när jag köpte Assassin´s Creed 3 på introduktionen. Hade för avsikt att spela klart AC3 fort och sedan byta in det, men tyvärr blev det liggandes ett bra tag. Tog och spelade klart det först i helgen. Sitter och funderar på vad jag ska köpa för spel härnäst. Får lite sämre betalt vid inbytet nu, men det är bara att gilla läget.
När jag byter in spel brukar jag göra det i Game butikerna och sedan lägga mellanskillnaden på det spel jag vill ha i utbyte. Det blir nog inte aktuellt att lägga upp spel jag vill bli av med i den här tråden. Men det finns kanske andra som har ett större bibliotek filmer som de vill förnya så initiativet är gott.
Köpte Dishonored och spelade bara lite men fastnade inte. Köpte Far Cr 3 istället som jag spelade klart. Nu efter det tänkte jag börja med Dishonored igen. Men att gå från sandiga stränder, så, och exotiska djungler till en mörk postapokalyptisk stad är inte lätt. Måste säga att jag föredrar sol och blå himmel. Skall spela några timmar till och se om jag blir biten, annars ryker det. (Men det är ett fint välgjort spel)
Nån som kan tipsa om nått enkelt kul spel?
Ratchet & Clank
Nån som kan tipsa om nått enkelt kul spel?
Ratchet & Clank
Kändes lite för barnsligt tyvärr.
Kändes lite för barnsligt tyvärr.
Gillar du fart och fläkt och utmaningen att göra tricks med upphottade fyrhjulingar som du själv bygger ihop, kan jag rekommendera Pure, ett underhållande spel.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|