Starstriker
Som man googlar får man svar
Köpte Far Cry 3 igår. Shit det är ju sjuuuukt stort.
Någon annan som lirar?
Någon annan som lirar?
Någon annan som lirar?
Någon annan som lirar?
Blev positivt överraskad av Dead Island - fick hem det igår och skulle bara testa det lite. Det är som en blandning mellan Far Cry och Leaft 4 dead, skön miljö på en tropisk ö, open world med huvuduppdrag och sidouppdrag. Finns massa saker att hitta överallt på ön samt ritningar för att göra egna vapen och verkstäder för att laga trasiga vapen. Hyseriska zombies som ger en panikkänslor om dom kommer alla på en gångsnabba jävlar ibland.
Fick tag i Game of the year edition och där ingår alla expansionerna.
Finns co-op också så om nån har spelet så skulle jag gärna vilja testa co-opläget online.
Skaffade också dead Island idag till pc!
Om någon är sugen på att lira lite Coop så skicka ett pm![]()
Härligt! Köper alltid mina spel http://www.cjs-cdkeys.com/ , bäst pris och leverans av nyckel inom 5 min! =)
Blev positivt överraskad av Dead Island - fick hem det igår och skulle bara testa det lite. Det är som en blandning mellan Far Cry och Leaft 4 dead, skön miljö på en tropisk ö, open world med huvuduppdrag och sidouppdrag. Finns massa saker att hitta överallt på ön samt ritningar för att göra egna vapen och verkstäder för att laga trasiga vapen. Hyseriska zombies som ger en panikkänslor om dom kommer alla på en gångsnabba jävlar ibland.
Jag tyckte också det där spelet var rätt så kul. Tydligen var det buggigt som fan när det först släpptes så därför verkar många hata det men nu när dom flesta buggar är fixade så är det ett helt ok spel.
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |