Starstriker
Som man googlar får man svar
Köpte Far Cry 3 igår. Shit det är ju sjuuuukt stort.
Någon annan som lirar?
Någon annan som lirar?
Någon annan som lirar?
Någon annan som lirar?
Blev positivt överraskad av Dead Island - fick hem det igår och skulle bara testa det lite. Det är som en blandning mellan Far Cry och Leaft 4 dead, skön miljö på en tropisk ö, open world med huvuduppdrag och sidouppdrag. Finns massa saker att hitta överallt på ön samt ritningar för att göra egna vapen och verkstäder för att laga trasiga vapen. Hyseriska zombies som ger en panikkänslor om dom kommer alla på en gång snabba jävlar ibland.
Fick tag i Game of the year edition och där ingår alla expansionerna.
Finns co-op också så om nån har spelet så skulle jag gärna vilja testa co-opläget online.
Skaffade också dead Island idag till pc!
Om någon är sugen på att lira lite Coop så skicka ett pm
Härligt! Köper alltid mina spel http://www.cjs-cdkeys.com/ , bäst pris och leverans av nyckel inom 5 min! =)
Blev positivt överraskad av Dead Island - fick hem det igår och skulle bara testa det lite. Det är som en blandning mellan Far Cry och Leaft 4 dead, skön miljö på en tropisk ö, open world med huvuduppdrag och sidouppdrag. Finns massa saker att hitta överallt på ön samt ritningar för att göra egna vapen och verkstäder för att laga trasiga vapen. Hyseriska zombies som ger en panikkänslor om dom kommer alla på en gång snabba jävlar ibland.
Jag tyckte också det där spelet var rätt så kul. Tydligen var det buggigt som fan när det först släpptes så därför verkar många hata det men nu när dom flesta buggar är fixade så är det ett helt ok spel.
Lägg till mig på steam bjork3n_swe
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |