Ps3 Tråden

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Hoj
KTM 1290 Super Adventure, Honda CB650 -80
Hon brukar själv välja bort "läskiga" filmer, spel är på nåt sätt svårare att välja bort.
Jag ser nog hellre att hon dödar "icke-personer" snarare än människor ett tag till.
Och naket-bitarna kan hon vänta med 20-30 år till vad mig anbelangar. :)

Tack igen ni som svarat! :)

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Finns det inga rymd rollspel i falloutanda? Jag vill inte hålla på med en massa onlineskit utan bara ha en ball gubbe/skepp att customisera och tuffa ställen att linka runt på.

Varför görs inget sånt? :mad:

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MTS1200s
Kan hålla med. Gta är sandbox som ger spelaren fullt utrymme att göra precis som man önskar. Bra om man har moralisk anda, men inget hindrar massmord och galenskaper. Lite varför jag gillar serien gta

delarossa

Medlem
Gick med
24 Sep 2004
Hoj
såld r6
Behöver lite hjälp!

Köpte GTA 5 i går på skiva och installerade det enligt anvisningar men det var ganska stora "pop-in" problem.

Hittade en film på youtube som visar jämnförelse mellan den nerladdade versionen jämnfört med skivan och mitt betedde sig precis som den nerladdade.

http://www.youtube.com/watch?v=TlyyDuXO1DQ

Jag har den gamla 40 gig versionen av playstation och jag har rensat den både på gamla demos och någon filrensning jag läst om på nätet. Finns det något annat man kan göra? Kan man av misstag installera hela spelet på hårddisken?

Burman

Ny medlem
Gick med
15 Jul 2007
Hoj
FZ1-N -08
Hejsan.
Mitt PS3 har slutat starta, fläktarna drar igång men inget mer, ingen lampa som lyser eller nått så nu undrar jag om nån av er som vet någon vart jag kan skicka de å få de reparerat?

Orkar/vill inte köpa ett nytt nu när PS4 snart landar i affärerna :)

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Shit vad surt. Jag har GTA V på skiva, och det funkar som det ska. Ingen aning hur du kan komma tillrätta med problemen tyvärr.

Behöver lite hjälp!

Köpte GTA 5 i går på skiva och installerade det enligt anvisningar men det var ganska stora "pop-in" problem.

Hittade en film på youtube som visar jämnförelse mellan den nerladdade versionen jämnfört med skivan och mitt betedde sig precis som den nerladdade.

http://www.youtube.com/watch?v=TlyyDuXO1DQ

Jag har den gamla 40 gig versionen av playstation och jag har rensat den både på gamla demos och någon filrensning jag läst om på nätet. Finns det något annat man kan göra? Kan man av misstag installera hela spelet på hårddisken?

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Hoj
Ingen just nu
Nä men youtubade lite i går. Kan man kustomisera fett? Och går det att knalla runt hur som eller är det linjärt?

Det är förvisso ganska linjärt, men sjuuukt beroendeframkallande. Storyn och röstskådespeleriet fick mig att fastna...deluxe.

delarossa

Medlem
Gick med
24 Sep 2004
Hoj
såld r6
Shit vad surt. Jag har GTA V på skiva, och det funkar som det ska. Ingen aning hur du kan komma tillrätta med problemen tyvärr.

Jag har googlat lite mer och kommit fram till att det mest troliga är att linsen på lasern är dålig eller skitig.
Det är lite irriterande men ändå spelbart och frågan är om man vågar ge sig på att öppna upp den och rengöra, finns en del guider hur man gör men risken är väl stor att den dör helt i stället.
Är det någon här som har erfarenhet av att öppna ps3an?

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring