Nån som kör GTA Online? Är det ball? Tänkte viga kvällen åt det och testa lite.....
Jag kör det inte så mycket. Ganska ballt dock så lite som jag kört .
Men startade om storyn så kör på det jag . Sen har man ju inga vänner man spelar med
Nån som kör GTA Online? Är det ball? Tänkte viga kvällen åt det och testa lite.....
Jag kör det inte så mycket. Ganska ballt dock så lite som jag kört .
Men startade om storyn så kör på det jag . Sen har man ju inga vänner man spelar med
Jag har bara kommit kanske 15% på storyn. Spelar inte mer än kanske 1-2h/vecka. Finns inte tid och ork som det ser ut nu. När man spelar så kort är det lite svårt att komma in i det.
Jag har spelat i dag. Kan tänka mig att köra lite mer. Riktigt skoj att samarbeta under online-uppdragen.
Jag har spelat slut på spelet. Gjorde det efter en vecka, men mycket skoj att upptäcka online.
Kan jag få låna spelet av dig då
Får jag låna din kärring?
Jag spelar ju fortfarande Online!
Jag har googlat lite mer och kommit fram till att det mest troliga är att linsen på lasern är dålig eller skitig.
Det är lite irriterande men ändå spelbart och frågan är om man vågar ge sig på att öppna upp den och rengöra, finns en del guider hur man gör men risken är väl stor att den dör helt i stället.
Är det någon här som har erfarenhet av att öppna ps3an?
Körde precis klart gta5 storyn. Måste säga att slutuppdraget var ganska enkelt.
Nu blir det storyn igen, men andra val på metod.
Någon som har en crew? Har provat lite online, men är bara på nivå 4
C. Var rätt bra slut tyckte jag. Funkade kanon efter att ha varit förbi ammunation och handlat lite..
You must not resell either Disc-based Software or Software Downloads, unless expressly authorized by us and, if the publisher is another company, additionally by the publisher.
You must not lease, rent, sublicense, publish, modify, adapt, or translate any portion of the Software.
All Software is licensed, not sold, which means you acquire rights to use the Software, as described in these Terms, but you do not acquire ownership of the Software. If you do not comply with these Terms, we can terminate your Software License which means you will no longer have the right to use the Software.
Till skillnad från ps3, äger man inte spelen till ps4:an när man köper dom. Verkar som Sony har svängt i debatten om eftermarknaden, usch vad lågt. Det får mig att tveka på ett eventuellt köp.
http://www.gamereactor.se/nyheter/132024/Sony+%E4ndrar+villkor+g%E4llande+begagnade+spel/
Läste du hela så står det att samma regler redan gäller för ps3 & vita, så det är ingen fara!
Läste du hela så står det att samma regler redan gäller för ps3 & vita, så det är ingen fara!
..... än så länge.
Låt oss påminnas om vad Sony Computer Entertainment of America:s VD Jack Trenton sade under E3:
"When a gamer buys a PS4 disk, they have the rights to use that copy of the game. They can trade in that game at retail, sell it to another person, lend it to a friend, or keep it forever. In forever, PlayStation 4 disc-based games don't need to be connected online to play."
Körde precis klart gta5 storyn. Måste säga att slutuppdraget var ganska enkelt.
Nu blir det storyn igen, men andra val på metod.
Någon som har en crew? Har provat lite online, men är bara på nivå 4
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |