Ps3 Tråden

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Jag har googlat lite mer och kommit fram till att det mest troliga är att linsen på lasern är dålig eller skitig.
Det är lite irriterande men ändå spelbart och frågan är om man vågar ge sig på att öppna upp den och rengöra, finns en del guider hur man gör men risken är väl stor att den dör helt i stället.
Är det någon här som har erfarenhet av att öppna ps3an?

Finns cd skivor med en liten borste på som man bara sätter i. De snurrar på för fullt och borstar rent lasern.

http://www.ginza.se/product/am-denmark-cd-dvd-laser-lens-cleaner/990143/

Last edited:

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MTS1200s
Har börjat köra lite GTA 5 och är seriöst imponerad! Känns precis som gamla GTA San Andreas fast med bättre grafik och roligare interaktion mellan karaktärerna. Saknade verkligen det på GTA4.

Lite skoj att man hamnar i samma läge som tidigare.. SA kom på PS2, sen släppte Sony PS3 och spelet "dog". Nu kommer Ps4, precis när nya GTA släppts.

Hoppas bara Rockstar släpper spelet på PS4 så köper jag en konsol d1r3Ckt!!1!

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Dead Rising 2 Collectors edition, $4,5 på Ebay.

2njwr44.jpg

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Jag kan fortfarande inte spela GTA V online. Går inte hosta eller vad det nu står.

tommi

Guest
Nån som ska köpa beyond two souls? Verkar vara ett spel i min smak men hittar inte mycket mer än en trailer om spelet..

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Om två veckor kommer AC 4 Black flag ut, ser jag fram emot!
Ubisoft öppnar även upp möjligheten till att förlägga nästa AC i gamla Egypten, ser jag också fram emot!

"The President of the company has said that we will ship an annual title, so it's out there. We've been on this game (Assassin's Creed IV: Black Flag) for almost two years; it'll be two and a half when we ship. I would say one of the best things we have going for us is how we can play with history. History is something that is rooted in all of us; we all have a deeper connection to it. So there's a lot of interesting periods and time places we haven't been to that I would to see."

"I'm not saying we are going there, but one day I would love to explore Egypt as a setting for this game. Ancient Egypt could be a really cool place. We have a really cool explanation for how we can do this, and it is with this Animus device that allows us to go to anytime in history."

http://www.gamereactor.se/nyheter/127254/Ubisoft+vill+utforska+Egypten+i+Assassin%27s+Creed/?sid=e8273d6d75f3007a02e91eae8112c286

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Jag skulle vilja exportera allt GTA V-musik så att jag kan ha det i bilen när jag cruisar runt.

Går det på nåt sätt?

Last edited:

David

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2009
Hoj
Honda Hornet 900 -03, Yamaha xs650 -81, Ktm sxc 625 -04
Går säkert att hitta "gratis" också.

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Nån som kör GTA Online? Är det ball? Tänkte viga kvällen åt det och testa lite.....

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring