Ps3 Tråden

snel_hest

med lem
Gick med
6 Jul 2005
Hoj
näj
Hallå.

Funderar lite på o köpa Ps3 någon dag. Dels för Blueray. Frågan är ska man vänta tills dom släpper det nya? Eller om någon har ett till salu till förmånligt pris?:rolleyes:

Sen undrar ja lite spel ni kan rekomendera. Har väl planer på Live for speed, gt5 prolouge. Va finns de till för sköna spel i samma kategori. Need for speed? Tänker väl satsa på att köpa Logitech g25 ratt med pedaler.

Ös på lite förslag till en total nybörjare:yoparty

Tack:Bugar

Gick med
12 Apr 2003
Hoj
Ducati 996 biposto -01
Hallå.

Funderar lite på o köpa Ps3 någon dag. Dels för Blueray. Frågan är ska man vänta tills dom släpper det nya? Eller om någon har ett till salu till förmånligt pris?:rolleyes:

Sen undrar ja lite spel ni kan rekomendera. Har väl planer på Live for speed, gt5 prolouge. Va finns de till för sköna spel i samma kategori. Need for speed? Tänker väl satsa på att köpa Logitech g25 ratt med pedaler.

GT5, alla andra bilspel är ju skit och overkliga.
COD4, och MW2 när det kommer.
Uncharted.
Uncharted 2 när det kommer.
Metal gear 4.

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Hallå.

GT5 prolouge är bara skräp. Bara ladda hem demo och testa vilka spel du gillar.
Ratt till bilspel är riktigt nice

KTM 620

Med lem
Gick med
8 Nov 2005
Hoj
Suzuki RM-Z 250cc-04.
Hallå.

Jag skulle lätt köpt det nya, den gamla är jobbigt stor...
Köp nhl 09 eller vänta på nhl 10, helt sjukt bra spel
om du gillar hockeyspel :tummenupp:tummenupp

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Handlade nfs undercover o nhl09 häromdan, sitter o lirar lite nfs nu, inte jättebra spel direkt men rätt kul me polisjakter o skit :D
Inte ens packat upp nhl som är det jag gillar bäst...

KTM 620

Med lem
Gick med
8 Nov 2005
Hoj
Suzuki RM-Z 250cc-04.
Handlade nfs undercover o nhl09 häromdan, sitter o lirar lite nfs nu, inte jättebra spel direkt men rätt kul me polisjakter o skit :D
Inte ens packat upp nhl som är det jag gillar bäst...

nfs tyckte jag inte var någon höjdare.. men när du packat upp nhl så kommer du fastna kan jag säga, det finns så mycke olika man kan göra i det spelet så man tröttnar aldrig. För korrekta rosters kolla den här sidan: http://sites.google.com/site/nhlrosters/ spelet blir sjukt mycke bättre med rätt gubbar på rätt lag...

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
nfs tyckte jag inte var någon höjdare.. men när du packat upp nhl så kommer du fastna kan jag säga, det finns så mycke olika man kan göra i det spelet så man tröttnar aldrig. För korrekta rosters kolla den här sidan: http://sites.google.com/site/nhlrosters/ spelet blir sjukt mycke bättre med rätt gubbar på rätt lag...

Jau NHL 08 är nästan de ända jag lirat, tänkte vänta på nhl 10 men de hade 2 spel för 500 på game så jag va tvungen att slå till med tanke på att jag har en svindyr ratt jag sällan använder :D

Tyvärr finns det ju inte tid att spela så mkt o när man väl hinner får man inte för tjejen :/

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Hehe ja mitt spelande gick ner i tid sen jag blev sambo kan jag säga, men det finns fortfarande lite tid för nhl...

Ja, man får passa på medans hon är borta :D
Tack för länken föressten.

Vilket läge är roligast i 09an?

KTM 620

Med lem
Gick med
8 Nov 2005
Hoj
Suzuki RM-Z 250cc-04.
Ja, man får passa på medans hon är borta :D
Tack för länken föressten.

Vilket läge är roligast i 09an?

Började med be a pro och körde det hela förra hösten/vintern, nu sen i våras kör jag dynasty med detroit, har tradat alla spelare utom datsyk mot svenska spelare... Man kan inte köra hel säsong med elitserien i 09 men det ska man kunna i 10:an.

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Började med be a pro och körde det hela förra hösten/vintern, nu sen i våras kör jag dynasty med detroit, har tradat alla spelare utom datsyk mot svenska spelare... Man kan inte köra hel säsong med elitserien i 09 men det ska man kunna i 10:an.

Okey, blir te o fortsätta me dynasty då, roligast me säsong o trada lite spelare =)
Hur är det med löner o grejjer i 9an, i 8an blev de lite konstigt ibland där ibland spelare som skulle ha höga löner inte hade de osv.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA