Lou siffer
officiellt lammkött
Vad är bättre på slim bara tunnare?
Finns guitar hero 1-3 på ps3? eller song pack på dom låtarna iaf?
Tog 16 matcher ser jag nu
Det går att få till mkv på tversity men är mickligt.
Tversity har inte riktigt hängt med i tiden.
Byt till PS3-Media Server. Där kommer du att få mkv att fungera utan problem.
Plus snabbare funktion mm. Bl a. refresh på utdelade mappar som är en pina
i Tversity funkar perfa i PS3Media Server.
http://ps3mediaserver.blogspot.com/
Som mig då ungefär
Blev precis nedflyttad från förstafemman i NHL
För dålig statistik, jävla BS
Har du koll på PS3 media servern? Installerade det nyss och körde igång det hyffsat problemfritt MEN min serverdator där jag installerade programmet samt kör all film ifrån segar ner något fruktansvärt! I aktivitetshanteraren stod det något om nån "decoder" som tog all kraft, gick knappt att flytta musen
Antar att det är något knas, men vad?
Drog igång en film innan det blev så, det gick skapligt men hackade litegrann. Ska kolla signalstyrkan imorgon men hur mycket krävs för att kunna streama problemfritt?
Mitt hemnätverk pallar inte riktigt att jag streamar trådlöst. Att streama avi osv går utmärkt över trådlösa men högupplöst material typ mkv laggar en aning så jag kör numer med kabel mellan router och ps3.
Vad har du för hårdvara i servern? Kanske den är lite för klen?
Vad är bättre på slim bara tunnare?
Kan skicka bitstream också direkt till förstärkaren så den får koda av det istället.Ska tydligen vara energisnålare med mindre komponenter. Långsammare att starta upp men liite snabbare på att ladda spel, eller om det var tvärtom
Har du koll på PS3 media servern? Installerade det nyss och körde igång det hyffsat problemfritt MEN min serverdator där jag installerade programmet samt kör all film ifrån segar ner något fruktansvärt! I aktivitetshanteraren stod det något om nån "decoder" som tog all kraft, gick knappt att flytta musen
Antar att det är något knas, men vad?
Drog igång en film innan det blev så, det gick skapligt men hackade litegrann. Ska kolla signalstyrkan imorgon men hur mycket krävs för att kunna streama problemfritt?
Imorgon släpps Uncharted 2.
Glömde förboka, så jag får väl åka till Game ganska tidigt imorgon.Det ligger redan på TV-bänken och väntar på att ungarna skall gå och lägga sig så jag får ha tvn i fred
CDON är snabba när man har förbeställt
Glömde förboka, så jag får väl åka till Game ganska tidigt imorgon.
Förbokade MW2 iaf, alltid nåt.
Modern warfare 2.En halvtimme kvar...sedan är kvällen räddad. Nästa höjdpunkt blir Ratchet & Clank som släpps om två veckor... Ligger också en order
Vad är MW2?
Kört igenom Uncharted 2 nu, och jag säger bara: fyfan vilket spel! Bästa single player jag nånsin har spelat, ever!
Har du PS3 och inte detta spelet så måste du skaffa det, seriöst, du kommer inte ångra dig.
Kört igenom Uncharted 2 nu, och jag säger bara: fyfan vilket spel! Bästa single player jag nånsin har spelat, ever!
Har du PS3 och inte detta spelet så måste du skaffa det, seriöst, du kommer inte ångra dig.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|