Ps3 Tråden

grillchirre

Bryt mönstret...
Gick med
15 Jan 2008
Hoj
SV1000S -06
Tack som fan för tipset om simplygames.com

392 spänn för nya Batman.
415 spänn för nya Uncharted.

Helt klart vettiga priser, fan så nice :tuttar

Undra om de har något med play.com att göra, deras webbsidor påminner om varandra + att de båda kör med fri frakt. :yoparty

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Apropå PS3 och spel... någon som vet var jag kan få tag på Time Crisis med TVÅ pistoler? Har hittat nåt ställe som har det med en pistol men inte så man kan köpa en extra pistol utan att köpa spelet en gång till... kasst.

vogge

Say Whaaat
Gick med
28 Oct 2007
Hoj
Kåtemma 990, R6 Banskrot.
Nej då, det är inget krav, även om det är en del referenser till 1:an.
Annars är väl Uncharted 1 platinum nu, så jag rekommenderar definitivt att köpa det också :)

Vogge: Nä, det är inte så mycket ramla ner och börja om från början. Ganska tätt mellan continue points, så det blir inte så mycket tragglande. Ungefär lika delar pussel - klättring - strid men en del små inslag av stealth (om man vill)

fick hem första uncharted idag storyn är helt klart bra. men som vanligt ska man behöva traggla omkring på avsatser med kameran i helt galna vinklar:mad: som man inte kan ändra på. tur att man inte köpte de nya för dyra pengar..

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
Någon mer saves som försvinner? Nu är det tredje spelet där allt sparat försvinner. Jävligt irriterande! :mad:

KTM 620

Med lem
Gick med
8 Nov 2005
Hoj
Suzuki RM-Z 250cc-04.
Tack som fan för tipset om simplygames.com

392 spänn för nya Batman.
415 spänn för nya Uncharted.

Helt klart vettiga priser, fan så nice :tuttar

Blir inte 34 pund mer? vad står pundet i ?

Edit: jag hade visst nollkoll, trodde pundet stod högre..

Last edited:

vogge

Say Whaaat
Gick med
28 Oct 2007
Hoj
Kåtemma 990, R6 Banskrot.
Har SH någon officiell bytar råd där man kan byta sina spel mellan varandra.
Sitter endel på www.minhembio.com/ där man kan byta sina utklarade eller spel man tröttnat på rakt av mot andra!
finns de något intresse för detta på SH?

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Va fan, finns inte för oss PS3 ägare vad jag kan se, surt!
Vill verkligen testa o även knäcka dig :banana

@Vogge: Hur funkar den processen, det låter lite risky?

Jodå, men av någon skum och okänd anledning finns demot bara på USA delen av PSN Store (och inte med i vanliga listorna där heller utan man måste söka på "Dirt 2")

Hur man skapar ett USA-konto (går snabbt och smidigt, och detta demo är verkligen värt det)

1. Användare -> Skapa ny användare -> Skriv in ett passande användarnamn
2. Logga in med den nya användaren -> Vänner -> Anmäl dig till PSN
3. Skapa nytt konto -> Godkänn avtalet
4. Välj USA och skriv in ett födelsedatum
5. Skapa ett Master Account och godkänn avtalet
6. Fill i information i formuläret. Emailadressen kan inte vara den du använder för ditt första konto och för den amerikanska adressen kan du kan du använda "1335 Avenue of the Americas | New York | 10019" (Det är adressen till Hilton hotel i New York)
7. Fyll inte i några kreditkortsuppgifter
8. Välja något fyndigt Playstation ID

(Dessa punkter stämmer nog inte till 100%, var länge sedan dom skrevs ner (hittade dom på FZ.se))

P.S Fick tipset att testa "NHL Arcade" av en kompis, fy fan va roligt spel, finns gratis-demo samt hela spelet för bara 70 kr, LÄTT värt det.
3 on 3 hockey med gigantisk dos humor och härligt lättsamt, mycket nöje och perfekt spel på förfesten (med killgänget iallafall hehe)
Man garvar redan i huvudmenyn åt ljudeffekterna :hihi

http://www.youtube.com/watch?v=cc37OzZ6ikw <--- lite förklaringar och in-game klipp

Last edited:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
P.S Fick tipset att testa "NHL Arcade" av en kompis, fy fan va roligt spel, finns gratis-demo samt hela spelet för bara 70 kr, LÄTT värt det.
3 on 3 hockey med gigantisk dos humor och härligt lättsamt, mycket nöje och perfekt spel på förfesten (med killgänget iallafall hehe)
Man garvar redan i huvudmenyn åt ljudeffekterna :hihi

http://www.youtube.com/watch?v=cc37OzZ6ikw <--- lite förklaringar och in-game klipp

Jag har haft det där nu ett tag och jävlar vad skoj det är :D Skitkul när man lär sig kontrollerna lite bättre, men värdelöst att spela online mot japsungar som är rena rama robotarna :brinnerup

grillchirre

Bryt mönstret...
Gick med
15 Jan 2008
Hoj
SV1000S -06
Tack gubbs för tipset, skall prövas imöra, stängde nämligen nyss av konsollen efter en GRID session. Orkar inte spela mer nu.

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
hmm, nästan så man skulle handla ett ps3.

Jag vakna med samma tanke & tänkte precis åka & köpa ett, men snabb googling visar att det finns 120GB och 250GB på nya slim, behöver man 250GB eller är det bara "bra för att"? :va

Finns det nån butik som är öppen i Sthlm nu som har bra pris? Game verkar vara 700-800:- dyrare mot att beställa, men jag vill ha ett nu.

Gick med
12 Apr 2003
Hoj
Ducati 996 biposto -01
Jag vakna med samma tanke & tänkte precis åka & köpa ett, men snabb googling visar att det finns 120GB och 250GB på nya slim, behöver man 250GB eller är det bara "bra för att"? :va

Finns det nån butik som är öppen i Sthlm nu som har bra pris? Game verkar vara 700-800:- dyrare mot att beställa, men jag vill ha ett nu.
Är skit samma vad du köper, du kan byta hårddisk och garantin gäller fortfarande om du gör det.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA