Ps3 Tråden

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Själv är jag ju lite mer för 3rd person shoot'em alt. Ratchet & clank...
Prövade infamous demot igår.. Snuskigt kul och gubben rörde sig precis som man vill..

Ni gillar samma genre och inte prövat Brütal Legend, gör det...
Förutsätter iofs att man gillar rock men med Jack Black i huvudrollen kan det
inte bli annat än kul... :D

Dead Space tyckte jag var lite för knepigt för min smak men gillar
man skräckgenren så kan ju Silent Hill Homecoming och Condemned 2
rekommenderas... Jisses.. Man sitter och tuggar på kontrollen hela tiden.. :D

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Ni gillar samma genre och inte prövat Brütal Legend, gör det...
Förutsätter iofs att man gillar rock men med Jack Black i huvudrollen kan det
inte bli annat än kul... :D

Laddade hem demot under helgen, sjukt roligt spel :yoparty

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Laddade hem demot under helgen, sjukt roligt spel :yoparty

Ja alla underbara kommentarer han hade för sig.. .

Bara att låta PS3:an stå med spelet markerat utan att starta det
kan ju underhålla en i tio min med allt snack om att man nog borde starta det... Varpå han sen inser att det inte kommer starta... :rofl

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Ja alla underbara kommentarer han hade för sig.. .

Bara att låta PS3:an stå med spelet markerat utan att starta det
kan ju underhålla en i tio min med allt snack om att man nog borde starta det... Varpå han sen inser att det inte kommer starta... :rofl

Det ska provas ikväll! :)

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
God damn it terrorizer! :mad: men grym tid :yoparty

När demot precis släpptes så hade Codemasters en tävling där dom tio bästa tiderna från på Multiplayer (som tyvärr är nerstängd nu (has expired)) vann ett exemplar av tiden, förutom kravet att hamna bland dom tio bästa så var även ett krav att ens tid var under 2:57:00 :näsblod

Floor it over to www.facebook.com/dirt2game to see a new video featuring a hot run on the Morocco Trailblazer track in the demo, set by DiRT 2 level designer Glenn McDonald. Gamers can watch the blistering pace of the Mitsubishi Eclipse GT and then attempt to beat his time of 2:51:93 in the demo for a chance to win exclusive DiRT 2 prizes.

Jädrar, ingen lätt tid att slå hehe

Last edited:

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Faen, blir ju lite sugen på att testa dirt demot..
En annan har ju ratt o grejjer :D

grillchirre

Bryt mönstret...
Gick med
15 Jan 2008
Hoj
SV1000S -06
Vet det finns helt sinnessjuka tider på den där banan. Fattar inte hur de lyckas få in det där flytet... :huvet

Jag har i alla fall lagt upp min bästa körning på tuben. Min första video, fasen vad enkelt det var, nice. :D

[YOUTUBE-ID]H9957U2hbRg[/YOUTUBE-ID]

Last edited:

Galen

Avancerad novis
Gick med
16 Oct 2006
Hoj
zx9r
Ska bli riktigt skoj att börja nöta MW2.
Hoppas det motsvarar mina förväntningar.

MJL

Ny medlem
Gick med
15 Jan 2008
Hoj
Hornet 600
Jag som inte alls är en gamer med erfarenhet undrar om man kan chippa om ett PS3 på samma sätt som Xbox. DVS, så man kan lira nerladdade spel..?! Samt, vilka är egentligen fördelarna gentemot Xboxet?

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Jag som inte alls är en gamer med erfarenhet undrar om man kan chippa om ett PS3 på samma sätt som Xbox. DVS, så man kan lira nerladdade spel..?! Samt, vilka är egentligen fördelarna gentemot Xboxet?

Nej, du kan inte chippa det på samma sätt som Xbox och tanka hem varenda spel som finns :(
Fördelarna däremot är väl egentligen maskinvaran samt att du slipper ha en fult låda som låter mer än en skördetröska utan ljuddämpare. Riktigt grym som mediacenter *bluray*, inbyggt trådlöst nätverkskort etc.
Men vill du spela mycket spel så ska du satsa på krysslådan om du tankar hem spelen själv.
En kompis har xbox och påstår att det är så mycket smidigare/billigare att tanka hem spelen istället. Jag har sett honom spela 3 av sina över 100 brända spel och lådan har råkat ut "ring of death" 2ggr nu :D

MJL

Ny medlem
Gick med
15 Jan 2008
Hoj
Hornet 600
Nej, du kan inte chippa det på samma sätt som Xbox och tanka hem varenda spel som finns :(
Fördelarna däremot är väl egentligen maskinvaran samt att du slipper ha en fult låda som låter mer än en skördetröska utan ljuddämpare. Riktigt grym som mediacenter *bluray*, inbyggt trådlöst nätverkskort etc.
Men vill du spela mycket spel så ska du satsa på krysslådan om du tankar hem spelen själv.
En kompis har xbox och påstår att det är så mycket smidigare/billigare att tanka hem spelen istället. Jag har sett honom spela 3 av sina över 100 brända spel och lådan har råkat ut "ring of death" 2ggr nu :D

Att den är en jäkla smidig multimedialåda har jag förstått, men börjar den inte bli lite gammal? Den har varit ute på marknaden i 1,5 år eller? När kommer en ny uppdaterad modell och blir den mkt bättre? Värt att köra en nu eller vänta?

jetson

Guest
Att den är en jäkla smidig multimedialåda har jag förstått, men börjar den inte bli lite gammal? Den har varit ute på marknaden i 1,5 år eller? När kommer en ny uppdaterad modell och blir den mkt bättre? Värt att köra en nu eller vänta?

Om du menar playstation 4 så dröjer det säkert 5 år. Om jag skulle köpa en nu skulle det bli en ps3 slim.

Wobbly

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2009
Hoj
Ingen
Bättre sent än aldrig, men SBK09 är klart bättre än motogp08...vintern är räddad :tummenupp

Beställde de i fredags :) Fick hem det idag :D

Men uncharted 2 fick förtur, ska testa sbk09 nu :tummenupp

Edit: De ä nice! :D Känns jävligt bra spelet. Diggar avgasknallarna :)

Last edited:

Wobbly

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2009
Hoj
Ingen
Kört igenom Uncharted 2 nu, och jag säger bara: fyfan vilket spel! Bästa single player jag nånsin har spelat, ever!

Har du PS3 och inte detta spelet så måste du skaffa det, seriöst, du kommer inte ångra dig.

Jag har fastnat!!!!!!! :(

I rummet där man ska flytta lådorna framför bilderna på vägen samt vrida på rullarna så rätt tecken hamnar på rätt djur... tror att jag fått tecknena rätt men inget händer?

Help

Edit: klarat :D

Last edited:
Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...