Kan man föra över sin egen musik till spel? Inte provat själv med vore ju smutt om man slapp alla kassa soundtrack till de spel man vill ha musik i, funkar det? Kör man via USB då eller? :n00b
Det där spelet ska du inte ha nån hjälp med, det ska vara klurigt, det är ju det som är roligt!Jag har fastnat!!!!!!!
I rummet där man ska flytta lådorna framför bilderna på vägen samt vrida på rullarna så rätt tecken hamnar på rätt djur... tror att jag fått tecknena rätt men inget händer?
Help
Edit: klarat
Uncharted 2 är det bästa spelet som finns till PS3 just nu.Eftersom man är ägare till en xbox360 så har det inte varit aktuellt med en ps3, tills jag fick se demon souls. Min fråga är dock är det värt att lägga till 300 spänn ock köpa den bundlade versionen av ps3slim som man får med uncharted 2? Någon som lirat det och kan säga om det är overrated eller inte? Kommer även att köpa Mgs4 eftersom jag körde dom tidigare på ps2:an.
Det där spelet ska du inte ha nån hjälp med, det ska vara klurigt, det är ju det som är roligt!
Körde du igenom på hard eller?Jo klarade de själv Va bara de att jag tog färgen grön först istället för den genomskinliga.
Sista bossen va lite klurig, 12½ timme tog de för mig att klara spelet
Körde du igenom på hard eller?
Jag har börjat köra crushing men har inte pallat spela alls de senaste dagarna, men ska väl ta tag i det så man får platinum på det spelet.
Utifall det finns någon MC-intresserad här så kan jag tipsa om att SBK-09 är billigt just nu...
Har ingen aning om det är bra eller dåligt men för 198:- inkl. frakt så chansar jag iaf.
http://www.spelbutiken.se/catalog/product/58647-sbk-09--superbike-world-championship--for-ps3
Måste tacka för tipset.
La en beställning och fick spelet idag och har hunnit köra ett par timmar.
Och efter en del pillande med inställningar kan jag konstatera att det är mycket bättre än MotoGP 08.
Det känns mycket mer levande och äkta på något sätt och ljudet på hojarna är grymt jämfört med MotoGP.
Härligt med ett nytt hojspel.
inbox skrev:Hej
Din beställning finns nu att hämta i vår butik på Sveavägen 39 i Stockholm.
Följande produkt finns nu att hämta:
1 st Call of Duty - Modern Warfare 2 - [PS3] 599 kr/st
Summa: 599 kr
Att betala: 599 kr
Om en beställd produkt ej finns med i denna bekräftelse betyder det att den är tillfälligt slut. En ny bekräftelse skickas så snart den finns att hämta.
Din beställning avbeställs automatiskt om du inte hämtar den innan stängning 2009-11-13.
Våra öppettider:
Vardagar: 10.00-19.00
Lördagar: 11.00-16.00
Söndagar: 12.00-16.00
Webhallen Sverige AB
Tel: 08-673 60 00
www.webhallen.com
info@webhallen.com
Idag har nya "Call of duty" premiär, ska iväg och handla mitt ex nu.
Idag har nya "Call of duty" premiär, ska iväg och handla mitt ex nu.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|