Ps3 Tråden

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Kan man föra över sin egen musik till spel? Inte provat själv med vore ju smutt om man slapp alla kassa soundtrack till de spel man vill ha musik i, funkar det? Kör man via USB då eller? :n00b

Gick med
12 Apr 2003
Hoj
Ducati 996 biposto -01
Jag har fastnat!!!!!!! :(

I rummet där man ska flytta lådorna framför bilderna på vägen samt vrida på rullarna så rätt tecken hamnar på rätt djur... tror att jag fått tecknena rätt men inget händer?

Help

Edit: klarat :D
Det där spelet ska du inte ha nån hjälp med, det ska vara klurigt, det är ju det som är roligt!

Gr00ver

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2007
Hoj
Suzuki SV650S K7
Eftersom man är ägare till en xbox360 så har det inte varit aktuellt med en ps3, tills jag fick se demon souls. Min fråga är dock är det värt att lägga till 300 spänn ock köpa den bundlade versionen av ps3slim som man får med uncharted 2? Någon som lirat det och kan säga om det är overrated eller inte? Kommer även att köpa Mgs4 eftersom jag körde dom tidigare på ps2:an.

Gick med
12 Apr 2003
Hoj
Ducati 996 biposto -01
Eftersom man är ägare till en xbox360 så har det inte varit aktuellt med en ps3, tills jag fick se demon souls. Min fråga är dock är det värt att lägga till 300 spänn ock köpa den bundlade versionen av ps3slim som man får med uncharted 2? Någon som lirat det och kan säga om det är overrated eller inte? Kommer även att köpa Mgs4 eftersom jag körde dom tidigare på ps2:an.
Uncharted 2 är det bästa spelet som finns till PS3 just nu.

Köp.

Demon souls vet jag inte om det är bra.

Wobbly

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2009
Hoj
Ingen
Det där spelet ska du inte ha nån hjälp med, det ska vara klurigt, det är ju det som är roligt!

Jo klarade de själv :) Va bara de att jag tog färgen grön först istället för den genomskinliga.

Sista bossen va lite klurig, 12½ timme tog de för mig att klara spelet

Gick med
12 Apr 2003
Hoj
Ducati 996 biposto -01
Jo klarade de själv :) Va bara de att jag tog färgen grön först istället för den genomskinliga.

Sista bossen va lite klurig, 12½ timme tog de för mig att klara spelet
Körde du igenom på hard eller?

Jag har börjat köra crushing men har inte pallat spela alls de senaste dagarna, men ska väl ta tag i det så man får platinum på det spelet.

Gr00ver

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2007
Hoj
Suzuki SV650S K7
Ok. Tur att jag inte beställde ifrån pixmania som jag hittade först, det här blev bättre och billigare.
La in en beställning hos simplegames istället. Blev följande:
1 - Uncharted: Drakes Fortune - (PS3) £15.79
2 - Playstation 3 Slim Console (250Gb) - (PS3) £249.79
3 - Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots (PS3)£18.79
4 - Uncharted 2: Among Thieves - (PS3) £37.79
5 - Ratchet And Clank Platinum - (PS3) £15.79
6 - Sony PS3 HDMI Cable + Controller Charging Station - (PS3) £10.00

Slutade runt 4000 med frakt. Helt okej pris om man jämnför vad det kostade när jag först kollade på den. Demon Souls får jag plocka upp ifrån webhallen när deras import kommer.

Gr00ver

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2007
Hoj
Suzuki SV650S K7
Har nu beställt Demon's Souls ifrån axelmusic.com för 460kr inkl frakt. Verkar vara svårt att få tag i deluxe edition som har strategy guiden för ett vettigt pris. Webhallen tar 800kr och så mycket mer värt tror jag inte guiden är. Finns en del vettiga wiki sidor istället. Observera dock att demon's souls inte har fått något release datum i europa och enligt Sony och Atlus så är inget planerat heller. Men som eurogamer skrev, spelet har blivit för stort för att inte släppas. Återkommer när jag har fått det jag förhoppningsvis har beställt.

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
MotoGP 09/10

Releasedate 2010-03-26

Enligt FZ

P.E

Ny medlem
Gick med
14 Nov 2006
Hoj
Hojlös
Utifall det finns någon MC-intresserad här så kan jag tipsa om att SBK-09 är billigt just nu...

Har ingen aning om det är bra eller dåligt men för 198:- inkl. frakt så chansar jag iaf. :)

http://www.spelbutiken.se/catalog/product/58647-sbk-09--superbike-world-championship--for-ps3

Måste tacka för tipset.
La en beställning och fick spelet idag och har hunnit köra ett par timmar.
Och efter en del pillande med inställningar kan jag konstatera att det är mycket bättre än MotoGP 08.
Det känns mycket mer levande och äkta på något sätt och ljudet på hojarna är grymt jämfört med MotoGP.
Härligt med ett nytt hojspel.

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Måste tacka för tipset.
La en beställning och fick spelet idag och har hunnit köra ett par timmar.
Och efter en del pillande med inställningar kan jag konstatera att det är mycket bättre än MotoGP 08.
Det känns mycket mer levande och äkta på något sätt och ljudet på hojarna är grymt jämfört med MotoGP.
Härligt med ett nytt hojspel.

Kan hålla med. Blir riktigt klurigt om man tar bort alla hjälpmedel! 200 spänn är det lätt värt. Bra köp och leverans på spelbutiken också. Inte jättesnabbt, men fyra dagar kan jag stå ut med.

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MTS1200s
Jag med..

Fick detta mail i lådan imorse.. Blir till att springa på lunchen tror jag.:banana:yoparty
inbox skrev:
Hej

Din beställning finns nu att hämta i vår butik på Sveavägen 39 i Stockholm.

Följande produkt finns nu att hämta:

1 st Call of Duty - Modern Warfare 2 - [PS3] 599 kr/st
Summa: 599 kr
Att betala: 599 kr

Om en beställd produkt ej finns med i denna bekräftelse betyder det att den är tillfälligt slut. En ny bekräftelse skickas så snart den finns att hämta.

Din beställning avbeställs automatiskt om du inte hämtar den innan stängning 2009-11-13.

Våra öppettider:
Vardagar: 10.00-19.00
Lördagar: 11.00-16.00
Söndagar: 12.00-16.00

Webhallen Sverige AB
Tel: 08-673 60 00
www.webhallen.com
info@webhallen.com

grillchirre

Bryt mönstret...
Gick med
15 Jan 2008
Hoj
SV1000S -06
MGS4 är ett spel från 2008 och ACII släpptes väl för någon vecka sen om jag inte har sämst koll.

Jäkligt mycket enklare att kolla cdon, webhallen, spelbutiken etc. för såna här funderingar. :tummenupp

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA