Kan vara överbelastat, kom för nån dag sen så, inget ovanligt.Bara jag som inte får programmet att fungera?? Har installerat allting och kommit till menyn där man t ex kan välja "chart" och kommer till en lista med låtar. Hur fan sätter man igång dom???? Har testat att trycka på X likväl som på start-knappen men nada!
Är det för att dom inte släppts än eller för att jag gör fel? Hur som helst så har jag lagt till låten på min playlist men inget där heller. Går alltså inte att spela upp någonting alls. Samma problem någon?
Nån som har skaffat vidzone till sin PS3 här?
http://www.vidzone.tv/
Skaffade det häromdagen och det är riktigt grymt faktiskt, funkar garanterat bra på förfesten.
Finns att ladda ner i PS-store, gratis.
GT5 prologen.Tja folk, behöver speltips.
Ska tillbringa julhelgen med släkten o för att rädda detta ur tristessen åker ps3:an med. Men äger 0 spel där man kan spela fler än 1.
Vill helst ha racing spel (tipsa annat funkar det med) där split-screen går att välja, men det tycks vara väldigt få spel som erbjuder detta.
Motorstorm: Pacific Rift (split:ja)
MX vs ATV Untamed (split:vissa sidor påstår det, men har inte sett video/bild-bevis)
Wipeout HD (split:ja, men tydligen hackar det en aning, finns ingen demo att pröva heller. gillade inte första Wipeout som kom '95.)
Tips, någon?
Mja, är själv inget fan av lagsporter (förutom basket) direkt + är man fler än 2 blir det drygt för resten att sitta o glo...inte direkt actionbaserat. Tar även ett tag att lira en match om man inte kan ställa in klockan.
Finns det nåt bra äldre sportspel man kan köpa från PS-store för schyst pris?
Split screen mot varandra.O'rly?
Står att det är ett 1-player game. Går dock att köra något som heter "2p battle", vad är det?
Jag tycker det är kul iaf, gillar du 3an så gillar du 5an.E det king?
Har för mig att du kan köra vilken bil du vill... Men jag minns inte faktiskt, det är långt till jul så du hinner köpa alla bilar ändå.Jag har nog bara spelat 1:an eller 2:an.
Tänkte mest på splitscreen, funkar det bra?
Går det att välja 2p battle o köra vilken bana/bil man vill eller måste man härja runt 1p först o låsa upp massa shit?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|