Ps3 Tråden

MJL

Ny medlem
Gick med
15 Jan 2008
Hoj
Hornet 600
Bara jag som inte får programmet att fungera?? Har installerat allting och kommit till menyn där man t ex kan välja "chart" och kommer till en lista med låtar. Hur fan sätter man igång dom???? Har testat att trycka på X likväl som på start-knappen men nada!

Är det för att dom inte släppts än eller för att jag gör fel? Hur som helst så har jag lagt till låten på min playlist men inget där heller. Går alltså inte att spela upp någonting alls. Samma problem någon?

Poppler

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2006
Hoj
660 SMC
Vidzone funkar inte för mig, menyerna undantagna. Inget som spelas upp (bara svart där videorna ska vara). Får installera om rubbet om någon dag igen. Det var väl inget speciellt man behövde göra öppna upp brandväggar för etc (som EA typ)?

Gick med
12 Apr 2003
Hoj
Ducati 996 biposto -01
Bara jag som inte får programmet att fungera?? Har installerat allting och kommit till menyn där man t ex kan välja "chart" och kommer till en lista med låtar. Hur fan sätter man igång dom???? Har testat att trycka på X likväl som på start-knappen men nada!

Är det för att dom inte släppts än eller för att jag gör fel? Hur som helst så har jag lagt till låten på min playlist men inget där heller. Går alltså inte att spela upp någonting alls. Samma problem någon?
Kan vara överbelastat, kom för nån dag sen så, inget ovanligt.

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Nån som har skaffat vidzone till sin PS3 här?

http://www.vidzone.tv/

Skaffade det häromdagen och det är riktigt grymt faktiskt, funkar garanterat bra på förfesten.

Finns att ladda ner i PS-store, gratis.

ja jag plockade ner den när det släpptes...
Hur FAEN klarar den av att spela upp allting så snuskigt fort?
Skapar man en spellista så kan man sitta och bläddra relativt obehindrat
mellann dom utan att det hackar ens nämnvärt..

Sen kan man ju diskutera innehållet när man söker på Genre..
Känns väl som att EMD inte är speciellt "metal" men men.. :D

Poppler

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2006
Hoj
660 SMC
Efter ominstallationen fungerar äntligen Vidzone. Rikigt bra än så länge, tack för tipset!

grillchirre

Bryt mönstret...
Gick med
15 Jan 2008
Hoj
SV1000S -06
Tja folk, behöver speltips.
Ska tillbringa julhelgen med släkten o för att rädda detta ur tristessen åker ps3:an med. Men äger 0 spel där man kan spela fler än 1.
Vill helst ha racing spel (tipsa annat funkar det med) där split-screen går att välja, men det tycks vara väldigt få spel som erbjuder detta.

Motorstorm: Pacific Rift (split:ja)
MX vs ATV Untamed (split:vissa sidor påstår det, men har inte sett video/bild-bevis)
Wipeout HD (split:ja, men tydligen hackar det en aning, finns ingen demo att pröva heller. gillade inte första Wipeout som kom '95.)

Tips, någon?

Gick med
12 Apr 2003
Hoj
Ducati 996 biposto -01
Tja folk, behöver speltips.
Ska tillbringa julhelgen med släkten o för att rädda detta ur tristessen åker ps3:an med. Men äger 0 spel där man kan spela fler än 1.
Vill helst ha racing spel (tipsa annat funkar det med) där split-screen går att välja, men det tycks vara väldigt få spel som erbjuder detta.

Motorstorm: Pacific Rift (split:ja)
MX vs ATV Untamed (split:vissa sidor påstår det, men har inte sett video/bild-bevis)
Wipeout HD (split:ja, men tydligen hackar det en aning, finns ingen demo att pröva heller. gillade inte första Wipeout som kom '95.)

Tips, någon?
GT5 prologen.

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
ääh... ska man köra multiplayer e de ju NHL eller FIFA som gäller...

grillchirre

Bryt mönstret...
Gick med
15 Jan 2008
Hoj
SV1000S -06
Mja, är själv inget fan av lagsporter (förutom basket) direkt + är man fler än 2 blir det drygt för resten att sitta o glo...inte direkt actionbaserat. Tar även ett tag att lira en match om man inte kan ställa in klockan.

Finns det nåt bra äldre sportspel man kan köpa från PS-store för schyst pris?

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Mja, är själv inget fan av lagsporter (förutom basket) direkt + är man fler än 2 blir det drygt för resten att sitta o glo...inte direkt actionbaserat. Tar även ett tag att lira en match om man inte kan ställa in klockan.

Finns det nåt bra äldre sportspel man kan köpa från PS-store för schyst pris?

Spela NHL med 8 spelare e ball...speciellt efter några matcher när man kommit in i de o får igång ett bra lir.

grillchirre

Bryt mönstret...
Gick med
15 Jan 2008
Hoj
SV1000S -06
Jag har nog bara spelat 1:an eller 2:an.
Tänkte mest på splitscreen, funkar det bra?

Går det att välja 2p battle o köra vilken bana/bil man vill eller måste man härja runt 1p först o låsa upp massa shit?

Gick med
12 Apr 2003
Hoj
Ducati 996 biposto -01
Jag har nog bara spelat 1:an eller 2:an.
Tänkte mest på splitscreen, funkar det bra?

Går det att välja 2p battle o köra vilken bana/bil man vill eller måste man härja runt 1p först o låsa upp massa shit?
Har för mig att du kan köra vilken bil du vill... Men jag minns inte faktiskt, det är långt till jul så du hinner köpa alla bilar ändå.

Går snabbt att köra ihop pengar till 10 roliga bilar.

Split screen funkar bra, kan välja vilken bana du vill också.

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MTS1200s
avi, mpeg, wmv.. Jag har inte stött på något format min inte klarar..

Förresten kan jag meddela att jag uppgraderat från en 40gb tjock till en 120 gb slim.. Min Blueray läsare pajade ihop fullständigt och var oräddbar. Någon som vill köpa en 40gb med pajad blueray? Kostar tydligen 1700 att få en ny blueray spelare installerad o klar.. Är man händig gör man det säkert själv.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA