Hallå.
Funderar lite på o köpa Ps3 någon dag. Dels för Blueray. Frågan är ska man vänta tills dom släpper det nya? Eller om någon har ett till salu till förmånligt pris?
Sen undrar ja lite spel ni kan rekomendera. Har väl planer på Live for speed, gt5 prolouge. Va finns de till för sköna spel i samma kategori. Need for speed? Tänker väl satsa på att köpa Logitech g25 ratt med pedaler.
Ös på lite förslag till en total nybörjare
Tack
Började med be a pro och körde det hela förra hösten/vintern, nu sen i våras kör jag dynasty med detroit, har tradat alla spelare utom datsyk mot svenska spelare... Man kan inte köra hel säsong med elitserien i 09 men det ska man kunna i 10:an.
Nu har jag dragit igång lite me be a pro, fan va skoj o verkligen va en spelare bara.
Lite knepigt att komma in i de o vänja sig att man inte bara byter spelare när pucken försvinner osv.
Men ett mål på första matchen lyckades ja iaf me
Japp be a pro är riktigt kul. Började som mig själv i detroits farmarlag, är inne på 3:de säsongen nu tror jag. Det tar ett tag att lära sig och det är ju det som är grejen, plus att gubben blir ju bättre och bättre ju mer man spelar.
Har tagit mig upp i förstakedjan nu iaf =)
Hur länge dröjer de innan man får en chans i NHL va faan
Har för mig att jag spelade typ 10-15 matcher i AHL innnan man blev uppkallad till NHL...
Uah, då måste jag ligga i o spela bra nu då för de närmar sig nåt sånt.
Vet inte riktigt om jag gillar den nya tacklingsmotorn.
Fått jävligt mkt interferenceutvisningar för jag råkar tackla nån framför mål när jag begärt passning o ska skjuta direktskott.
Btw, nån som vet hur man får igång .mkv-filer på Tversity? Sitter och streamar nu till ps3:an men det är inte mycket som fungerar
hallå. de blev ett ps3 slim i lördags! Och GT5, 3 bluray filmer. Bullit, Donnie brasco och the departed. Sjukt nöjd! Känns som om man behöver skaffa sig ett VISA kort nu. Sitter o skriver på de nu faktiskt .
Nu fattar jag inte riktigt, varför ska du ha ett VISAkort ? eller ännu hellre varför har du inget VISAkort ??
Demot på NHL 10 finns att ladda ner nu !!
Nu fattar jag inte riktigt, varför ska du ha ett VISAkort ? eller ännu hellre varför har du inget VISAkort ??
Demot på NHL 10 finns att ladda ner nu !!
Måst man inte betala med VISA när man köper spel? Har electron ode har funkat bra hitills
Har tagit mig upp i förstakedjan nu iaf =)
Hur länge dröjer de innan man får en chans i NHL va faan
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |