Ps3 Tråden

vogge

Say Whaaat
Gick med
28 Oct 2007
Hoj
Kåtemma 990, R6 Banskrot.
Eftersom jag inte gillar fps spel på consol så rekomenderar jag
Ratchet and Clank
Bästa jag lirat på länge!! inte så seriöst men välldigt underhållande.

frostah

Gatukändis!
Gick med
19 Mar 2008
Hoj
Ingen för tillfället, jävla bajs :(
Hallå.

Funderar lite på o köpa Ps3 någon dag. Dels för Blueray. Frågan är ska man vänta tills dom släpper det nya? Eller om någon har ett till salu till förmånligt pris?:rolleyes:

Sen undrar ja lite spel ni kan rekomendera. Har väl planer på Live for speed, gt5 prolouge. Va finns de till för sköna spel i samma kategori. Need for speed? Tänker väl satsa på att köpa Logitech g25 ratt med pedaler.

Ös på lite förslag till en total nybörjare:yoparty

Tack:Bugar

Race driver: grid är ruskigt bra
Colin Mcrae: Dirt är oxå riktigt bra (dirt 2 släpps den 10/9)
(glömde) Burnout Paradise oxå riktigt kul! (alltid kul att krasha andra bilar i 300 blås)
inFamous
GTA4
Fallout 3
Riddick
Red Faction
Killzone 2
Little big planet
Stardust hd (jag och tjejen dominerar Co-op split screen listan) Kostar ca 90 bananer på PSN
Mega Man 9 - gamal mega man fan? köp! Helt nytt 8-bitars lir flr 90 kr.
Cod4
Guitar Hero/Rock Band (personligen tycker jag rockband har bättre låtar)
Listan kan bli hur lång som helst, det finns många bra spel där ute och många av dem kostar oxå under 300 kr (för att de är lite gamla).

När det gäller konsollen hade jag lagt mina pengar på den nya, mindre OM inte den gamla tjocka går ner i pris.
Bluray är riktigt najs, sitter nu och betar av Planet Earth i full HD, GODIS!

ps. någon som vill bli kompis så är mitt nick Darwin81 (evolutionist? javisst!)

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Började med be a pro och körde det hela förra hösten/vintern, nu sen i våras kör jag dynasty med detroit, har tradat alla spelare utom datsyk mot svenska spelare... Man kan inte köra hel säsong med elitserien i 09 men det ska man kunna i 10:an.

Nu har jag dragit igång lite me be a pro, fan va skoj o verkligen va en spelare bara.
Lite knepigt att komma in i de o vänja sig att man inte bara byter spelare när pucken försvinner osv.
Men ett mål på första matchen lyckades ja iaf me :D

KTM 620

Med lem
Gick med
8 Nov 2005
Hoj
Suzuki RM-Z 250cc-04.
Nu har jag dragit igång lite me be a pro, fan va skoj o verkligen va en spelare bara.
Lite knepigt att komma in i de o vänja sig att man inte bara byter spelare när pucken försvinner osv.
Men ett mål på första matchen lyckades ja iaf me :D

Japp be a pro är riktigt kul. Började som mig själv i detroits farmarlag, är inne på 3:de säsongen nu tror jag. Det tar ett tag att lära sig och det är ju det som är grejen, plus att gubben blir ju bättre och bättre ju mer man spelar. :)

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Japp be a pro är riktigt kul. Började som mig själv i detroits farmarlag, är inne på 3:de säsongen nu tror jag. Det tar ett tag att lära sig och det är ju det som är grejen, plus att gubben blir ju bättre och bättre ju mer man spelar. :)

Har tagit mig upp i förstakedjan nu iaf =)
Hur länge dröjer de innan man får en chans i NHL va faan :p

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Har för mig att jag spelade typ 10-15 matcher i AHL innnan man blev uppkallad till NHL...

Uah, då måste jag ligga i o spela bra nu då för de närmar sig nåt sånt.

Vet inte riktigt om jag gillar den nya tacklingsmotorn.
Fått jävligt mkt interferenceutvisningar för jag råkar tackla nån framför mål när jag begärt passning o ska skjuta direktskott. :gnissla

KTM 620

Med lem
Gick med
8 Nov 2005
Hoj
Suzuki RM-Z 250cc-04.
Uah, då måste jag ligga i o spela bra nu då för de närmar sig nåt sånt.

Vet inte riktigt om jag gillar den nya tacklingsmotorn.
Fått jävligt mkt interferenceutvisningar för jag råkar tackla nån framför mål när jag begärt passning o ska skjuta direktskott. :gnissla

Haha ja du jag har suttit men del i utvisningsbåset kan jag säga :näsblod:näsblod som sagt kommer jag inte ihåg hur många matcher det var,
men det tar inte så lång tid, spelar du bara bra i förstkedjan och producerar kommer du snart upp i nhl..

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Ett tips är att tanka hem 3 for 3 NHL på PSN, kostar 70:- och är hur grymt som helst :D Som gamla NHL till 8-bitars fast med liiiite bättre grafik och lite roligare attiraljer.

Btw, nån som vet hur man får igång .mkv-filer på Tversity? Sitter och streamar nu till ps3:an men det är inte mycket som fungerar :(

996D

BTG 7,16.9
Gick med
9 Jul 2004
Hoj
Ducati FTW
Btw, nån som vet hur man får igång .mkv-filer på Tversity? Sitter och streamar nu till ps3:an men det är inte mycket som fungerar :(

Det går att få till mkv på tversity men är mickligt.
Tversity har inte riktigt hängt med i tiden.

Byt till PS3-Media Server. Där kommer du att få mkv att fungera utan problem.
Plus snabbare funktion mm. Bl a. refresh på utdelade mappar som är en pina
i Tversity funkar perfa i PS3Media Server.

http://ps3mediaserver.blogspot.com/

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Hmm, lutar nog åt att göra så, för segt går det med Tversity :(

snel_hest

med lem
Gick med
6 Jul 2005
Hoj
näj
hallå. de blev ett ps3 slim i lördags! Och GT5, 3 bluray filmer. Bullit, Donnie brasco och the departed. Sjukt nöjd! Känns som om man behöver skaffa sig ett VISA kort nu. Sitter o skriver på de nu faktiskt .:yoparty

KTM 620

Med lem
Gick med
8 Nov 2005
Hoj
Suzuki RM-Z 250cc-04.
hallå. de blev ett ps3 slim i lördags! Och GT5, 3 bluray filmer. Bullit, Donnie brasco och the departed. Sjukt nöjd! Känns som om man behöver skaffa sig ett VISA kort nu. Sitter o skriver på de nu faktiskt .:yoparty

Nu fattar jag inte riktigt, varför ska du ha ett VISAkort ? eller ännu hellre varför har du inget VISAkort ??

Demot på NHL 10 finns att ladda ner nu !!

Last edited:

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
Nu fattar jag inte riktigt, varför ska du ha ett VISAkort ? eller ännu hellre varför har du inget VISAkort ??

Demot på NHL 10 finns att ladda ner nu !!

Sjukt bra spel faktiskt. Sitter och lirar 5 mins matcher hela tiden, sista perioden i stanleycupfinalen. Grym känsla i det!:yoparty

jetson

Guest
Colin Mcrae Dirt 2 kommer nu i veckan

Är det nåt att ha kanske? Testade ett race på demot och verkar ju mycket bättre än 1an, rätt svårt..

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA