Du ska helt enkelt skjuta ihjäl fienden snabbt som ögat.
Typ
Nån som kan slänga upp en video där ni klarar det under "Estimated time" (och på veteran-nivån), vore kul och se eran taktik.
Du ska helt enkelt skjuta ihjäl fienden snabbt som ögat.
Typ
Nån som kan slänga upp en video där ni klarar det under "Estimated time" (och på veteran-nivån), vore kul och se eran taktik.
Finns inget på tuben alla redan då?
Note that the BTRs are worth 8000 points if destroyed (and killing both will make the mission go by that much faster).
Alla spel på PS3 måste installeras, alla jag äger iaf så det är nog lite fel där
Finns att tanka hem fram tills den 25:e.
Är det representativt för vad som komma skall?
Känns som man kör en burk med kattmat utan däck, dvs noll i känsla
Grafiken kass.
Är det 5ans motor i och så det ska se ut så hoppar jag det köpet
69 stjärnor i spec-ops.CoD MW2 och deras Special Ops, är det nån som klarat uppdraget där man är på "parkeringen" (med bensinstationen, Taco-stället osv.) på utsatt tid och i veteran-läget? Jag är fan inte ens "nära" tiden i veteranläget. Hur gör ni?!
Dirt 2 är bättre.Tycker det senaste NFS (Shift) är grymt, fin känsla och bilarna betér sig som dom gör.
Du har inte reflekterat över att det är ett demo och att det inte är över 250mb då?
Klart man får skära ner på en massa om man vill hålla nere storleken, många orkar inte ladda ner ett demo på över 1 gig, knappt jag orkar det.
Jag tyckte att demot var helt ok, gillade känslan i bilen, det är inte som i need for speed där man kör i 300 överallt och inte behöver bromsa (ja jag överdriver men NFS är inte bra.)
Köpte mig Infamous på siba nu för 299spänn, riktigt sjysst spel eller som gamespot.com skriver:
"Incredible freedom of movement, intense combat, and an enthralling story make Infamous an impressive open-world action game."
Alla du äger ja, inte alla jag äger.
COD4, COD6, Killzone 2, Uncharted 1 och 2 är alla spel som inte behöver installeras.
Savedata är inte samma som en installation.
Köpte mig Infamous på siba nu för 299spänn, riktigt sjysst spel eller som gamespot.com skriver:
"Incredible freedom of movement, intense combat, and an enthralling story make Infamous an impressive open-world action game."
[YOUTUBE-ID]ChW_EvTcoe8[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]aZu6OCF4EV0[/YOUTUBE-ID]
Är det någon mer än jag här som försöker ta ner MAG betan? För mig går nedladdningen förbannat segt, har haft på nedladdningen i 2,5 timme nu och har kommit upp i 7% nu!!
Har en 100/100 lina så det borde inte vara det som är problemet..
Oj en liten öm tå där?
Du har ju detta lilla som heter Game data utility också och tex spelet som du tagit ditt nick från MGS4 kräver en installation på 40 minuter och seden en ytterligare på 20 om jag minns rätt en bit in i spelet så att säga att det är ovanlig är ganska fel.
Puss på dig.
Lär dig att läsa, jag skrev detta "Beror helt på vad du vill spela, jag själv hade köpt PS3 iaf för att slippa att installera varje spel."
Jag sa inte att det var ovanligt att behöva installera, men jag sa att du inte behöver installera varje spel som finns att tillgå.
Inte lirat, köpte dock Fallout 3 och Bionic commando igår.Jag tycker om dig iaf. Vad tyckte du om prototype?
Inte lirat, köpte dock Fallout 3 och Bionic commando igår.
Billigt på Game, om man köper beggat dvs, var dessutom prissänkt som satan nu.
Fallout 3 är ganska kul, inte prövat Bionic commando än men det kan inte vara trist efter vad man hört om det.
69 stjärnor i spec-ops.
Edit: Jaså det är den banan med 2 vagnar som är jobbiga, den har jag klarat på under 7 sekunder i co-op, så trasigt är MW2.
Det är ju inte nån glitch eller fusk, vagnarna kommer från det hållet, du kan inte skjuta dem innan de är inne på banan så att säga så.Jo, fast att "klara" det på en glitch eller "fusk" är inte intressant. Men nu har jag ju iaf. fattat att man kan pajja vagnarna med RPG'n så då är det inga problem längre
Såpass, inte skaffat DLC till det, tänkte först se hur själva spelet är innan jag slänger mer cash på det, men hittills är det skojigt faktiskt.F3 si the shit punkt skaffa DLC till det innan du börjar spela det skulle jag säga spelet blir mer komplett då, Broken steel är ett måste då den lyfter LV capen till 30 samt att den gör så du kan fortsätta spela efter att du klarart main story.
BC har sina stunder men laddningstiderna är långa o kommer ofta så det bryter upp "flowet" i spelet ganska mycket tycker jag men föör bra pris är det lätt värt pengarna
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|