Ps3 Tråden

Gurkslask

Jäämen
Gick med
13 Aug 2008
Hoj
KTM690 SMC
Vill bara rekommendera biljardspelet Hustle Kings som släpptes på PSN för lite sen. Mycket kul spel både singleplayer multiplayer (både on och offline). Finns de flesta spellägen som 8ball, 9ball och black ball tex. Och sen party spel där upp till 10 personer kan vara med.

Bra grafik, bra ljud, jag har skitskoj när jag spelar det, och det blir bara roligare när man tar med öl och vänner i ekvationen.

Det enda jag kan klaga på är att det inte finns med snooker, och musiken är äckligt tråkig(nån som vet om man kan spela MP3 samtidigt som man spelar?).

Men för 70 spänn så är det ett självklart köp för alla som gillar biljardspel.

4 av 5 toasters!

Gick med
12 Apr 2003
Hoj
Ducati 996 biposto -01
Vill bara rekommendera biljardspelet Hustle Kings som släpptes på PSN för lite sen. Mycket kul spel både singleplayer multiplayer (både on och offline). Finns de flesta spellägen som 8ball, 9ball och black ball tex. Och sen party spel där upp till 10 personer kan vara med.

Bra grafik, bra ljud, jag har skitskoj när jag spelar det, och det blir bara roligare när man tar med öl och vänner i ekvationen.

Det enda jag kan klaga på är att det inte finns med snooker, och musiken är äckligt tråkig(nån som vet om man kan spela MP3 samtidigt som man spelar?).

4 av 5 toasters!
Pröva XMB och gå till musik och kör igång nån mp3 om du har det inlagt på disken, då får du reda på om det går.

Jojye

Perfektaste
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
2K1 Triumph TT 600
Det är ju inte nån glitch eller fusk, vagnarna kommer från det hållet, du kan inte skjuta dem innan de är inne på banan så att säga så.

Edit: har klarat den vanligt också, det är lättast om du kör co-op, och ta det LUGNT!

Såpass, inte skaffat DLC till det, tänkte först se hur själva spelet är innan jag slänger mer cash på det, men hittills är det skojigt faktiskt.

Fick hem Gears of war 2 till xboxen :rolleyes: idag, det är ganska ok hittills, inget nån "WOW!" upplevelse dock, som 360 folket vill få det till.

GoW tycker jag definierade 3rd person shooter enda som är bättre idag är väll drakes 2 som kom ut nyligen.

Tias

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
FIREBLADE -12 & -03, HUSKY SMR511 -11, YZ250F -12
Har bara kört demot och det är "right down my alley!"
Har dock spelet hemma... Ska bara köra klart Heavenly Sword först... :D
Har du sett filmerna om hur dom gjorde InFamous?? Klart värda att se, då inser man exakt hur mycket dom har gjort och hur enormt stort spelet är...

Inte sett nå videos, men det måste jag kolla, finns på tuben antar jag?

Om du gilla det borde du testa prototype, det är mycket mer flyt i gameplay än infamous. Personligen tycker jag det är ett bättre spel över lag också

Tack för tipset, har ju faktiskt spelat ut infamous nu och vill gärna ha något nytt nu.

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Nån som kan slänga upp en video där ni klarar det under "Estimated time" (och på veteran-nivån), vore kul och se eran taktik.

Jag har inget youtube-klipp, och du verkar redan ha klarat av uppdraget, men jag och en polare lirade iallafall så höll vi oss inne i butiken, lämnade mer eller mindre aldrig den - då slapp man stora mängder fiender på en och samma gång utan istället kunde man plocka av dom "en och en".

Vill bara rekommendera biljardspelet Hustle Kings som släpptes på PSN för lite sen. Mycket kul spel både singleplayer multiplayer (både on och offline).

4 av 5 toasters!

Åh, det här ska införskaffas så fort jag kommer hem till min PS3a :)
Tack för tipset!

Jojye

Perfektaste
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
2K1 Triumph TT 600
Nån som tänker köpa M.A.G?

http://www.mag.com/

Verkar ju vara grymt. Spela mot 256 samtidigt:Bugar

Du har betan ute fram till den 12 passa på o testa. Att man skulle spela mot 256 samtidigt är lite av en lögn då du är 256 på samma server men inte i samma strid utan de är uppdelade i olika sektorer så head on clash på 128vs128 strid ser det inte ut att bli tyvärr.

snel_hest

med lem
Gick med
6 Jul 2005
Hoj
näj
Du har betan ute fram till den 12 passa på o testa. Att man skulle spela mot 256 samtidigt är lite av en lögn då du är 256 på samma server men inte i samma strid utan de är uppdelade i olika sektorer så head on clash på 128vs128 strid ser det inte ut att bli tyvärr.

Ah okej intressant. Tack för infon:tummenupp Får hoppas att man gillar det bara:)

Gr00ver

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2007
Hoj
Suzuki SV650S K7

4 av 5 toasters!

Snooker ska komma som ett DLC om några månader enligt skaparna.

sEiKo

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Mellan två hojjar just nu
Om jag vill ha surround i headset som jag dessutom använder för att kommunicera med mina medspelare i ex. modern warfare 2.
Vad ska jag ha för headset då?
Går det att bara stoppa i den i usb:n och så fungerar det eller vad måste jag göra för att det ska funka?
Är det nån som fått det att fungera?

Jojye

Perfektaste
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
2K1 Triumph TT 600
Om jag vill ha surround i headset som jag dessutom använder för att kommunicera med mina medspelare i ex. modern warfare 2.
Vad ska jag ha för headset då?
Går det att bara stoppa i den i usb:n och så fungerar det eller vad måste jag göra för att det ska funka?
Är det nån som fått det att fungera?

Settings > Accessories > audioinput/devices(?) > input och sen ska du kunna välja ditt headset där om jag inte minns helt fel. Dock kan du inte få spel och chattljud i samma utan bara chatt.

Ska du ha ljudet så har Turtlebeachheadset kontakter så du kan lösa det men det blir bara stero då om jag inte minns helt fel.

Last edited:

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Need for speed undercover var helt okej till PS3 tycker jag :va Sög ju på PS2...

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Har en nybörjarfråga. Denna frågan har säkert redan varit uppe i tråden så jag ber om ursäkt om den upprepas.

Är sugen på att börja lira online med mitt ps3, hur går jag till väga. Har en laptop med 3's mobila bredband. Kan jag på något sätt koppla konsolen till laptopen.

Hjälp en vilsen skäl:gnissla

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Har en nybörjarfråga. Denna frågan har säkert redan varit uppe i tråden så jag ber om ursäkt om den upprepas.

Är sugen på att börja lira online med mitt ps3, hur går jag till väga. Har en laptop med 3's mobila bredband. Kan jag på något sätt koppla konsolen till laptopen.

Kan kan du, men det skulle gå så segt så det är bara att glömma

Jojye

Perfektaste
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
2K1 Triumph TT 600

Testa o fråga på http://playstation-3.se/forum/

Prövat med en xbox 360 och upplevelsen var under all kritik när man spelade.
Dock kan det fungera felfritt med det beror på hur bra ditt bredband är självklart.

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Förbannat sugen på typ MW2... Grid också.

Köp! Lätt bland det mest underhållande jag spelat på bra länge :tummenupp

Jag har inget youtube-klipp, och du verkar redan ha klarat av uppdraget, men jag och en polare lirade iallafall så höll vi oss inne i butiken, lämnade mer eller mindre aldrig den - då slapp man stora mängder fiender på en och samma gång utan istället kunde man plocka av dom "en och en".

Det löste sig när jag fatta att man kunde skjuta sönder BTR'erna :trög

Setat och spelat hela kvällen, fy fan va jag gillar dom här Special Ops! Hidden i Veteran-mode är precis min typ av spel. Är Iofs. ljusår ifrån deras tid på 4:30 men Perfect på alla börjar bli standard nu :yoparty

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Köp! Lätt bland det mest underhållande jag spelat på bra länge :tummenupp

Det löste sig när jag fatta att man kunde skjuta sönder BTR'erna :trög

Setat och spelat hela kvällen, fy fan va jag gillar dom här Special Ops! Hidden i Veteran-mode är precis min typ av spel. Är Iofs. ljusår ifrån deras tid på 4:30 men Perfect på alla börjar bli standard nu :yoparty

Lånade hem det första MW. Helt okej faktiskt. Ändå att jag redan varvat det på dator...

Gick med
12 Apr 2003
Hoj
Ducati 996 biposto -01
Lite info om GT5.

* 1,000+ vehicles
* All vehicles have modeled cockpits (170 premium cars will have interior damage modeling)
* All vehicles will have both physical and mechanical damage modeling
* Indy (IRL) cars and tracks
* NASCAR cars and track
* Up to 16 players online
* High-definition video uploads directly to YouTube
* Multi-display rendering
* Head-tracking
* Full weather and night racing on all tracks
* Night/Day on all tracks

http://www.gtplanet.net/night-racing-weather-indy-cars-irl-confirmed-for-gt5/

Jojye

Perfektaste
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
2K1 Triumph TT 600
Lite info om GT5.

* 1,000+ vehicles
* All vehicles have modeled cockpits (170 premium cars will have interior damage modeling)
* All vehicles will have both physical and mechanical damage modeling
* Indy (IRL) cars and tracks
* NASCAR cars and track
* Up to 16 players online
* High-definition video uploads directly to YouTube
* Multi-display rendering
* Head-tracking
* Full weather and night racing on all tracks
* Night/Day on all tracks

http://www.gtplanet.net/night-racing-weather-indy-cars-irl-confirmed-for-gt5/

ser lovande ut men jag tror inte på att det släpps förrens den står i butikshyllan :p

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA