Detta kommer bli grymt!
Började använda TVersity idag för trådlös överföring från dator till PS3. Fungerar fint och fyller mitt behov. Var bara det jag ville ha sagt. (hatar kablar)
Snart kommer det börja strula och då kan du installera PS3 media server istället Jag kör det numera, mycket smidigare och bättre, åtminstone hos mig.
PS3 media server.
Snart kommer det börja strula och då kan du installera PS3 media server istället Jag kör det numera, mycket smidigare och bättre, åtminstone hos mig.
Ett helt annat spel antar jag, det är för mycket begärt att börja begära att en spelserie ska ändra på sig bara för en annan har tröttnat.
Ett spel som är antingen som GOW eller MGS fast med mer klur. Åt pussel hållet. Får ont i tummen o ögonen av att bara FET slakta hela tiden. Mer spänning vore inte fel (MGS iofs bra på detta)....att man får ta't lugnt ibland och att man INTE kan se på miljön/terrängen (som i första Uncharted) när det kommer komma fiender.
Svårt att beskriva.
Har vi någon mer som lirar MAG-betan här!?
Jag har kommit upp i lvl 10 nu och köpt lite färdigheter, bl.a. uppgraderat medkit... men kan fortfarande inte heala folk!? hur fasen gör man?
("skjuter" man med medkit så healar man sig själv, så jag tänkte det kanske skulle kunna vara L1, den man zoomar med... men icke)
Annars är ju spelet riktigt nice, speciellt när man kommit upp i lvl 10 så nya spellägen och banor öppnar sig, bara 32vs32 är ju riktigt maffigt (och fordon och skit hehe)
Jag lirade lite på betan nu det jag hann och blev fast! Grymt kul spel!
Nu är det väll bara att sätta sig och vänta på riktiga släppet 27 jan!
Någon som vet om det kommer att släppas online eller på skiva?
Säg inte att du har skaffat Bayonetta till PS3, isf lider jag med dig, denna generationens sämsta portning.Om ni gillade God of War och vill ha ett riktigt kickass spel så ska ni prova Darksiders. Trodde att det skulle vara en blek kopia men tjii fick jag. Har haft det svårt att slita mig ifrån det. Är väldigt få spel som jag tycker är bra men detta är definitivt en bland topspelen. Spara ofta och på olika save's så slipper ni rålka ut för en gamebreaker bugg som gjorde att jag tappade 2h speltid. Bayonetta däremot kom jag aldrig in i handlingen. Fattade först på slutet vad det handlade om.
Om ni gillade God of War och vill ha ett riktigt kickass spel så ska ni prova Darksiders. Trodde att det skulle vara en blek kopia men tjii fick jag. Har haft det svårt att slita mig ifrån det. Är väldigt få spel som jag tycker är bra men detta är definitivt en bland topspelen. Spara ofta och på olika save's så slipper ni rålka ut för en gamebreaker bugg som gjorde att jag tappade 2h speltid. Bayonetta däremot kom jag aldrig in i handlingen. Fattade först på slutet vad det handlade om.
Varva nyss Modern warfare. XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Säg inte att du har skaffat Bayonetta till PS3, isf lider jag med dig, denna generationens sämsta portning.
Lite stora bilder så jag länkar istället...
Head 2 head: http://i47.tinypic.com/2j47ig4.png
XBOX: http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/4/9/6/7/0/360_textures.jpg.jpg
PS3: http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/4/9/6/7/0/ps3_textures.jpg.jpg
Har du kommit igenom det? När f-n får man egentligen hästen???
Jag trodde man skulle få den i början, men nu har jag kommit till "ashlands" och har fortfarande inte hittat den
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|