Ps3 Tråden

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
Har vi någon mer som lirar MAG-betan här!?

Jag har kommit upp i lvl 10 nu och köpt lite färdigheter, bl.a. uppgraderat medkit... men kan fortfarande inte heala folk!? hur fasen gör man?
("skjuter" man med medkit så healar man sig själv, så jag tänkte det kanske skulle kunna vara L1, den man zoomar med... men icke)

Annars är ju spelet riktigt nice, speciellt när man kommit upp i lvl 10 så nya spellägen och banor öppnar sig, bara 32vs32 är ju riktigt maffigt :) (och fordon och skit hehe)

Satt och letade efter den tidigare idag... Hittade den inte på playstation.store. Var fan finns den:mad::)

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Det VAR en öppen beta under den helgen. Hela spelet kommer i slutet av månaden ,typ 28 Januari.

De é baré å tjöp :) så jädra härlig spel, blev lätt riktigt kaos i stadsmiljöer när man är 128 vs 128, med SISU's, helikoptrar och flygplan dessutom. (var ingen direkt struktur på folket under betan, men det lär väl fixa sig)

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Någon som kört Saints row 2 OCH GTA IV på PS3 som kan komma med en rekommendation på vilken som är roligast?

Kört GTA IV på PS3, men saknar lite av dynamiken och humorn som fanns i GTA - San Andreas på PS2:an.

GTA alla gånger.

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
GTA alla gånger.

Jag håller med till 100%... fast då har jag bara spelat ut GTA:IV 3ggr på Xbox360... men funderar t.o.m på att tjacka det till PS3 nu när jag bytt konsol och köra igenom det där med.
Så jäkla trist bara att inte extrakapitlerna kommit/kommer till PS3.

Mjukis
Gick med
4 Feb 2004
Hoj
ns125,rd500+en fjollmoppe
GT Academy

är det ingen mer här som kör tävlingen på nätet i gt5 time trial:confused:

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Moderna warfare II hoppas jag du menar? COD4 är lite gammalt nu (fortfarande bra dock)
Lätgg till mig! psn id: amullo
Kör oftast Team DM alt Team DM HC. Lite Domination och CTF också.:tummenupp

Jag kör bara 1:an nu sålänge. Lvl 41 nu.

Addar :tummenupp

Fan va jag längtar till nya bad company kommer....

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Förresten.

Nån som vill tipsa om en bra nätbutik som säljer spel till bra pris?

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
Det VAR en öppen beta under den helgen. Hela spelet kommer i slutet av månaden ,typ 28 Januari.

De é baré å tjöp :) så jädra härlig spel, blev lätt riktigt kaos i stadsmiljöer när man är 128 vs 128, med SISU's, helikoptrar och flygplan dessutom. (var ingen direkt struktur på folket under betan, men det lär väl fixa sig)

MaG eller Modern warfare II?:) Tänkte inhandla något av de snart

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
MaG eller Modern warfare II?:) Tänkte inhandla något av de snart

Helt klart MAG!
Modern Warfare kanske vinner på lite bättre grafik och upplevelse - men MAG vinner på ALLT annat :)

Gigantiska banor, variationen av banor, olika uppdragen (inte bara döda varandra), 256 spelare (128vs128 är mäktigt hehe), ranking-system, fordon fordon fordon, vapenuppgraderingar

MAG kommer hålla så grymt mycket längre och ge mer för pengarna.

Gr00ver

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2007
Hoj
Suzuki SV650S K7
Jag förbeställde MAG ifrån Simplygames för 480kr ink frakt. Spelade betan och tyckte det var helt ok. Problemet i betan var att folk inte samarbetade. När det dock inträffade så var det sjukt kul.

Vi får väll slänga ihop något team om vi blir mer än 5pers. Kul att köra lite seriöst men inte överdrivet. Vissa människor verkar ta det för alvarligt och glömma bort att ha kul tidens man lirar.

Last edited:

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Oh yeah!
Tyckte det också var lite synd under betan, men så två gånger hamnade jag i ett lag med riktigt bra spelare i och helskotta vad samarbete gick bra och spelglädjen ökade från bra till helt otroligt underhållande :)

En ska jag kom att tänka på som jag inte riktigt gillar med spelet är att man tål lite väl mycket. Hade det varit ännu mer som t.ex. Rainbow Six så hade tempot lugnat ner sig lite och det hela hade blivit mer taktiskt. men fasen, det är inte dåligt som det är nu heller, bara en detalj.

ska checka igen simplygames föresten, tack för tipset!

Poppler

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2006
Hoj
660 SMC
Oh yeah!
Tyckte det också var lite synd under betan, men så två gånger hamnade jag i ett lag med riktigt bra spelare i och helskotta vad samarbete gick bra och spelglädjen ökade från bra till helt otroligt underhållande :)

En ska jag kom att tänka på som jag inte riktigt gillar med spelet är att man tål lite väl mycket. Hade det varit ännu mer som t.ex. Rainbow Six så hade tempot lugnat ner sig lite och det hela hade blivit mer taktiskt. men fasen, det är inte dåligt som det är nu heller, bara en detalj.

ska checka igen simplygames föresten, tack för tipset!

Jasså? Jag gillade att man inte tokdör som i MW. Är man lite oförsiktig eller om någon prickskytt ligger och frag-horar så har man en chans att ta sig till något skydd. Men jag är helt med dig på med fordon, hoppas bara att det blir välbalanserat :yoparty

Hade funderingar på att köpa remaken av det gamla Battlefield, men tror att detta blir större :)

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA