Ps3 Tråden

Gr00ver

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2007
Hoj
Suzuki SV650S K7
:D Appropå MAG, Är det någon som har förhandsbokat det?

Jag har förhandsbokat på simplygames.com, någon som vet hur lång tid efter releasedatumet man behöver vänta? :gnissla Har aldrig handlat där innan..

Det beror på. Det brukar variera mellan 3-4 dagar efter dom skickat det men har även hänt att det tagit 1 1/2 vecka.
Dom verkar ha dragit iväg alla förbokningar nu för MAG på eftermiddagen

Sonny

Ny medlem
Gick med
16 Dec 2008
Hoj
TL-1000S
Det beror på. Det brukar variera mellan 3-4 dagar efter dom skickat det men har även hänt att det tagit 1 1/2 vecka.

Såg det nu jag med att dom hade skickat det! Bara hoppas att det går fort nu så man får sätta igång snart! :machinegu

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Fundering...detta känns självklart men måste fråga ändå :tungan

Om man skaffar en sån här, från england.
http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/11399843/Energizer-Power-Play-Charging-System/Product.html

och sedan en sån här...

http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=135972727

Då ska väl allt vara chill sedan?

Jupps inga problem..
Sitter adaptern inte direkt i väggen kan ju du antingen byta sladd eller
bara kontakt..

Ja bara dom skickar det så går det fort...
Förhandsbokade senaste Ratchet & Clank och det tog 4 veckor
innan jag fick den... :(

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Hmm. Njaa jag väntar nog med det spelet. Vill höra ett utlåtande först:D

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MTS1200s
Jag med..

Jag håller mig till COD:MW2 och BF:Bad Company 2 så länge.. BC2 kommer formodligen sparka ordentligt med rumpa om man ser till hur bra betan var. Synd bara att alla BF games verkar ha som ett filter eller nått.. Det känns "numb" i känslan.. Man har inte samma instiktiva rörelser som i COD serien i min åsikt. Men välgjorda stora banor, bra bössor och kungligt bra fordonsstyrning gör ändå att jag väljer det framför MAG om jag skall förboka.

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Bad company 2 kommer bli riktigt jävla bra. En hel månad ungefär tills det kommer...

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
MaG ftw

Har inte kunnat skriva här för jag varit för upptagen med att lira MaG. :yopartyDet är absolut det roligaste spelet jag nu. Sjukt roligt är det. Satt och spelade 4-5 timmar i rad igår och glömde bort omvärlden, var ganska hungrig när jag slutade :D

Recension då var ju önskat.:D

Början får man välja mellan 3 lag, Valor Raven och Sver. Alla står för olika saker och har olika bakgrunder. Raven är typ högteknoligska, SVER är terrorister nästan, Valor är typ amerikanska militären.

När man valt sedan får man välja utseende. Sedan joinar man just den serverns lag man valt, jag valde Valor så den servern kommer jag in på. Där kan man välja vapenförråd där man kan ändra sin utrustning, typ Primära vapen, sidovapen, handgranater, reperationsutrustning, första hjälpen kit, bazooka, armor.

Finns ju olika lägen som utryckning, herravälde, sabotage och ett till vilket jag inte kommer ihåg. Men det är att man snor fordon av motståndarlaget, förstår bunkrar och datornätverk, elle bara skjuta ner varandra.

Allt för att tjäna EP för att man gå upp i level. När man går upp en level får man ett erfarenhetspoäng(tror jag de hette) som man sedan kan välja ett stativ till sniper, eller nytt sikte, ljuddämpare osv.

Det finns närstrid, sniper och mellanlångt avstånd. Så M4, sniper och machinegun typ.

Har inte upplevt något lagg elle hackning under de timmarna jag spelat.

Själv ligger på hustak jag med sniper med stativ och kikarsikte med större zoom och fegar. Sinnes roligt :D. :yoparty
Man har 100 Healtpoints men dessa tar slut ganska snabbt så. Antingen headshot, elle 2-3 skott men sniper, beroende på vilken man har.

Fråga om de e något ni vill veta.:)

Sonny

Ny medlem
Gick med
16 Dec 2008
Hoj
TL-1000S
Har inte kunnat skriva här för jag varit för upptagen med att lira MaG. :yopartyDet är absolut det roligaste spelet jag nu. Sjukt roligt är det. Satt och spelade 4-5 timmar i rad igår och glömde bort omvärlden, var ganska hungrig när jag slutade :D

Recension då var ju önskat.:D

Början får man välja mellan 3 lag, Valor Raven och Sver. Alla står för olika saker och har olika bakgrunder. Raven är typ högteknoligska, SVER är terrorister nästan, Valor är typ amerikanska militären.

När man valt sedan får man välja utseende. Sedan joinar man just den serverns lag man valt, jag valde Valor så den servern kommer jag in på. Där kan man välja vapenförråd där man kan ändra sin utrustning, typ Primära vapen, sidovapen, handgranater, reperationsutrustning, första hjälpen kit, bazooka, armor.

Finns ju olika lägen som utryckning, herravälde, sabotage och ett till vilket jag inte kommer ihåg. Men det är att man snor fordon av motståndarlaget, förstår bunkrar och datornätverk, elle bara skjuta ner varandra.

Allt för att tjäna EP för att man gå upp i level. När man går upp en level får man ett erfarenhetspoäng(tror jag de hette) som man sedan kan välja ett stativ till sniper, eller nytt sikte, ljuddämpare osv.

Det finns närstrid, sniper och mellanlångt avstånd. Så M4, sniper och machinegun typ.

Har inte upplevt något lagg elle hackning under de timmarna jag spelat.

Själv ligger på hustak jag med sniper med stativ och kikarsikte med större zoom och fegar. Sinnes roligt :D. :yoparty
Man har 100 Healtpoints men dessa tar slut ganska snabbt så. Antingen headshot, elle 2-3 skott men sniper, beroende på vilken man har.

Fråga om de e något ni vill veta.:)

ÅHH! :huvet Nu längtar man inte alls ännu mer till spelet kommer! Borde komma vilken dag som helst, sen blir det att stänga in sig!

Vilken "arme" spelar du under?

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MTS1200s
Kan du sätta MAG i förhållande till något annat Spel?

Call of Duty?
Battlefield Bad Company?
FarCry 2?

Hur är kontrol layouten?

Är kartorna svåra att lära sig?

Är det totalt kaos under kriget eller får man en känsla i spelet om var FI befinner sig på kartan?

Jag spelar rätt mycket COD:MW2 och tycker att det är bäst just nu, men MAG verkar intressant.

grillchirre

Bryt mönstret...
Gick med
15 Jan 2008
Hoj
SV1000S -06
Klarade ut BATMAN - Arkham Asylum igår kväll.
Min tankar...

batman-arkham-asylum.jpg

-

*En aning för lätt, spelade på HARD vilket jag aldrig gjort tidigare i ett spel :va
*En aning enformigt
*För få bossfighter, framför allt mot kända karaktärer
*just ja, en anledning till att det var lätt var för att man får tips på hur man ska göra så fort man dör. svårt att inte läsa den där jävla texten :rolleyes:
*Ett rum fullt av fiender med automatvapen och de där halsmanickerna = buh bye. riktigt jobbigt
*De flesta av bossfighterna fungerade likadant

+

*Dela ut stryk till uppkäftiga ligister
*Smyga (flyga) runt som en ninja o plocka fiender
*Intressant att få veta mer om Batman världen som jag haft dålig koll på. Man får info om sina fiender genom att plocka upp intervjuband eller klara uppdrag, då får man se deras profil.
*Poison Ivy är het :D
*XP och chans till att uppgradera sig själv och sina prylar
*Riddlers utmaningar kändes som en positiv bonus, ska väl försöka lösa alla dem innan jag lägger spelet på hyllan

Betyg: 7/10 klart värt sina 299kr.

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Fan ni e så tråkigt, pratar aldrig om nå kul ju, bara massa skitspel...

Refur

snelaste
Gick med
12 Dec 2009
Hoj
Yamaha Grizzly 700 -08
Tjöpa PS3 igen? :)

Jag äger er för jag hade PS3 innan er! :tungan

Sen sålde jag, tjöpte Xbåxx. Sålde Xbåxxet och nu saknar jag mitt PS3. Har levt med gamla PS2 ett tag men det är sådär lagom kul när man har lcdtv. Grynigt som fan. :(

Är det nånting att investera i igen? PS3 Slim får det väl bli då. Fortfarande tyst och bra? Har det kommit bra spel än? :va
Ratchet & Clank ska väl ha kommit ut ga nyligen? Plattform is ze zhittle! :tummenupp

Jojye

Perfektaste
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
2K1 Triumph TT 600
Klarade ut BATMAN - Arkham Asylum igår kväll.
Min tankar...

batman-arkham-asylum.jpg

-

*En aning för lätt, spelade på HARD vilket jag aldrig gjort tidigare i ett spel :va
*En aning enformigt
*För få bossfighter, framför allt mot kända karaktärer
*just ja, en anledning till att det var lätt var för att man får tips på hur man ska göra så fort man dör. svårt att inte läsa den där jävla texten :rolleyes:
*Ett rum fullt av fiender med automatvapen och de där halsmanickerna = buh bye. riktigt jobbigt
*De flesta av bossfighterna fungerade likadant

+

*Dela ut stryk till uppkäftiga ligister
*Smyga (flyga) runt som en ninja o plocka fiender
*Intressant att få veta mer om Batman världen som jag haft dålig koll på. Man får info om sina fiender genom att plocka upp intervjuband eller klara uppdrag, då får man se deras profil.
*Poison Ivy är het :D
*XP och chans till att uppgradera sig själv och sina prylar
*Riddlers utmaningar kändes som en positiv bonus, ska väl försöka lösa alla dem innan jag lägger spelet på hyllan

Betyg: 7/10 klart värt sina 299kr.

fan ett av förra årets bästa spel!

Tjöpa PS3 igen? :)

Jag äger er för jag hade PS3 innan er! :tungan

Sen sålde jag, tjöpte Xbåxx. Sålde Xbåxxet och nu saknar jag mitt PS3. Har levt med gamla PS2 ett tag men det är sådär lagom kul när man har lcdtv. Grynigt som fan. :(

Är det nånting att investera i igen? PS3 Slim får det väl bli då. Fortfarande tyst och bra? Har det kommit bra spel än? :va
Ratchet & Clank ska väl ha kommit ut ga nyligen? Plattform is ze zhittle! :tummenupp

slimmens ljudnivå är lite som lotto, vissa är mysiga o tysta som förra modellen andra låter som en 125 på full gas

Last edited:

Refur

snelaste
Gick med
12 Dec 2009
Hoj
Yamaha Grizzly 700 -08
slimmens ljudnivå är lite som lotto, vissa är mysiga o tysta som förra modellen andra låter som en 125 på full gas

Wtf? Det låter ju inte alls l33t! :O
Har dom sänkt kvaliteten på slimmade eller vad är grejen med det? :ledsen_vovve

Är det något välkänt problem som man kan lösa med garanti eller är det bara att hoppas på det bästa? Låter konstigt isf. Jag vill ju ha en maskin som aeger! Ska jag behöva satsa på Xbox igen? :( Sämre maskin men alla homies har Live så det talar för Xbox. Men jag vill ha PS3 för dom har grymma plattformsspel och säkert fler på gång. :banana :yoparty :glad_vovve

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Jag vill ha ett spel.

Ett riktigt kul krigsspel. Vet inte vilket.

Jag tycker om battlefield.

Vad ska jag köpa :confused:

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept