Har inte kunnat skriva här för jag varit för upptagen med att lira MaG.
Det är absolut det roligaste spelet jag nu. Sjukt roligt är det. Satt och spelade 4-5 timmar i rad igår och glömde bort omvärlden, var ganska hungrig när jag slutade
Recension då var ju önskat.
Början får man välja mellan 3 lag, Valor Raven och Sver. Alla står för olika saker och har olika bakgrunder. Raven är typ högteknoligska, SVER är terrorister nästan, Valor är typ amerikanska militären.
När man valt sedan får man välja utseende. Sedan joinar man just den serverns lag man valt, jag valde Valor så den servern kommer jag in på. Där kan man välja vapenförråd där man kan ändra sin utrustning, typ Primära vapen, sidovapen, handgranater, reperationsutrustning, första hjälpen kit, bazooka, armor.
Finns ju olika lägen som utryckning, herravälde, sabotage och ett till vilket jag inte kommer ihåg. Men det är att man snor fordon av motståndarlaget, förstår bunkrar och datornätverk, elle bara skjuta ner varandra.
Allt för att tjäna EP för att man gå upp i level. När man går upp en level får man ett erfarenhetspoäng(tror jag de hette) som man sedan kan välja ett stativ till sniper, eller nytt sikte, ljuddämpare osv.
Det finns närstrid, sniper och mellanlångt avstånd. Så M4, sniper och machinegun typ.
Har inte upplevt något lagg elle hackning under de timmarna jag spelat.
Själv ligger på hustak jag med sniper med stativ och kikarsikte med större zoom och fegar. Sinnes roligt
.
Man har 100 Healtpoints men dessa tar slut ganska snabbt så. Antingen headshot, elle 2-3 skott men sniper, beroende på vilken man har.
Fråga om de e något ni vill veta.