Ps3 Tråden

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Seriöst, ä'r det bara på mitt sunkiga ps3 som tex motorstorm laggar när det händer mycket runt om? Mååste det gå från hd för att klara av allt, alltså är det cdläsaren som är för slö?

Fotrally

Olika
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Honda CBR1000RR -08, SP Copperhead MX125 -07
Jaha är det någon mer än jag som laddat hem GT5P demot?

:drool :drool :drool :drool :drool

Maken till grafik har jag inte sett! :)

hellla

För nollvisionen i tiden!
Gick med
29 Apr 2005
Hoj
KX250F -06, RM-Z250 -08
Har tänkt köpa mig ett PS3 nu när Assasin's Creed börjar närma sig release. Men vad säger ni? Finns det någon anledning att köpa den dyrare 60 GB enheten istället för den billigare 40 GB varianten?

Last edited:

Fotrally

Olika
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Har tänkt köpa mig ett PS3 nu när Assasin's Creed börjar närma sig release. Men vad säger ni? Finns det någon anledning att köpa den dyrare 60 GB enheten istället för den billigare 40 GB varianten?

Hade du inte tänkt spela PS2-spel så finns det egentligen ingen anledning till att köpa 60GB-versionen.

En annan sak man kan ha i åtanke är att 40gb-versionen är lite tystare.

Mr_SoaP

Äntligen säsong!
Gick med
15 Mar 2004
Hoj
Såld

Assasin's Creed verkar riktigt bra sitter o väntar på det som fan då jag förbokat det.
Skillnaden på 60gb o 40 gb varianten är la bara hårddisken vad jag vet så det är väll upp till dig hur mycket du tror du kommer lägga på den? (typ ladda ner demon mm...) Edit: just fan 40gb varianten är inte bakåt kompatibel me ps2 spelen.
//J

Jopp, The Simpsons Demo finns med om du reggar ett amerikanskt konto.

hur reggar man sig för det? har inte lyckats hitta ngt (kan väll erkänna att jag inte letat så bra heller :huvet )

//J

Last edited:

Fotrally

Olika
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
hur reggar man sig för det? har inte lyckats hitta ngt (kan väll erkänna att jag inte letat så bra heller :huvet )

//J

1. Användare -> Skapa ny användare -> Skriv in ett passande användarnamn
2. Logga in med den nya användaren -> Vänner -> Anmäl dig till PSN
3. Skapa nytt konto -> Godkänn avtalet
4. Välj USA och skriv in ett födelsedatum
5. Skapa ett Master Account och godkänn avtalet
6. Fyll i information i formuläret. Emailadressen kan inte vara den du använder för ditt första konto och för den amerikanska adressen kan du kan du använda "1335 Avenue of the Americas | New York | 10019" (Det är adressen till Hilton hotel i New York)
7. Fyll inte i några kreditkortsuppgifter
8. Välja något fyndigt Playstation ID

Klart! :tummenupp

Mr_SoaP

Äntligen säsong!
Gick med
15 Mar 2004
Hoj
Såld
1. Användare -> Skapa ny användare -> Skriv in ett passande användarnamn
2. Logga in med den nya användaren -> Vänner -> Anmäl dig till PSN
3. Skapa nytt konto -> Godkänn avtalet
4. Välj USA och skriv in ett födelsedatum
5. Skapa ett Master Account och godkänn avtalet
6. Fyll i information i formuläret. Emailadressen kan inte vara den du använder för ditt första konto och för den amerikanska adressen kan du kan du använda "1335 Avenue of the Americas | New York | 10019" (Det är adressen till Hilton hotel i New York)
7. Fyll inte i några kreditkortsuppgifter
8. Välja något fyndigt Playstation ID

Klart! :tummenupp

jaha det va så lätt =P

Hadde varit gött om det kommer ngt smidigt sätt att streama divx o xvid provat lite men det är rätt instabilt än så länge tycker jag :(

Last edited:

Mr_SoaP

Äntligen säsong!
Gick med
15 Mar 2004
Hoj
Såld
Ngn som har koll på om det går o lira Co-op på Resistance fall of man online?
(vet ju att det går split screen men går det via nätet?)
Ligger hemma i brevlådan men e för nyfiken för o hålla mig tills jag kommer hem =P
Köpte det på Webbhallen.com när jag såg att dom hadde medlems erbjudande på 299 spänn.

Fotrally

Olika
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Ligger hemma i brevlådan men e för nyfiken för o hålla mig tills jag kommer hem =P
Köpte det på Webbhallen.com när jag såg att dom hadde medlems erbjudande på 299 spänn.

Tror inte det går.

Dock fungerar det på Rainbow Six: Vegas

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
Ducati 848 -10

nej den går inte spela online....

rallysalle

Medlem
Gick med
10 Mar 2004
Hoj
Ducati Full throttle 800
Resistance va nice hatar mig själv ibland dock har en förmåga att leva mig in i spel som faaaaaan! Kääns som man själv smyger omkring i mörkret kan jag lägga ett spel till på listan där jag fått gåshud o skriker till ibland spelar jag iofs helt nedsläkt i rummet när det e mörkt ute =P Allt för känslan e ju det man e ute efter.
Jag o rallysalle testa lite online deathmatch och folk verkar gilla 1s1k lirade på den där "buss stop" banan 25 pers deathmatch 1s1k så det va ju bara att "spray n pray" o kasta granater åt alla håll för man spawna fan bland 5 pers eller ngt =/

EDIT: VAFAN fel konto inloggat =P

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Jaha, då behöver man inte stressa med att köpa sig en ps3:a då när världens bästa spel är försenat till typ februari 2008 :(

flöjt

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Hoj
GSR 750 -12
Jaha, då behöver man inte stressa med att köpa sig en ps3:a då när världens bästa spel är försenat till typ februari 2008 :(

GT5? Jag går också och väntar och väntar på att få köpa PS3an, men det känns ju rätt onödigt utan spelet som man vill ha.

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...