Ps3 Tråden

hellla

För nollvisionen i tiden!
Gick med
29 Apr 2005
Hoj
KX250F -06, RM-Z250 -08
Jaha efter att jag har irrat runt i en halvtimma så hittade jag äntligen ett ställe att hoppa upp på. :gnissla

Men det här med tips och L2, fungerar det för er andra? En sak till, vad har triangel-knappen på handkontrollen för funktion?

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Om jag koper en PS3 har i Hongkong, funkar den med svenska spel???
Nagon som vet?

flöjt

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Hoj
GSR 750 -12
Senaste ryktet enligt en inte så insatt kompis: De ska lägga ner PS3 pga dålig försäljning :rolleyes:

Fotrally

Olika
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Honda CBR1000RR -08, SP Copperhead MX125 -07
Någon som spelat "juiced 2" (kan eve va felstavat), är det ungefär som "need 4 speed", bättre/ sämre jämfört med det?

Har bara provat demot som finns att ladda ner på PS Store.

Är inte något fan när det gäller den sortens arkad bilspel. Så jag körde ett lopp sen stängde jag ner. Då N4S och dess like är samma skrot och korn.

Enda aha intrycket jag fick av juiced2 var att man kunde ändra ganska mycket på bilarna...

N4S-serien den har bara gått utför sen Hot Prusuit 2... :(

Fan vad jag är negativ men den genre är så jäkla uttjatad. :näsblod

Valentinic

Maxar
Gick med
13 Mar 2003
Hoj
R1000 K5
Jaha efter att jag har irrat runt i en halvtimma så hittade jag äntligen ett ställe att hoppa upp på. :gnissla

Men det här med tips och L2, fungerar det för er andra? En sak till, vad har triangel-knappen på handkontrollen för funktion?

Tips-knappen funkar för mig och triangel är ju "interagera". Dvs plocka upp skott, öppna dörrar osv. En actionknapp alltså.

Fotrally

Olika
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Honda CBR1000RR -08, SP Copperhead MX125 -07
DivX TECHNOLOGY COMES TO PLAYSTATION 3

DivX TECHNOLOGY COMES TO PLAYSTATION 3

It has been announced that DivX® video technology will be integrated into the PS3.

Kevin Hell, CEO of DivX commented, “We are excited to work with Sony Computer Entertainment to bring DivX to PS3. Our technology will expand the multimedia functionality of PS3 by enabling users to enjoy access to the broad library of content in the DivX digital media format.”

Current PS3 end users will be able to add DivX functionality to their systems via a separate system software update at a forthcoming date. PS3 game title developers will be able to utilise DivX’s decoder technology by updating the system software of PS3’s Software Development Kit to version 2.00.

http://threespeech.com/blog/?p=718

Se där ja! :tummenupp

Trevliga nyheter!

Eureka

Red Devil
Gick med
25 Jan 2005
Hoj
Vuxen = Bil
Sitter med 10 spel varav hunnit spela 3 :( WHY jag har inte fan tid... alltid annat man skall göra.
Köpte Call of Duty 4 precis och det är riktigt fint lir ! Jag kan väl säga att jag inte är ngn gamer i dessa genre egentligen men detta var kul.
Synd att man inte kan lira själv bara utan måste ha ett team som följer var än man går.

Boffen

Thank you very much
Gick med
14 Dec 2004
Hoj
Daytona 675
Finns det någon bra ratt till ps3? Eller är det xbox som gäller om man vill spela med ratt?

Küngen1

8 Superbike
Gick med
7 Apr 2004
Hoj
BMW S1000RR
Sitter med 10 spel varav hunnit spela 3 :( WHY jag har inte fan tid... alltid annat man skall göra.
Köpte Call of Duty 4 precis och det är riktigt fint lir ! Jag kan väl säga att jag inte är ngn gamer i dessa genre egentligen men detta var kul.
Synd att man inte kan lira själv bara utan måste ha ett team som följer var än man går.
Riktigt bra spel, går inte att gämföra med 3:an :tummenupp

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Har bara provat demot som finns att ladda ner på PS Store.

Är inte något fan när det gäller den sortens arkad bilspel. Så jag körde ett lopp sen stängde jag ner. Då N4S och dess like är samma skrot och korn.

Enda aha intrycket jag fick av juiced2 var att man kunde ändra ganska mycket på bilarna...

N4S-serien den har bara gått utför sen Hot Prusuit 2... :(

Fan vad jag är negativ men den genre är så jäkla uttjatad. :näsblod

Någon mer?.

Nåväl, har beställt Need4speed prostreet nu. Ser fram emot att testa det på "storskärm" projektor:yoparty

Jag kan inte hjälpa det men jag är "fast" i dem spelen :näsblod

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping