Ps3 Tråden

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
Köpte Assasins Creed.... Kan säga att det e det sjukaste grafiken jag sett och det e ju stora städer man springer runt och klättrar på.... Riktigt kul och snyggt spel...

Rekommenderar det starkt...

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Köpte Assasins Creed.... Kan säga att det e det sjukaste grafiken jag sett och det e ju stora städer man springer runt och klättrar på.... Riktigt kul och snyggt spel...

Rekommenderar det starkt...
Stödjer det t-bord och mus, tråkigt att lira sådana spel med handkontroll.

Clifton

JoJo vill du gifta dig med mig!
Gick med
6 Mar 2004
Hoj
Såld :(
Köpte med assasin creed idag.
O fan va jag blev besviken.
Visst grafiken är sjukt snyggt.
Men storyn o spelkänslan är KASS.

allt snack om att man va tvungen att smyga o smälta in va ju bara skit snack.
Man springer upp på ett torn o kikar ut. Klarar 2mini uppdrag sen går man o dödar gubben. Samma sak hela tiden. Sjukt enformigt.
Tacka vet jag Hitman47.

Nae jag rekomenderar de inte

ething

Med lem
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Husaberg FS650
Ps3

Kom precis hem från japan med en PS3 i bagaget (något irriterande att den vita 40GB släpptes midnatt samma dag som jag åkte, blev en svart 60gb istället). Körs det några nätspel här? typ fifa, nhl eller annat? Nästa fråga är om Moto GP el. motsvarande finns. Har motorstorm redan...

Fotrally

Olika
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Honda CBR1000RR -08, SP Copperhead MX125 -07
Kom precis hem från japan med en PS3 i bagaget (något irriterande att den vita 40GB släpptes midnatt samma dag som jag åkte, blev en svart 60gb istället). Körs det några nätspel här? typ fifa, nhl eller annat? Nästa fråga är om Moto GP el. motsvarande finns. Har motorstorm redan...

Det spelet som är mest aktuellt online nu bör väl vara COD4.

Warhawk är annars något man kan döda många timmar med! :)

Eureka

Red Devil
Gick med
25 Jan 2005
Hoj
Vuxen = Bil
Köpte Assasins Creed....

Fick ngn måste köpa begär igår så jag sprang in till Siba och köpte detta spel, känner nu dock att det var alldeles för invecklat för mig :)
jag ville ju klättra och rida häst men istället måste man traggla sig igenom 4 timmars minnesförlust.

Så om ngn är intresserad finns det till salu!

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
Jag tyckte iaf det var sjukt roligt men man tröttnar nog på det om ett tag.. Lirat ungefär 10 timmar nu kanske och har la kommit en bit... satsar på att varva det innan jag tröttnar iaf...

tigrro

O rly?
Gick med
8 Oct 2005
Hoj
Supermotarrrrd
Hur blir det med GTA4?:va

Den beräknade förseningen på typ ett halvår (än så länge lite över en månad) har fått mig att tvivla lite på Sony och PS3. Brorsan köpte ett xbox 360 och själv är jag väldigt osäker på vilken konsoll man egentligen ska välja.

Men det får väl bli PS3 ändå.:) Är ju lite kär i Sony liksom. Såg någon här som skrev om en vit 40gb version. Är det bara mindre hårddisk eller är det en massa andra saker borttagna? Hur är det med HDMI exempelvis?

KAstar in en fråga om PSP. Är sugen på en såndär ny PSP Slim. Är det något att ha? Kul spel? Bra musikspelare? Hur är det med batteritid?

Mr_SoaP

Äntligen säsong!
Gick med
15 Mar 2004
Hoj
Såld
Jag tyckte iaf det var sjukt roligt men man tröttnar nog på det om ett tag.. Lirat ungefär 10 timmar nu kanske och har la kommit en bit... satsar på att varva det innan jag tröttnar iaf...

Håller me dig tycker det e skit skoj fast jag tar mig tid o göra alla "små uppdrag" o leta rätt på dom dära 60 "korsriddarna" Men visst gör man bara dom där 2 små man behöver o sen springer o tar targeten så kan man nog tröttna på det.

Den 40Gb varianten som säljs i sverige saknar stöd för PS2 spel...annars i stort sett lika.

inga minneskort platser heller men sen är det nog samma =P

Tror att Mx unleashed ska komma iallafall
Edit: MX vs ATV - Untamed heter det

Last edited:

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
Håller me dig tycker det e skit skoj fast jag tar mig tid o göra alla "små uppdrag" o leta rätt på dom dära 60 "korsriddarna" Men visst gör man bara dom där 2 små man behöver o sen springer o tar targeten så kan man nog tröttna på det.

Edit: MX vs ATV - Untamed heter det

Jag bara springer runt och tar allt som de kommer då e det riktigt roligt, ibland kör jag de stora uppdragen men brukar leta flaggor och döda templerars.

Vet du vad den riktiga låten heter.. Låten melodin asså

Last edited:

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Last edited:

Fagher

Ny medlem
Gick med
7 May 2007
Hoj
Suzuki GSXR 1000 KTM 380sm
Efter nyår (tror jag) kommer det ett nytt MX vs ATV, det verkar intressant!

Lirade precis demot till de spelet, och det var riktigt tråkigt!! Jag spelade visserligen på 360, men tro inte att de skulle gör så mycke skillnad.

Finns inte moto gp 07 till PS3? för det är ett sjukt bra och realistiskt mc spel.

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping