Någon som vet när något mc spel kommer?
Efter nyår (tror jag) kommer det ett nytt MX vs ATV, det verkar intressant!
Någon som vet när något mc spel kommer?
Stödjer det t-bord och mus, tråkigt att lira sådana spel med handkontroll.Köpte Assasins Creed.... Kan säga att det e det sjukaste grafiken jag sett och det e ju stora städer man springer runt och klättrar på.... Riktigt kul och snyggt spel...
Rekommenderar det starkt...
Kom precis hem från japan med en PS3 i bagaget (något irriterande att den vita 40GB släpptes midnatt samma dag som jag åkte, blev en svart 60gb istället). Körs det några nätspel här? typ fifa, nhl eller annat? Nästa fråga är om Moto GP el. motsvarande finns. Har motorstorm redan...
Köpte Assasins Creed....
Jag tyckte iaf det var sjukt roligt men man tröttnar nog på det om ett tag.. Lirat ungefär 10 timmar nu kanske och har la kommit en bit... satsar på att varva det innan jag tröttnar iaf...
Den 40Gb varianten som säljs i sverige saknar stöd för PS2 spel...annars i stort sett lika.
Kom precis hem från japan med en PS3 i bagaget (något irriterande att den vita 40GB släpptes midnatt samma dag som jag åkte, blev en svart 60gb istället). Körs det några nätspel här? typ fifa, nhl eller annat? Nästa fråga är om Moto GP el. motsvarande finns. Har motorstorm redan...
Vad tar du?
Håller me dig tycker det e skit skoj fast jag tar mig tid o göra alla "små uppdrag" o leta rätt på dom dära 60 "korsriddarna" Men visst gör man bara dom där 2 små man behöver o sen springer o tar targeten så kan man nog tröttna på det.
Edit: MX vs ATV - Untamed heter det
Den filmen visar bara att skaparen inte har förstått nyttan av en PS3.
The fray - how to save a life.Jag bara springer runt och tar allt som de kommer då e det riktigt roligt, ibland kör jag de stora uppdragen men brukar leta flaggor och döda templerars.
Vet du vad den riktiga låten heter.. Låten melodin asså
inga minneskort platser heller men sen är det nog samma =P
Den filmen visar bara att skaparen inte har förstått nyttan av en PS3.
The fray - how to save a life.
Efter nyår (tror jag) kommer det ett nytt MX vs ATV, det verkar intressant!
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari