Ps3 Tråden

flöjt

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Hoj
GSR 750 -12
Lirade precis demot till de spelet, och det var riktigt tråkigt!! Jag spelade visserligen på 360, men tro inte att de skulle gör så mycke skillnad.

Haha! :D Där ser man. Jag spelade precis demon på 360 jag med och var tvungen att gå in här för att skriva raka motsatsen till det du skrev. Satt med polarn en timme och nötte supercross utan avbrott :tummenupp

Det verkar ju jävligt lovande! :tungan Iofs älskar jag mx vs. atv till ps2/pc, men det här nya är ju ännu bättre än föregångarn. Klart snygg grafik och "rörelsemotor", gubbarna och hojarna rör sig grymt bra, dessutom är AI:n jävligt skön. Full attack hela tiden. Mer realism än tidigare vilket vi tackar för.

Givet köp, för mig iaf!

Fagher

Ny medlem
Gick med
7 May 2007
Hoj
Suzuki GSXR 1000 KTM 380sm
Haha! :D Där ser man. Jag spelade precis demon på 360 jag med och var tvungen att gå in här för att skriva raka motsatsen till det du skrev. Satt med polarn en timme och nötte supercross utan avbrott :tummenupp

Det verkar ju jävligt lovande! :tungan Iofs älskar jag mx vs. atv till ps2/pc, men det här nya är ju ännu bättre än föregångarn. Klart snygg grafik och "rörelsemotor", gubbarna och hojarna rör sig grymt bra, dessutom är AI:n jävligt skön. Full attack hela tiden. Mer realism än tidigare vilket vi tackar för.

Givet köp, för mig iaf!

Å fan, där se man. Ldda ner demon till moto gp 07 då. Det är ett riktig bra spel.
Fast det är raka motsatsen till MX vs ATV. Mycket svårt och realistiskt, kommer att behövas många härliga timmar på de spelet om man ska bli riktigt bra.

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Kan man chippa ps3:an och spela brända spel? Funkar mina gamla ps2 spel? Funkar guran till guitar hero till ps2 på ps3?

:hihi

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Vi fick in en blu-ray film på jobbet nu i veckan.

Porrfilm i toppklass kan jag tänka mig, dags att skaffa en PS3:a ;)

flöjt

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Hoj
GSR 750 -12
Å fan, där se man. Ldda ner demon till moto gp 07 då. Det är ett riktig bra spel.
Fast det är raka motsatsen till MX vs ATV. Mycket svårt och realistiskt, kommer att behövas många härliga timmar på de spelet om man ska bli riktigt bra.

Joda, jag har spelat moto gp 07 på pc några månader nu... ;)
Angående realismen i mx vs. atv untamed så tycker jag ändå att den är högre än nånsin (vad det gäller crossarna iaf, har inte testat resten) för att vara ett motocross-spel.

Menmen, för att återanknyta faktan till den här PS3-tråden så får man ju hoppas att untamed hinner komma ut före Jul iaf, har hört rykten om 14 december?!

Mr_SoaP

Äntligen säsong!
Gick med
15 Mar 2004
Hoj
Såld
Jag bara springer runt och tar allt som de kommer då e det riktigt roligt, ibland kör jag de stora uppdragen men brukar leta flaggor och döda templerars.

Vet du vad den riktiga låten heter.. Låten melodin asså

hehe aa tror jag döda alla vakter i damasticus igår =P

Fotrally

Olika
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Honda CBR1000RR -08, SP Copperhead MX125 -07
Kan man chippa ps3:an och spela brända spel? Funkar mina gamla ps2 spel? Funkar guran till guitar hero till ps2 på ps3?

:hihi

1. Nej.

2. På 40gb fungerar det inte och på resten av versionerna fungera rätt många PS2-spel.

3. Ja den fungerar.

KTM 620

Med lem
Gick med
8 Nov 2005
Hoj
Suzuki RM-Z 250cc-04.
Har läst lite på nätet om att det ska finnas någon typ av imagespelare för ps3, vilket innebör att man då skulle kunna spela "brända" spel, stämmer detta?

Fotrally

Olika
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Har läst lite på nätet om att det ska finnas någon typ av imagespelare för ps3, vilket innebör att man då skulle kunna spela "brända" spel, stämmer detta?

Det har gått rykten om det i ½år minst men ännu har ingen sett dagens ljus.

Fick ned nya firmware 2.01 igår.....vad var skillnaden mot 2.0 (där playlist mm kom med)??

Den fixade bara någon bugg.

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Beror väl på vad du går igång på?

För att hålla mig till trådämnet, när släpps Gran turismo 5?
När dom känner för det, känns som det bara blir uppskjutet. Hade inte skaffat mig min burk om jag vetat att det aldrig kommer.

lätt att sälja världens bästa bilspel om det inte finns.

Fotrally

Olika
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Meeh :mad:.

Vad är Prologue?

En försmak av Gran Turismo 5 som kommer innehålla onlinekörning för upp till 16 spelare, över 40 bilar, flera olika verkliga banor, förbättrad AI, Gran Turismo TV som låter dig se motorsportsprogram online, enkel tuning och racing i 1080p med 60 bilder per sekund.

Spelet kommer finnas nedladdningsbart via Playstation Network eller på en blu-ray-skiva i din spelbutik.

Inte spelat demot?

Är iaf hur läckert som helst!

wheelie82

Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr!
Gick med
16 Jul 2005
Hoj
KTM 950 Adventure 2005 Husaberg FS650 2004
jag köpte min enbart för GT5 och GTA4 men de kommer ju aldrig! Blev dyrt eftersom ny tv blev nödvändigt också... Hur mycket låter era konsoler? Min varvar bara ner om jag öppnar fönstret så det blir skitkallt inomhus. Jobbigt när man kollar på film. :huvet

Tolf

Tolf
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tl 1000r
ps3

Så nu har man då skaffat en ps3

Lirar lite motorstorm, vore ju kul om vi kunde lira mot varandra.

Mitt nick som jag har på ps3 ät tolfan

Vore ju fränt o lira mot er, men tyvärr tror jag ni inte kommer att ha en chans :arsele :D .

En fråga till är det någon som vet om det på något sätt går att fixa så att man kan köra med tangentbord o mus i cod4. HAr kopplat in trådlöst tangentbord o det fungerar utmärkt.

Ha de

Tolf

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping