Lirade precis demot till de spelet, och det var riktigt tråkigt!! Jag spelade visserligen på 360, men tro inte att de skulle gör så mycke skillnad.
Haha!

Det verkar ju jävligt lovande!

Givet köp, för mig iaf!
Lirade precis demot till de spelet, och det var riktigt tråkigt!! Jag spelade visserligen på 360, men tro inte att de skulle gör så mycke skillnad.
Haha!Där ser man. Jag spelade precis demon på 360 jag med och var tvungen att gå in här för att skriva raka motsatsen till det du skrev. Satt med polarn en timme och nötte supercross utan avbrott
![]()
Det verkar ju jävligt lovande!Iofs älskar jag mx vs. atv till ps2/pc, men det här nya är ju ännu bättre än föregångarn. Klart snygg grafik och "rörelsemotor", gubbarna och hojarna rör sig grymt bra, dessutom är AI:n jävligt skön. Full attack hela tiden. Mer realism än tidigare vilket vi tackar för.
Givet köp, för mig iaf!
Å fan, där se man. Ldda ner demon till moto gp 07 då. Det är ett riktig bra spel.
Fast det är raka motsatsen till MX vs ATV. Mycket svårt och realistiskt, kommer att behövas många härliga timmar på de spelet om man ska bli riktigt bra.
Jag bara springer runt och tar allt som de kommer då e det riktigt roligt, ibland kör jag de stora uppdragen men brukar leta flaggor och döda templerars.
Vet du vad den riktiga låten heter.. Låten melodin asså
Kan man chippa ps3:an och spela brända spel? Funkar mina gamla ps2 spel? Funkar guran till guitar hero till ps2 på ps3?
![]()
Har läst lite på nätet om att det ska finnas någon typ av imagespelare för ps3, vilket innebör att man då skulle kunna spela "brända" spel, stämmer detta?
Fick ned nya firmware 2.01 igår.....vad var skillnaden mot 2.0 (där playlist mm kom med)??
Hur trevligt tror du det är att se alla översminkande herpesblåsor?Vi fick in en blu-ray film på jobbet nu i veckan.
Porrfilm i toppklass kan jag tänka mig, dags att skaffa en PS3:a![]()
Hur trevligt tror du det är att se alla översminkande herpesblåsor?
Vi fick in en blu-ray film på jobbet nu i veckan.
Porrfilm i toppklass kan jag tänka mig, dags att skaffa en PS3:a![]()
När dom känner för det, känns som det bara blir uppskjutet. Hade inte skaffat mig min burk om jag vetat att det aldrig kommer.Beror väl på vad du går igång på?
För att hålla mig till trådämnet, när släpps Gran turismo 5?
För att hålla mig till trådämnet, när släpps Gran turismo 5?
Sommaren 2008 är det sagt och Prologue 2007-12-05, men jag tror inte vi får se Prologue före nyår.
Meeh.
Vad är Prologue?
En försmak av Gran Turismo 5 som kommer innehålla onlinekörning för upp till 16 spelare, över 40 bilar, flera olika verkliga banor, förbättrad AI, Gran Turismo TV som låter dig se motorsportsprogram online, enkel tuning och racing i 1080p med 60 bilder per sekund.
Spelet kommer finnas nedladdningsbart via Playstation Network eller på en blu-ray-skiva i din spelbutik.
Inte spelat demot?
Är iaf hur läckert som helst!
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |