Ps3 Tråden

Jojye

Perfektaste
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
2K1 Triumph TT 600
Som en inbiten MW2-spelare så undrar jag nu lite om Bad Company2. Vet någon här om man kan spela 4 spelare på split screen? Visst är ett grymt online-läge viktigt, men om man har riktiga kompisar så är även 4 player på samma TV viktigt. Det är det jag gillar med MW2. Grymt online-läge, men också möjlighet att lira med polarna på samma TV. Alldeles för många speltillverkare koncentrerar sig på att ha ett häftigt online-läge men skiter i spelare som har polare på riktigt (irl alltså, som det så fint heter :D)

btw... nån som har info när nya Gran Turismo kommer? Japsarna ska tydligen få det i mars nångång. Det var det senaste jag hörde iaf.
till hösten blev det uppskjutet...igen..så med lite flyt is slutet av 2012 :p

MaG

...
Gick med
12 Oct 2007
Hoj
Husaberg TE 250 -13
till hösten blev det uppskjutet...igen..så med lite flyt is slutet av 2012 :p

Det skulle iofs inte förvåna mig. Tyvärr är jag övertygad om att det här spelet kommer vara extremt bra, så jag kommer väl snällt sitta och vänta på att det ska släppas och sen betala 600 pix för det.

Vilket annat spel som helst hade jag fullständigt vägrat köpa om de betett sig som utgivarna av GT, men man kan inte skipa det här spelet.

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Amullo din jävel jag invita dig 2 gånger :mad:

Jag är tokigt dålig på mw2 har jag märkt :hihi suger ju röv att springa runt med en sketen M4 när alla andra kör Barrett med thermal sights...

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Prövade Heavy Rain igår...
Sådär va... Storyn är säkert kul och eftersom alla beslut man tar så får man olika handlingar hela tiden men när man får problem med att få fingrarna att räcka till så känns det väl sådär skojsigt att allting ska ske time:at och man har ca en sekund på sig att välja olika saker att göra och säga..
tycker jag..

Sonny

Ny medlem
Gick med
16 Dec 2008
Hoj
TL-1000S
Måste bara tipsa om den här sidan om man är ute efter billiga kontroller (eller spel).

Jag beställda en kontroll från dom för ett halvår sedan tog endast 5 dagar att få hem den! Var in och tittade på sidan idag igen och såg till min förtjusning att dom börjat sälja spel också!

Prisexempel:

"MAG"
Gamekontroll: 399kr inkl. frakt:banana
Billigast på prisjakt just nu är: 568kr inkl. frakt.:näsblod

Gr00ver

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2007
Hoj
Suzuki SV650S K7
Måste bara tipsa om den här sidan om man är ute efter billiga kontroller (eller spel).

Jag beställda en kontroll från dom för ett halvår sedan tog endast 5 dagar att få hem den! Var in och tittade på sidan idag igen och såg till min förtjusning att dom börjat sälja spel också!

Prisexempel:

"MAG"
Gamekontroll: 399kr inkl. frakt:banana
Billigast på prisjakt just nu är: 568kr inkl. frakt.:näsblod

Lär ju kräva att dom skriver ner värdet på paketet så man inte åker på Moms + Tullavgifter. Då är det inte så billigt längre..

"Alla paket skickas som rekommenderad/registrerad flygpost från vårat huvudkontor i Hong Kong utan mellanhänder för snabb och effektiv service."

"Alla priser på denna Handelsplats är i Svenska Kronor exklusive moms (VAT). Frakt & emballage är alltid inkluderat i det pris satt på Produkt/en/er/erna ovasätt hur många Produkt/en/er/erna Kunden beställer."

Last edited:

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
"Motorstorm-Pacific rift".
Najs eller bajs?

Första Motorstorm är iaf helt okej. Tvåan är säkert inte sämre :)

Om man vill ha lite hjärndöd och orealistisk racing vill säga.

Vet inte hur många gånger jag svurit och försökt förhäxa folk när man blir omkörd precis innan målgång när jag spelat första spelet på nätet :D

Sonny

Ny medlem
Gick med
16 Dec 2008
Hoj
TL-1000S
Lär ju kräva att dom skriver ner värdet på paketet så man inte åker på Moms + Tullavgifter. Då är det inte så billigt längre..

"Alla paket skickas som rekommenderad/registrerad flygpost från vårat huvudkontor i Hong Kong utan mellanhänder för snabb och effektiv service."

"Alla priser på denna Handelsplats är i Svenska Kronor exklusive moms (VAT). Frakt & emballage är alltid inkluderat i det pris satt på Produkt/en/er/erna ovasätt hur många Produkt/en/er/erna Kunden beställer."

Såg att det stod så jag med, men när jag beställde tillkom det iaf inget alls. :)

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Fan ta mw2. Skitspel.

Ingen som helst chans mot alla som innehar dubbla G18, avsågade hagelbössor osv...

MaG

...
Gick med
12 Oct 2007
Hoj
Husaberg TE 250 -13
Fan ta mw2. Skitspel.

Ingen som helst chans mot alla som innehar dubbla G18, avsågade hagelbössor osv...

haha... satt själv och lirade några timmar innan. Jag kör dubbla Uzi med rapid fire. Drar iväg rätt bra faktiskt. Man skjuter 200 skott och träffar typ 5 :D
Men på små banor är det bra.

grillchirre

Bryt mönstret...
Gick med
15 Jan 2008
Hoj
SV1000S -06
"Motorstorm-Pacific rift".
Najs eller bajs?

Helt OK, inte världens bästa körkänsla kanske, känns som man kör på såpa för det mesta. Men roliga o utmanande banor finns det, kör man splitscreen blir det ännu klurigare eftersom det blir svårare att se. :D
Går att spela 4 pers samtidigt om man så vill.

Är ju lätt värt 298kr (spelbutiken.se)
Eller 19.49 EUR (play.com)

Last edited:

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Asså. När får jag fetare vapen på mw2?

Jag är level 13 nu och har bara fått en sketen m4 och en scar...

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Vad ska man begära för ett original PS3 *60gb, den bra versionen* med 2 HK's, 5 spel och 2 guror? Mitt står bara då jag aldrig hinner spela och jag tänkte lägga pengarna på husrenovering istället :(

MaG

...
Gick med
12 Oct 2007
Hoj
Husaberg TE 250 -13
Asså. När får jag fetare vapen på mw2?

Jag är level 13 nu och har bara fått en sketen m4 och en scar...

Inte en aning, men jag hittade denna sidan nu. Här står lite om varje vapen. Går man in på ett speciellt vapen så står det vilken level du får det på.
http://www.themodernwarfare2.com/mw2/multiplayer/weapons/

Btw, står det inte vilken nivå man låser upp vapnet på när man tittar på vapnen i spelet? Eller har jag bara fått för mig det kanske... :va

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln