Solid snake
2002
S&D = Search and Destroy, planta bomben/försvara målen, 1 liv varje runda och 500 XP per kill.Suveränt!! Jag ska testa detta. Det headset jag har är nåt billigt jag köpt från tradera. Tror det var spelbutiken som hade auktionen.
Tack för tipset!
Vad är S&D? Jag kör mest Team Deathmatch, eller free-for-all om jag är på det humöret. Jag har nästan inte kört nåt annat. Capture the falg och sån skit tilltalar mig inte det minsta.
btw... Jag fattar egentligen inget om FPS och dess "regler". Men Vilka vapen får man köra med om man inte ska vara "n00b"? Tidigare i tråden var det n00btubes, som visst är granatkastare på ett gevär, och nu kommer detta med att det är n00b att köra med LMG.
Om man kör enbart med en skiten pistol och inga perks, inga cammo-kläder m.m. är det det enda sättet att inte vara n00b eller?
Nä, jag tycker det är för mycket snack om vad som är n00b och inte. Kör med det du gillar. Om jag n00bar och dödar dig, ja då har ju n00ben vunnit
Först till 4 vinner.
Sjukt mycket roligare än TDM och FFA om du frågar mig, sen finns ju andra varianter med bomber, demolition t.ex, förstör 2 olika mål eller skydda 2 olika mål, oändligt med liv som i TDM.
Sabotage är snarlik, men bara en bomb som båda lagen slåss om och försöker planta på varandras bombplatser, de som förstör det andra lagets bombplats vinner.
Klart det är n00b med LMG, bara spraya som en dåre, förr eller senare träffar du, sticker man ut hakan så dör man fan direkt eftersom han aldrig behöver ladda om i princip, fegvapen helt enkelt.
UMP är också ett n00bvapen, precis som MP5an var i COD4.
Kör med vad du vill, jag n00btubar dig ändå.
Tuben kräver ändå vissa skills, mindre än i 4an iofs men ändå krävs det en del av en för att ha ihjäl folk som sitter i ett fönster 100 meter bort.
Jag kör mest med FAL + n00btube + RDS.