Ps3 Tråden

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Ort
F18
Hoj
V4
Förresten så hävdar jag att det är omöjligt att klara spelet på veteran :D

Ne, det fixar du med lite träning! Dock tog det bra många timmar innan jag satte Hidden i Veteran, med alla 37 Perfect på under 6min. Vill inte ens tänka på hur många timmar ja la ner :D
 

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Ort
Hemma.
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Ingen som har nå kul att berätta ang. Hitman till PS3? Vill ha något riktigt bra & svårt smyga/mörda spel! Hidden (Spec Ops) i MW2 är det bästa jag hittat än så länge. Men efter att ha kört samma bana säkert 100ggr så börjar man bli lite less :D



Klara du både storyn och Special Ops på 4-5h i MW2? Har du gjort det i Veteran så är du snäppet värre än en nörd :D

Nej nej nej för fan bara storyn :rofl

Nörd är jag men inte psyksjuk :D
 

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna, Stockholm
Hoj
MTS1200s
Herrej*vlar.. Frustrationen måste varit total. Kommerihåg att jag var påväg att sätta kontrollen genom TV´n ett antal gånger innan jag fixade Mile High på veteran i COD4.

Någon som vet om det finns en abuse anmälan på PSN?
Fick en massa fula meddelanden från en kille som jag ägde rätt ordentligt igår (ljuddämpad tar21-scavenger-coldblooded-ninja)

//A
 

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Ort
Hemma.
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Herrej*vlar.. Frustrationen måste varit total. Kommerihåg att jag var påväg att sätta kontrollen genom TV´n ett antal gånger innan jag fixade Mile High på veteran i COD4.

Någon som vet om det finns en abuse anmälan på PSN?
Fick en massa fula meddelanden från en kille som jag ägde rätt ordentligt igår (ljuddämpad tar21-scavenger-coldblooded-ninja)

//A

Låter ju galet kul :D

Det var åtminstone inte jag :rolleyes:
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Herrej*vlar.. Frustrationen måste varit total. Kommerihåg att jag var påväg att sätta kontrollen genom TV´n ett antal gånger innan jag fixade Mile High på veteran i COD4.

Någon som vet om det finns en abuse anmälan på PSN?
Fick en massa fula meddelanden från en kille som jag ägde rätt ordentligt igår (ljuddämpad tar21-scavenger-coldblooded-ninja)

//A
Är det så att i Battlefield att man blir bättre inte bara själv, utan att vapnet är så mycket bättre att man liksom blir bättre med det? För ibland blir jag så stekmördad att jag tror folk fuskar... Men förklaringen kan ju då vara att deras ranking är högre och att de får "hjälp" av systemet? Eller?
 

Jojye

Perfektaste
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Lund
Hoj
2K1 Triumph TT 600
Är det så att i Battlefield att man blir bättre inte bara själv, utan att vapnet är så mycket bättre att man liksom blir bättre med det? För ibland blir jag så stekmördad att jag tror folk fuskar... Men förklaringen kan ju då vara att deras ranking är högre och att de får "hjälp" av systemet? Eller?

Finns mycke folk som kör med tangetbord o mus de brukar vara ganska överlägsna
 

MaG

...
Gick med
12 Oct 2007
Ort
Växjö
Hoj
Husaberg TE 250 -13
Ne, det fixar du med lite träning! Dock tog det bra många timmar innan jag satte Hidden i Veteran, med alla 37 Perfect på under 6min. Vill inte ens tänka på hur många timmar ja la ner :D

hm... Jag har ju spelat i två dygn online nu, så nu kanske det skulle gå bättre.
Får testa lite kanske...
 
Last edited:

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna, Stockholm
Hoj
MTS1200s
Är det så att i Battlefield att man blir bättre inte bara själv, utan att vapnet är så mycket bättre att man liksom blir bättre med det? För ibland blir jag så stekmördad att jag tror folk fuskar... Men förklaringen kan ju då vara att deras ranking är högre och att de får "hjälp" av systemet? Eller?

Njae.. Det har jag inte märkt.:va
Däremot så kan jag väll personligen känna att det går ALLTID sämre när JAG är den som hostar i COD. Systemet ger "min" spelare samma lag som den sämsta andra som är med för att "jämna ut".:huvet

Mus och tangentbord finns, men kontrollen är egentligen lika bra tycker jag.. Mer intuitiv när man lärt sig den. Ställ "sensitivity" på max och träna lite så spinner du runt snabbare än med mus.

På Onsdag kommer Bad Company 2 :Bugar:yoparty:Bugar:yoparty
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Mus och tangentbord rockar bra mycket mer! Det funkar då alltså med vanligt tangentbord och mus till PC? Och hur reagerar PS3 till det och väljer spelet automatiskt att spela med tangentbord och mus? Och hur blir layouten på tangentbordet? osv...
 

Jojye

Perfektaste
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Lund
Hoj
2K1 Triumph TT 600
Mus och tangentbord rockar bra mycket mer! Det funkar då alltså med vanligt tangentbord och mus till PC? Och hur reagerar PS3 till det och väljer spelet automatiskt att spela med tangentbord och mus? Och hur blir layouten på tangentbordet? osv...

Du behöver en XiM adapter för det, senaste modellerna get inte till 100% samma känsla som tangentbord o mus till PC men ganska nära ändå.

Personligen tycker jag det är fusk att ha dessa.
 

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna, Stockholm
Hoj
MTS1200s
Mus och tangentbord rockar bra mycket mer! Det funkar då alltså med vanligt tangentbord och mus till PC? Och hur reagerar PS3 till det och väljer spelet automatiskt att spela med tangentbord och mus? Och hur blir layouten på tangentbordet? osv...
Köp föfan! Det är bara fusk om man har hackat sig in med aimbots och skit. Personligen gillar jag smidigheten med PS3 kontrollen framför att plocka fram mus och tangentbord, men det är ju upp till var och en.

Som Jojye säger så behöver man XiM eller en specialkontroller, typ Frag.. Jag skulle nog välja FRAG FX tror jag.

Finns några här:
http://www.webhallen.com/list.php?avd=1&konsol=29&genre=1960
 

Gr00ver

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2007
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki SV650S K7
Köpte själv en sån där konverter för keyboard och mus till ps3:an. Kommer inte ihåg vad den heter nu, men kan kolla upp det senare vid intresse. Kan ju lugnt påstå att det var bortkastade pengar för min del. Polarna varnade mig och jag visste att det var en gamble. Problemet är att den inte är exakt i rörelserna. Det är för mycket slumpmässiga rörelser som gör det irriterande att sikta. Den är inte alls som på pc'n. Gällande knapparna så mappas dessa upp i ett windowsprogram, för konvertern behöver en pc för att fungera.

Det kan ju finnas andra som fungerar bättre t.ex XIM, men jag är tveksam.
Om någon har andra erfarenheter av detta suklle det vara intressant att höra.
 

Jojye

Perfektaste
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Lund
Hoj
2K1 Triumph TT 600
Köpte själv en sån där konverter för keyboard och mus till ps3:an. Kommer inte ihåg vad den heter nu, men kan kolla upp det senare vid intresse. Kan ju lugnt påstå att det var bortkastade pengar för min del. Polarna varnade mig och jag visste att det var en gamble. Problemet är att den inte är exakt i rörelserna. Det är för mycket slumpmässiga rörelser som gör det irriterande att sikta. Den är inte alls som på pc'n. Gällande knapparna så mappas dessa upp i ett windowsprogram, för konvertern behöver en pc för att fungera.

Det kan ju finnas andra som fungerar bättre t.ex XIM, men jag är tveksam.
Om någon har andra erfarenheter av detta suklle det vara intressant att höra.

lär dig spela o sluta fuska noob!
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top