Ps3 Tråden

MaG

...
Gick med
12 Oct 2007
Ort
Växjö
Hoj
Husaberg TE 250 -13
Det är precis vad jag menar :D

Jag spelar mw2 också, och det var ett misstag att köpa det... riktigt besviken.

Men sen är jag nog en battlefield kille.

Jag menar, det är ju så jävla mycket mer realistiskt i min mening.

Liksom, vem dör inte av en granat? Jo just det, spelarna i mw2.

Vilket spel har granater där smällen är snarlik en kinapuff? Jo just det, mw2.

I vilket spel kan man stjärtgöka ett helt jävla lag genom att campa med 2 avsågade hagelbössor bakom ett kylskåp? Jo just det, mw2.

Heartbeat sensor!? Vad i helvete :va

Mw2 är helt enkelt ENDAST ett singelplayer spel :huvet

Var bara tvungen att ge dig ett minus efter all den galla du spydde på mitt älskade mw2 :D

Jag ska spela lite Bad Company, men jag gillar ju free-for-all och team death match där man bara ska kasta granater (det går faktiskt att döda andra spelare med såna, jag lovar) och skjuta som fan... det kan man inte i BC och det är enligt mig ett stort minus.

Sitter på ett hotellrum nu och bara längtar efter mitt mw2 :D... fan...
 

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Ort
Hemma.
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Var bara tvungen att ge dig ett minus efter all den galla du spydde på mitt älskade mw2 :D

Jag ska spela lite Bad Company, men jag gillar ju free-for-all och team death match där man bara ska kasta granater (det går faktiskt att döda andra spelare med såna, jag lovar) och skjuta som fan... det kan man inte i BC och det är enligt mig ett stort minus.

Sitter på ett hotellrum nu och bara längtar efter mitt mw2 :D... fan...

Jävla poänghitler :mad:

Ja, precis som med allt annat så är smaken som baken.

Jag kommer givetvis fortsätta med mw2... för att inte tröttna på Bc2 (inte fan för att det kommer hända men ändå)

Campaign mode på mw2 är underbart däremot.
 

MaG

...
Gick med
12 Oct 2007
Ort
Växjö
Hoj
Husaberg TE 250 -13
Jävla poänghitler :mad:

Ja, precis som med allt annat så är smaken som baken.

Jag kommer givetvis fortsätta med mw2... för att inte tröttna på Bc2 (inte fan för att det kommer hända men ändå)

Campaign mode på mw2 är underbart däremot.

Poänghitler... That's me :D

Jag tror att om man vill köra ett FPS-spel med lite mer tanke och taktik är nog BC2 bättre. Iaf det jag läst om det.

Fan nu ska jag inte snacka mer om BC2... inte en spelat skiten, förutom i MP då.
 

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Ort
Hemma.
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Poänghitler... That's me :D

Jag tror att om man vill köra ett FPS-spel med lite mer tanke och taktik är nog BC2 bättre. Iaf det jag läst om det.

Fan nu ska jag inte snacka mer om BC2... inte en spelat skiten, förutom i MP då.

Du kommer här och waynar om bc2 så har du inte ens spelat det :mad::mad:

Bums in i skamvrån med osthyvel :fatta!
 

Refur

snelaste
Gick med
12 Dec 2009
Ort
Norröver
Hoj
Yamaha Grizzly 700 -08
Kan ni prata om något annat än MW2 och BC2? :tungan

Jag vill köpa PS3 men har sagt upp mig från jobb och har inte hittat något nytt än. Ävertala mig om att det ändå är jättebra och smart att köpa spelkonsoll! :)
 

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Ort
Hemma.
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Kan ni prata om något annat än MW2 och BC2? :tungan

Jag vill köpa PS3 men har sagt upp mig från jobb och har inte hittat något nytt än. Ävertala mig om att det ändå är jättebra och smart att köpa spelkonsoll! :)

Vi pratar om vafan vi vill :mad: :krama

tjöp fanskapet. Du ångrar dig inte.

Passa på att köpa bc2 samtidigt!!!11one
 

zopilote

I minoritet
Gick med
19 Jan 2004
Ort
Norrköping
Hoj
2021 Moto Guzzi V7, 2017 Vespa GTS300
Kan ni prata om något annat än MW2 och BC2? :tungan

Jag vill köpa PS3 men har sagt upp mig från jobb och har inte hittat något nytt än. Ävertala mig om att det ändå är jättebra och smart att köpa spelkonsoll! :)

Du kan väl inte vara arbetslös utan att äga en PS3? Vad skall du göra hela dagarna i så fall? Söka jobb? :va

edit: Ligger förhoppningsvis i min låda idag när jag kommer hem... Perfekt uppvärmning inför GoW3 som släpps den 17:de :tummenupp
 

Bifogat

  • god-of-war-collection-PS3-ss-1.jpg
    god-of-war-collection-PS3-ss-1.jpg
    63.7 KB · Visningar: 23
Last edited:

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Ort
gbg
Hoj
Röd
Konvertera USB&AUX till USB.

Jag har ett par razorhörlurar som har 4 aux ingång och en usb ingång. Dock skulle jag vilja på något sätt göra så ljudingång och usb-kontakterna kopplas till ett usb-kontakt.

Tänkte testa ifall det går att lira med det på ps3 men vet faktiskt inte ens om vanliga hörlurar fungerar till ps3?

Skadar inte att testa

Till Ipod finns detta men istället för ipod uttaget vill jag alltså ha usb igen...
 

Bifogat

  • DSC01822a.jpg
    DSC01822a.jpg
    50.5 KB · Visningar: 27

MaG

...
Gick med
12 Oct 2007
Ort
Växjö
Hoj
Husaberg TE 250 -13
Du kommer här och waynar om bc2 så har du inte ens spelat det :mad::mad:

Bums in i skamvrån med osthyvel :fatta!

app app app. Jag har aldrig sagt att BC2 är ett dåligt spel. så-de-så... :D
Men jag har nog sagt att MW2 är bra någon enstaka gång :banana

Kan ni prata om något annat än MW2 och BC2? :tungan

Jag vill köpa PS3 men har sagt upp mig från jobb och har inte hittat något nytt än. Ävertala mig om att det ändå är jättebra och smart att köpa spelkonsoll! :)

Ahh... feltänk där ser jag. FÖRST köper man en PS3a, SEN säger man upp sig. Annars finns ju www.smslan.se :D
 
Last edited:

Refur

snelaste
Gick med
12 Dec 2009
Ort
Norröver
Hoj
Yamaha Grizzly 700 -08
app app app. Jag har aldrig sagt att BC2 är ett dåligt spel. så-de-så... :D
Men jag har nog sagt att MW2 är bra någon enstaka gång :banana



Ahh... feltänk där ser jag. FÖRST köper man en PS3a, SEN säger man upp sig. Annars finns ju www.smslan.se :D

Smsa låna, smsa låna.. *nynnar*
Nädå jag har lite cash sparade. Blivande sambon tycker dock inte det är så bra att köpa ps3. Tycker att jag ska spara :)va) pengar.
 

MaG

...
Gick med
12 Oct 2007
Ort
Växjö
Hoj
Husaberg TE 250 -13
Smsa låna, smsa låna.. *nynnar*
Nädå jag har lite cash sparade. Blivande sambon tycker dock inte det är så bra att köpa ps3. Tycker att jag ska spara :)va) pengar.

Då hade jag verkligen köpt det nu direkt. Blivande sambos har inte lika mycket att säga till om som "riktiga" sambos :D
 

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna, Stockholm
Hoj
MTS1200s
Smsa låna, smsa låna.. *nynnar*
Nädå jag har lite cash sparade. Blivande sambon tycker dock inte det är så bra att köpa ps3. Tycker att jag ska spara :)va) pengar.

Handla FÖRST, be om ursäkt SEN! Hur svårt är det!:huvet

3000SEK gör varken till eller från.. och JÄVLAR så mycket pengar du sparar sen! Du kan sitta hemma och game´a istället för att springa på krogen eller bränna soppa i hojen!:D
 

grillchirre

Bryt mönstret...
Gick med
15 Jan 2008
Ort
Där du inte bor
Hoj
SV1000S -06
Du kan väl inte vara arbetslös utan att äga en PS3? Vad skall du göra hela dagarna i så fall? Söka jobb? :va

edit: Ligger förhoppningsvis i min låda idag när jag kommer hem... Perfekt uppvärmning inför GoW3 som släpps den 17:de :tummenupp

Om du inte spelat dem tidigare så säger jag lycka till med 1:an.
Sista timmen + sista bossen = asdrygt! :tummenupp
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Har iaf spelat färdigt BC2 nu! Tog väl totalt 8 timmar av spelande :) Nu är det dags för multiplayer. Det var ju iaf som upplagt för en uppföljare helt klart...
 

Gr00ver

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2007
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki SV650S K7
Kan bli mitt sämsta köp men beställde MBL 10 The show. Är inte direkt någon hardcore baseboll fan, men det här såg riktigt bra ut. Senaste baseboll spelet jag lirade var på C64.
Passade på att plocka upp Soul Calibur IV för 150kr som får bli testspel för nya arcadestickan som är påbörjad tills nya street fighter kommer.

Fick hem Heavy Rain för en 1v sen och kan lugnt säga att om man inte verkligen älskar äventyrspel så ska man hoppa detta. Det är väldigt långsamt i spelsättet. Jag gillar dock spelet men det är på gränsen till min pain tröskel.
 

Refur

snelaste
Gick med
12 Dec 2009
Ort
Norröver
Hoj
Yamaha Grizzly 700 -08
Fick hem Heavy Rain för en 1v sen och kan lugnt säga att om man inte verkligen älskar äventyrspel så ska man hoppa detta. Det är väldigt långsamt i spelsättet. Jag gillar dock spelet men det är på gränsen till min pain tröskel.

Tack för varningen :tummenupp
Jag tycker att Resident evil-serien är olidligt långsam så Heavy Rain är säkert inget för mig. :tungan
 

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Ort
Hemma.
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Har iaf spelat färdigt BC2 nu! Tog väl totalt 8 timmar av spelande :) Nu är det dags för multiplayer. Det var ju iaf som upplagt för en uppföljare helt klart...

Jo som sagt, en 3:a är nog inte helt omöjligt. Dröjer nog ett tag dock.
 
Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top