Ps3 Tråden

MaG

...
Gick med
12 Oct 2007
Ort
Växjö
Hoj
Husaberg TE 250 -13
Nu börjar jag bli riktigt jävla irriterad!! :mad:

Min PS3:a hänger sig DAGLIGEN när jag spelar MAG!!
Någon som haft liknande problem eller vet vad man kan göra åt det?

Är det spelet det sitter i är håller min konsol på att bli helt slut!?:huvet

Ja det är inget fel på namnet iaf :D

Har du testat med andra spel?
 

Sonny

Ny medlem
Gick med
16 Dec 2008
Ort
Sundsvall
Hoj
TL-1000S
Ja det är inget fel på namnet iaf :D

Har du testat med andra spel?



Har inte testat några andra spel ännu.. I helgen blir det att hårdköra FF XIII så vi får se hur det kommer att gå..

Fallout 3 har även hängt sig nån enstaka gång, men inte alls såhär ofta! :gnissla
 

Jojye

Perfektaste
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Lund
Hoj
2K1 Triumph TT 600
va o hämtade ut God of war 3 idag. förbokat o all blev uppringd igår men jag kände mig inte så exalterad som jag trodde jag skulle va, så jag gick förbi där innan jobbet idag. Nu står det där på mitt skrivbord och jag känner mest "meh" och inte alls intresserad av att spela det.

Kan detta vara det första tecknet på att jag håller på att bli "vuxen"?
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
va o hämtade ut God of war 3 idag. förbokat o all blev uppringd igår men jag kände mig inte så exalterad som jag trodde jag skulle va, så jag gick förbi där innan jobbet idag. Nu står det där på mitt skrivbord och jag känner mest "meh" och inte alls intresserad av att spela det.

Kan detta vara det första tecknet på att jag håller på att bli "vuxen"?

Nej nej... Det är våren... Snart får du ju sitta på hojen och då komemr PS3:an mest att samla damm... :hihi
 

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Ort
Hemma.
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Nån mer än jag som är över lvl 20 på bc2 och har låst upp ALLTING? :hihi
 

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna, Stockholm
Hoj
MTS1200s
Shit...
Jag brukar "skilla" ett vapen i taget. Jag har 3 klasser med t.ex. SCAR-H när jag körde det vapnet.

Jag kör oxå lite allt möjligt.
Brukar gradera upp alla vapen o perks:tummenupp

Japp, jag med.. Den "översta" klassen har jag som "bygg" klass..
Hittills har jag hunnit få upp de flesta bössor, men bojkottar också sniperbössorna och även SMG´n. FALen var jobbigast att få upp, men även den som är mest tillfredställande att klippa någon med.. :tummenupp

Just nu blir det bara BF:BC2. Level 4 och SJUKT mycket svårare att dominera i detta spel jämfört med MW2/COD.
 
Last edited:

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Igår hände sig mitt PS3 helt. Det frös, medan jag spelade BFBC2... Därefter så när jag skulle logga in så fick jag fel på det och när spelet sedan startade hade mina stats nollats! Blev kallsvettig ett tag! Nästa runda kom det dock tillbaka. Jag är snart Seargent I.
 

Sonny

Ny medlem
Gick med
16 Dec 2008
Ort
Sundsvall
Hoj
TL-1000S
Sambon håller på att gå i taket varje gång jag spelar MAG så för att behålla husefriden letar jag nu nått schysst headset istället..

Någon som vet hur det fungerar med USB headset till ps3? Om man köper ett headset med virtuell surround, fungerar det då? eller måste man skaffa ett par äkta 5.1 lurar? :va


Om någon har tips på nån bra modell med så är det välkommet! :)
 

Sonny

Ny medlem
Gick med
16 Dec 2008
Ort
Sundsvall
Hoj
TL-1000S
Ska du ha ljudet måste du väll in med headset i tv´n va? :va



här säger wiki iaf.. Så det borde funka..
Men det jag mest funderar över är om låtsas surround fungerar.. alltså 5.1 i 2.0 lurar..:confused:



Edit: Blev ett par såna här: Speedlink medusa 5.1 med äkta 5.1 och inbyggt ljudkort. Ska bli spännande att se hur/om det kommer att fungera.. :musik
 
Last edited:

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna, Stockholm
Hoj
MTS1200s
iofs går det säkert jättebra.. Tänkte bara att "från tvn" kanske var enklare.

Någon som tänkte på att buggyn i BadComapny 2 trailern som går på TV inte finns i multiplayer i spelet? Lite kul va?
 

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Ducati
Råkat ut för en förkylning och spelat Assassin´s Creed 2. Tyvärr besannades mina farhågor. Det påminner en hel del om det gamla spelet. Fantastiska miljöer i 1400 talsets Florens, Venedig etc. Dock lite enformigt efter hand. Önskar man skulle kunna göra lite fler saker med gubben när man möter motståndare. Hade samma invändning mot första spelet i serien.

För tillfället har jag precis kommit till Venedig. Dock inte utfört några uppdrag än. Är det fler här inne som spelar spelet för närvarande?
 

2strokeforce

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2009
Ort
mariehamn
Hoj
Ducati 900ss,Royal Enfield 500,Honda cb450k3
snart kommer liberty city stories eller va fan de heter till ps3! massor me nya kärror,hojar å lite båtar å helicopters:yoparty å en hög me vapen:banana
 

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
Why not? :gnissla

Blir inte det samma som om man skulle ha ett externt usb ljudkort och plugga in i konsolen? :va (Såg nån film på tuben där dom gjorde så)

Hmm.. Jag ska låta det vara osagt men finner det mycket otroligt att det kommer att fungera. Programvaran i det inbyggde ljudkortet är ju gjort för datorer och jag tror knappast att PS3an kommer att känna igen vad det är för något du stoppar i.

Men återkom med status när du testat.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top