Det spelet är en besvikelse, linjärt som fan och jag förstår inte uppgraderingssystemet. Det går inte att blanda saker så att man kan t ex få fire på ditt svärd. Allt bara uppgraderas via XP, kasst.
Och vad har hänt med alla summons, SJUKT löjligt att de är transformers och blir bilar och annat skit.
Hade jag inte varit en sån inbiten FF-fan hade jag inte köpt. Det som är den största besvikelsen är att det är så linjärt, tog nästan 30 timmar innan man kunde springa lite fritt och inte bara gå rakt fram.
Får hoppas att FFXIII versus blir bättre.
Ja jag reagerade också på att det var satan så linjärt..
Det går liksom inte att springa bort sig en enda sekund och prövar man så skriker övriga i gruppen som faen att man gåråt fel håll... Lite som ett bilspel när man kör åt fel håll på banan....
30 timmar??? Jeeesuuus... Jag har kört i max 8.. Har hållit på med hojen på kvällarna så jaghar inte hunnit längre än till nån blå glas skog..
Ja just blanda ihop saker och ting för att få oliak funktioner verkar det lite dåligt med och vissa saker kan man slänga på vapnen och inte ett skit händer utom att dom försvinner.. sakerna alltså..
Sen ser jag ingen större logik i varför vissa saker renderar i exp upgrades och vissa i strength/magic uppgraderingar.. Skicka på fem sparkplugs på lillfjantens bumerang så gick den till level2..
Och alla dess oljor och dylika vätskor? Man kan ju kasta på dom på vilket vapen/accessory som helst och det händer inte ett skvatt...
borde man inte åtminstone få en liten guide eller nåt?
Iofs så har jag inte kört FF sen 4:an på PS1 så jag har faktiskt noll koll på allt sånt och summons var mest knöligt, fattar inte riktigt vad det är för skillnad på saker och ting men sen kan det ju bero på att jag inte
har använt dom mer än typ två gånger så...