Ps3 Tråden

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Fick hem Final Fantasy XIII igår...
fiiiiiii saaaataaaaan vilket grafik det var... som att styra en cgi animerad manga rulle.. :D
Sen har jag väl insett att läsa manualen kan vara en bra idé... efter drygt 2 timmars spel så börjar man samla på sig en jefla massa prylar som jag inte har den fetblekaste vad jag ska göra med... :hihi
 

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna, Stockholm
Hoj
MTS1200s
Körde en del Battlefield igår och har nu lyckatslåsa upp alla tillbehör för fordonen.. Vilket är bästa tillbehöret egentligen för fordon?
 

Sonny

Ny medlem
Gick med
16 Dec 2008
Ort
Sundsvall
Hoj
TL-1000S
Hmm.. Jag ska låta det vara osagt men finner det mycket otroligt att det kommer att fungera. Programvaran i det inbyggde ljudkortet är ju gjort för datorer och jag tror knappast att PS3an kommer att känna igen vad det är för något du stoppar i.

Men återkom med status när du testat.


Måste ju tyvärr berätta att du fick rätt.. :huvet
Mikrofonen fungerar skitbra, men något ljud i lurarna blir det inte!

Nu blir det att spara ihop till ett par lurar som man kan använda med den optiska utgången istället. :huvet
 

Hårding

Keep ´er lit...
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Tatooine
Hoj
Ducati Panigale V2, KTM 690 SMC-R, Suzuki GSXR-600K1
Har laddat hem den senaste demon till Battlefield men det fungerar ej utan det står bara att man inte kan logga in på EA´s server och så har det varit i flera dagar. Är demon nedstängd eller?
 

Gr00ver

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2007
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki SV650S K7
Har laddat hem den senaste demon till Battlefield men det fungerar ej utan det står bara att man inte kan logga in på EA´s server och så har det varit i flera dagar. Är demon nedstängd eller?


Jag har för mig att det inte var ett demo utan en öppen beta, men jag kan minnas fel.
 

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Ducati
Vilka filmformat kan en PS3 spela upp? Har en kompis som ska bränna ner några videos. Kan det i huvudtaget spela upp brända DVD skivor?
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Vilka filmformat kan en PS3 spela upp? Har en kompis som ska bränna ner några videos. Kan det i huvudtaget spela upp brända DVD skivor?

Jadå, så länge det är dvd-format på grejerna så fungerar brända skivor, både plus och minus.
Här ser du vilka filtyper som fungerar.
 

frostah

Gatukändis!
Gick med
19 Mar 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Ingen för tillfället, jävla bajs :(
Fick hem Final Fantasy XIII igår...
fiiiiiii saaaataaaaan vilket grafik det var... som att styra en cgi animerad manga rulle.. :D
Sen har jag väl insett att läsa manualen kan vara en bra idé... efter drygt 2 timmars spel så börjar man samla på sig en jefla massa prylar som jag inte har den fetblekaste vad jag ska göra med... :hihi

Det spelet är en besvikelse, linjärt som fan och jag förstår inte uppgraderingssystemet. Det går inte att blanda saker så att man kan t ex få fire på ditt svärd. Allt bara uppgraderas via XP, kasst.

Och vad har hänt med alla summons, SJUKT löjligt att de är transformers och blir bilar och annat skit.

Hade jag inte varit en sån inbiten FF-fan hade jag inte köpt. Det som är den största besvikelsen är att det är så linjärt, tog nästan 30 timmar innan man kunde springa lite fritt och inte bara gå rakt fram.
Får hoppas att FFXIII versus blir bättre.

Har laddat hem den senaste demon till Battlefield men det fungerar ej utan det står bara att man inte kan logga in på EA´s server och så har det varit i flera dagar. Är demon nedstängd eller?

DEn var bara igång tills spelet släpptes, men om du gillar FPS och framför allt online så är det inget att fundera på. Bara köp!
 
Last edited:

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Det spelet är en besvikelse, linjärt som fan och jag förstår inte uppgraderingssystemet. Det går inte att blanda saker så att man kan t ex få fire på ditt svärd. Allt bara uppgraderas via XP, kasst.

Och vad har hänt med alla summons, SJUKT löjligt att de är transformers och blir bilar och annat skit.

Hade jag inte varit en sån inbiten FF-fan hade jag inte köpt. Det som är den största besvikelsen är att det är så linjärt, tog nästan 30 timmar innan man kunde springa lite fritt och inte bara gå rakt fram.
Får hoppas att FFXIII versus blir bättre.

Ja jag reagerade också på att det var satan så linjärt..
Det går liksom inte att springa bort sig en enda sekund och prövar man så skriker övriga i gruppen som faen att man gåråt fel håll... Lite som ett bilspel när man kör åt fel håll på banan.... :hihi
30 timmar??? Jeeesuuus... Jag har kört i max 8.. Har hållit på med hojen på kvällarna så jaghar inte hunnit längre än till nån blå glas skog..

Ja just blanda ihop saker och ting för att få oliak funktioner verkar det lite dåligt med och vissa saker kan man slänga på vapnen och inte ett skit händer utom att dom försvinner.. sakerna alltså.. :D Sen ser jag ingen större logik i varför vissa saker renderar i exp upgrades och vissa i strength/magic uppgraderingar.. Skicka på fem sparkplugs på lillfjantens bumerang så gick den till level2.. :va
Och alla dess oljor och dylika vätskor? Man kan ju kasta på dom på vilket vapen/accessory som helst och det händer inte ett skvatt...
borde man inte åtminstone få en liten guide eller nåt?

Iofs så har jag inte kört FF sen 4:an på PS1 så jag har faktiskt noll koll på allt sånt och summons var mest knöligt, fattar inte riktigt vad det är för skillnad på saker och ting men sen kan det ju bero på att jag inte
har använt dom mer än typ två gånger så... :D
 

Gurkslask

Jäämen
Gick med
13 Aug 2008
Ort
Kalmar
Hoj
KTM690 SMC
Körde en del Battlefield igår och har nu lyckatslåsa upp alla tillbehör för fordonen.. Vilket är bästa tillbehöret egentligen för fordon?

Tycker alternate fire är absolut bäst. Menar, en kulspruta är ovärderligt när man kör i infanteritäta områden med en ABRAMS
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
haha, bättre beskrivning på honom finns nog inte.

Det är en av dom...
Gaaaaah Another Anoying Youngster.
Denhatiskalillapojkspolingensombordehaspöavsnowsåhanlärsig
Moppefuckotsomgrinarkonstant

Mesigare faen får man nog leta efter...
Gnäller konstant dom första 6-7 timmarna.. :gnissla
Fast rätt bra som support när han väl har gått upp en level eller två.
 

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
Måste ju tyvärr berätta att du fick rätt.. :huvet
Mikrofonen fungerar skitbra, men något ljud i lurarna blir det inte!

Nu blir det att spara ihop till ett par lurar som man kan använda med den optiska utgången istället. :huvet

Jag befarade att det skulle bli så. Jag är ledsen att jag hade rätt :)
 

Gurkslask

Jäämen
Gick med
13 Aug 2008
Ort
Kalmar
Hoj
KTM690 SMC
Måste ju tyvärr berätta att du fick rätt.. :huvet
Mikrofonen fungerar skitbra, men något ljud i lurarna blir det inte!

Nu blir det att spara ihop till ett par lurar som man kan använda med den optiska utgången istället. :huvet

kan du inte koppla in de i nån förstärkare då? eller tvns hörlursutgång?
 

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Ort
gbg
Hoj
Röd
Nu börjar jag bli riktigt jävla irriterad!! :mad:

Min PS3:a hänger sig DAGLIGEN när jag spelar MAG!!
Någon som haft liknande problem eller vet vad man kan göra åt det?

Är det spelet det sitter i är håller min konsol på att bli helt slut!?:huvet

Vad heter du på MaG?

Någon mer som lirar detta? Hur ball som helst ju!!!:yoparty
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top