Ps3 Tråden

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Ducati
Spelade klart Assassin Creed 2 förra veckan. Mina farhågor besannades. Det påminner väldigt mycket om föregångaren och blir lätt enformigt. Dock har man gjort ett fantastiskt jobb med att bygga upp de medeltida miljöerna. En av de stora behållningarna med spelet.

Funderar på vad jag ska byta in det mot. Några förslag?
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Spelade klart Assassin Creed 2 förra veckan. Mina farhågor besannades. Det påminner väldigt mycket om föregångaren och blir lätt enformigt. Dock har man gjort ett fantastiskt jobb med att bygga upp de medeltida miljöerna. En av de stora behållningarna med spelet.

Funderar på vad jag ska byta in det mot. Några förslag?

Uncharted 2 om du inte spelat det... köp 1:an också om du inte spelat det heller. :)
 

freddie85

Yamaha ska de va ;)
Gick med
17 Mar 2009
Ort
Perstorp
Hoj
05, Yamaha R6
Själv e det nästan enbart Moderna warfare 2 och fifa 10 som gäller till ps3:an fortf online med grabbarna såklart ;)
 

Vargen2k

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
piteå
Hoj
klotad rsv mille samt en ofärdig fz750
Lägg till mig och hansen.. Vi är BC2 galningar som kör en del. Det är ett roligt spel! :)

Jag heter amullo på psn och hansen tror jag heter hansen188
Han är duktig medan en annan är pajas!:tummenupp

Ok, ska lägga till dig ikväll, hansen har jag redan. Jag spelar såfort min sambo lämnar TVn...
 

Vargen2k

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
piteå
Hoj
klotad rsv mille samt en ofärdig fz750
Har du nån mic??

Skrek och gormade på dig som helvete men fick inget svar :D

Amullo: Jag dominerar på BC2 :fakta

Visst var det du och amullo jag lirade med ikväll?? eller vare amullo och nån annan för det va inte hansen som namn.

Har ni tips på någon bra mic?? jag måste ju handla en, det var förövrigt skitskoj att lira i ett team.
 
Last edited:

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna, Stockholm
Hoj
MTS1200s
Amullo: Jag dominerar på BC2 :fakta
Jag VET! :fakta

Visst var det du och amullo jag lirade med ikväll?? eller vare amullo och nån annan för det va inte hansen som namn.

Har ni tips på någon bra mic?? jag måste ju handla en, det var förövrigt skitskoj att lira i ett team.

Det var du och jag samt en engelsk polare till mig. Det ÄR skitskoj att lira i en bra squad, men mic är nästan ett krav. Det finns lite olika varianter som funkar olika bra.. Jag köpte från webhallen avpassad för PS3 och den är kanon.

//a
 

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Ducati
Ser att det kommer att lanseras nya spel inom kort. Från skaparna bakom GTA kommer detta:

Red Dead Redemption

[YOUTUBE-ID]88h61sKNpN4[/YOUTUBE-ID]
 

frostah

Gatukändis!
Gick med
19 Mar 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Ingen för tillfället, jävla bajs :(
jag var lite anti red dead men det verkar ball.

Nu har jag tagit mig genom Gow3, det var blodigt :)
jahap, vilket är nästa spel man ska inhandla? Jag har redan tröttnat på kartorna i BC2 och alla som är äckliga med helikoptrarna på den där öken banan.
 

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Ort
Hemma.
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Visst var det du och amullo jag lirade med ikväll?? eller vare amullo och nån annan för det va inte hansen som namn.

Har ni tips på någon bra mic?? jag måste ju handla en, det var förövrigt skitskoj att lira i ett team.

Jo vi lirade en sväng.

Köp micen som är "gjord" till PS3. Den funkar.
 

Refur

snelaste
Gick med
12 Dec 2009
Ort
Norröver
Hoj
Yamaha Grizzly 700 -08
Sitter och taggar mig själv att tjöpa ett PS3 nu. Börjar bli lagom tråkigt att vara arbetslös.. :( Vart ska jag tjöpa? Vågar jag beställa via nätet med tanke på vulkanaskan och flygförbud? :va Antar att postens flyg också står still. Eller? Är det 250GB eller 320GB hdd som gäller? Någon övrig skillnad på konsollerna? Hjälp mig att komma över min snålhet nu. :)
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top