MatteKholm
Stolt tröjjjjbärare.
Jag skulle inte stirra mig blind på hårddiskens storlek, jag har en 80Gb, och den är inte full, efter över ett års ägande.. Annars säger jag bara: Köp!
Sitter och taggar mig själv att tjöpa ett PS3 nu. Börjar bli lagom tråkigt att vara arbetslös.. Vart ska jag tjöpa? Vågar jag beställa via nätet med tanke på vulkanaskan och flygförbud? Antar att postens flyg också står still. Eller? Är det 250GB eller 320GB hdd som gäller? Någon övrig skillnad på konsollerna? Hjälp mig att komma över min snålhet nu.
Har du begränsat med pengar skulle jag köpt en begagnad PS3. Det borde bli billigare än att köpa nytt. Jag köpte min på introduktionen och har inte haft några problem med maskinen. Har inte bytt ut hårddisken av den enkla anledningen att jag inte behöver mer plats. Jag tror du klarar dig rätt långt utan större hårddisk, men det beror på hur du tänkt använda maskinen. Själv använder jag den mest som DVD spelare och spelar ett och annat spel när jag känner för det.
Är det förresten att byta ut hårddisken efter senaste uppdateringarna av mjukvaran? Jag är inte särskilt insatt i det här. Man tog även bort möjligheten att installera Linux operativsystem och lite annat smått och gott som jag inte har någon koll på.
På den första versionen kan man spela PS2 spel. Den möjligheten försvann senare. Hårddisken blev väl lite större allt eftersom. Min är på 60GB. Numera har det kommit en slim version. Den vet jag inte så mycket om.
Jag har bra koll på PS3an och har haft en tidigare. Tack för uppdateringen. Det med annat operativsystem visste jag inte. Tråkigt om dom har tagit bort den möjligheten.
Det med HDD storlek är säkert en hets, som med allting annat. Jag är mer nyfiken på om det är något annat som skiljer konsollerna åt. Att man kanske får med nånting extra om man köper det större paketet.
Såg att jag har ga okej med pengar på kontot än. Så det kan säkert bli ett PS3.
då är det bara att köpa. Det är bara HDD storleken som skiljer modellerna åt. här hittar du spel till bra pris med gratis frakt.
Okis.
Såg väl intressant ut. Hur fungerar det med leveranstider nu med askmoln och grejer?
Någon som är sugen på Bad Company 2 ikväll? Jag är online från 19.00 ungefär. psn amullo
Trodde jag var den enda här som fortfarande körde vidare på MW2
Hehe de håller länge de spelet.. Bra när man e bakis att spela med polarna.. Men visst har det kommit en del annat bra nu får bli att inhandla ngt nytt snart ¨
Förslag på ngt som ni tycker kan komplettera MW2?
Hehe de håller länge de spelet.. Bra när man e bakis att spela med polarna.. Men visst har det kommit en del annat bra nu får bli att inhandla ngt nytt snart ¨
Förslag på ngt som ni tycker kan komplettera MW2?
Ja det är väl Bad Company 2 då... men det är inte riktigt samma sak tycker jag.
Jag lyckas inte tröttna på MW2... däremot känns det som att det är mycket svårare nu. Det är ofta jag har bland de lägsta i level när jag spelar och då har jag ändå level 70. Helt galet ju...
Jag är väl på som vanligt. Då får vi brassa o dra.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|