Tyvärr så har de inte släppt ut dem på annat än "vanligt" eller hardcore med varierade spelstilar. Man kan inte välja bara deathmatch..
Till Sabotage så funkar det iaf.
Tyvärr så har de inte släppt ut dem på annat än "vanligt" eller hardcore med varierade spelstilar. Man kan inte välja bara deathmatch..
Fan då...
Jaja Onsdag låter bra. Efter 18:00 nån gång?
Hur mkt är BC2 bättre än MaG?
Har la lirat MaG lite mer än 100 timmar och börjar tröttna på att det inte går framåt nått. Enda utveckling är Veteranläge...
Ja, man måste köra med HDMI för att dra full nytta av blueray.
Visst blir bilden bra, men det är fortfarande en låg upplösning men från en riktigt bra källa. Kör med HDMI och bli förbluffad över kvalitén istället. Skillnaden är ungefär 4ggr mer bild i 1080p (Full HD).
Det är olika från film till film och vem som gjort Blueray-releasen i Sverige. Finns DVD´s som inte har någon meny överhuvudtaget... ofta tidiga releaser från hemska Scanbox, de kunde även roa sig med att släppa en vanlig film på dubbla skivor istället för att använda Dual Layer... Armageddon är ett exempel.
Du styr inga apparater via HDMI.
Jag köpte HDMI kablen som är utvecklad till ps3 eller vad man ska säga... Tycker den funkar bra. blev skillnad iaf.
fan då...
Jaja onsdag låter bra. Efter 18:00 nån gång?
2 helt olika spel.
MaG måste du hela tiden lita på din squad, BC2 kan hälften av hela ditt lag vara noobs men du kan fortfarande vinna.
MaG är också lite mera... "enformigt".
BC2 är ett sånt spel man kan lira med en bira en fredagkväll
jag kanske joinar er imorgon. Har mest lirat single player den senaste tiden, kan behöva lite variation och döda "levande" människor istället
mina 2 cents i HDMI diskussionen. Varför köpa HD-TV, blu-ray etc och inte de kablarna som behövs för att få ut max av grejerna? Det är som att köpa en literhoj bara för att jobbpendla, visst det funkar men...
Sitter ni på något hemmabiosystem eller kör ni ljudet från tvn? Jag kör med ett 2.1 system från denon och är helnöjd.
Det är en sån otrolig skillnad från skitljudet (jämförelsevis) från tvn.
Måste man lira single innan eller kan man hoppa på Online direkt?
Det jag mest undrar är om uppsättningarna är mer komplicerade elle om de är låsta? MaG finns ju inte heller mkt varation där heller...
om nom nom nom nom!!!
Måste man lira single innan eller kan man hoppa på Online direkt?
Det jag mest undrar är om uppsättningarna är mer komplicerade elle om de är låsta? MaG finns ju inte heller mkt varation där heller...
Bara hoppa in och köra..
Däremot så kanske man skulle köra några banor i SP eftersom man skall lära sig kontroller för lite olika saker som vapen, närstrid, flyga Helikopter/UAV, köra bil/ATV/Stridsvagn
Jag tycker BC2 verkligen är ett bra balanserat spel som kräver mycket av spelaren.. Tyvärr är utbudet av banor relativt begränsat, men mer mappacks kommer.. De har redan släppt 2 mappacks hittils och DICE brukar vara duktiga med att supporta sin Multiplayeer community.
Som referens så kör jag lite COD fortfarande och BC2 är verkligen inte alls lika mycket run&gun.. Det är väldigt sällan som du kommer råka ut för spelare som inom loppet av några minuetr kutat runt banan 5ggr. med dubbla hagelbrakare och mördat allt 3ggr. om..
Dessutom slipper man till stor del en massa skrikande småungar i bc2.
Se och LÄR min unge padowan!
[YOUTUBE-ID]zcZ3wXF3r14[/YOUTUBE-ID]
Bara för att klargöra; Hdmi-kabel utvecklad av Sony är lika välfungerande som en nonamekabel från Claes Ohlson.
Nej det stämmer inte, jag hade "noname" billiga kablar till min Plasma, och när både dator och PS3 var igång så störde dom varandra och det blev dålig bild. Efter att ha bytt till "bättre" kablar av märket supra så försvann det problemet
jag kanske joinar er imorgon. Har mest lirat single player den senaste tiden, kan behöva lite variation och döda "levande" människor istället
mina 2 cents i HDMI diskussionen. Varför köpa HD-TV, blu-ray etc och inte de kablarna som behövs för att få ut max av grejerna? Det är som att köpa en literhoj bara för att jobbpendla, visst det funkar men...
Sitter ni på något hemmabiosystem eller kör ni ljudet från tvn? Jag kör med ett 2.1 system från denon och är helnöjd.
Det är en sån otrolig skillnad från skitljudet (jämförelsevis) från tvn.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|