Ps3 Tråden

MatteKholm

Stolt tröjjjjbärare.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Katrineholm
Hoj
--VTR--
Jag skulle inte stirra mig blind på hårddiskens storlek, jag har en 80Gb, och den är inte full, efter över ett års ägande.. Annars säger jag bara: Köp! :)
 

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Ducati
Har du begränsat med pengar skulle jag köpt en begagnad PS3. Det borde bli billigare än att köpa nytt. Jag köpte min på introduktionen och har inte haft några problem med maskinen. Har inte bytt ut hårddisken av den enkla anledningen att jag inte behöver mer plats. Jag tror du klarar dig rätt långt utan större hårddisk, men det beror på hur du tänkt använda maskinen. Själv använder jag den mest som DVD spelare och spelar ett och annat spel när jag känner för det.

Är det förresten att byta ut hårddisken efter senaste uppdateringarna av mjukvaran? Jag är inte särskilt insatt i det här. Man tog även bort möjligheten att installera Linux operativsystem och lite annat smått och gott som jag inte har någon koll på.

På den första versionen kan man spela PS2 spel. Den möjligheten försvann senare. Hårddisken blev väl lite större allt eftersom. Min är på 60GB. Numera har det kommit en slim version. Den vet jag inte så mycket om.

Sitter och taggar mig själv att tjöpa ett PS3 nu. Börjar bli lagom tråkigt att vara arbetslös.. :( Vart ska jag tjöpa? Vågar jag beställa via nätet med tanke på vulkanaskan och flygförbud? :va Antar att postens flyg också står still. Eller? Är det 250GB eller 320GB hdd som gäller? Någon övrig skillnad på konsollerna? Hjälp mig att komma över min snålhet nu. :)
 

Refur

snelaste
Gick med
12 Dec 2009
Ort
Norröver
Hoj
Yamaha Grizzly 700 -08
Har du begränsat med pengar skulle jag köpt en begagnad PS3. Det borde bli billigare än att köpa nytt. Jag köpte min på introduktionen och har inte haft några problem med maskinen. Har inte bytt ut hårddisken av den enkla anledningen att jag inte behöver mer plats. Jag tror du klarar dig rätt långt utan större hårddisk, men det beror på hur du tänkt använda maskinen. Själv använder jag den mest som DVD spelare och spelar ett och annat spel när jag känner för det.

Är det förresten att byta ut hårddisken efter senaste uppdateringarna av mjukvaran? Jag är inte särskilt insatt i det här. Man tog även bort möjligheten att installera Linux operativsystem och lite annat smått och gott som jag inte har någon koll på.

På den första versionen kan man spela PS2 spel. Den möjligheten försvann senare. Hårddisken blev väl lite större allt eftersom. Min är på 60GB. Numera har det kommit en slim version. Den vet jag inte så mycket om.

Jag har bra koll på PS3an och har haft en tidigare. Tack för uppdateringen. :) Det med annat operativsystem visste jag inte. Tråkigt om dom har tagit bort den möjligheten. :(

Det med HDD storlek är säkert en hets, som med allting annat. Jag är mer nyfiken på om det är något annat som skiljer konsollerna åt. Att man kanske får med nånting extra om man köper det större paketet. :tungan

Såg att jag har ga okej med pengar på kontot än. Så det kan säkert bli ett PS3. ;)
 

frostah

Gatukändis!
Gick med
19 Mar 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Ingen för tillfället, jävla bajs :(
Jag har bra koll på PS3an och har haft en tidigare. Tack för uppdateringen. :) Det med annat operativsystem visste jag inte. Tråkigt om dom har tagit bort den möjligheten. :(

Det med HDD storlek är säkert en hets, som med allting annat. Jag är mer nyfiken på om det är något annat som skiljer konsollerna åt. Att man kanske får med nånting extra om man köper det större paketet. :tungan

Såg att jag har ga okej med pengar på kontot än. Så det kan säkert bli ett PS3. ;)

då är det bara att köpa. Det är bara HDD storleken som skiljer modellerna åt. här hittar du spel till bra pris med gratis frakt.
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Jag har ett 1st gen-ps3 till salu för bra peng annars, bara skicka ett pm :tummenupp
 

freddie85

Yamaha ska de va ;)
Gick med
17 Mar 2009
Ort
Perstorp
Hoj
05, Yamaha R6
Trodde jag var den enda här som fortfarande körde vidare på MW2 :tummenupp

Hehe de håller länge de spelet.. Bra när man e bakis att spela med polarna.. Men visst har det kommit en del annat bra nu får bli att inhandla ngt nytt snart :)¨
Förslag på ngt som ni tycker kan komplettera MW2?
:confused:
 

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Ort
Hemma.
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Hehe de håller länge de spelet.. Bra när man e bakis att spela med polarna.. Men visst har det kommit en del annat bra nu får bli att inhandla ngt nytt snart :)¨
Förslag på ngt som ni tycker kan komplettera MW2?
:confused:

Bad company 2 om du inte redan har det.

Om du är ute efter nåt annat än just online spel, så rekommenderar jag starkt Assasins Creed! 1:an är bra, 2:an är ännu bättre.
 

MaG

...
Gick med
12 Oct 2007
Ort
Växjö
Hoj
Husaberg TE 250 -13
Hehe de håller länge de spelet.. Bra när man e bakis att spela med polarna.. Men visst har det kommit en del annat bra nu får bli att inhandla ngt nytt snart :)¨
Förslag på ngt som ni tycker kan komplettera MW2?
:confused:

Ja det är väl Bad Company 2 då... men det är inte riktigt samma sak tycker jag.
Jag lyckas inte tröttna på MW2... däremot känns det som att det är mycket svårare nu. Det är ofta jag har bland de lägsta i level när jag spelar och då har jag ändå level 70. Helt galet ju...
 

freddie85

Yamaha ska de va ;)
Gick med
17 Mar 2009
Ort
Perstorp
Hoj
05, Yamaha R6
Ja det är väl Bad Company 2 då... men det är inte riktigt samma sak tycker jag.
Jag lyckas inte tröttna på MW2... däremot känns det som att det är mycket svårare nu. Det är ofta jag har bland de lägsta i level när jag spelar och då har jag ändå level 70. Helt galet ju...

Nej samma här MW2 är riktigt bra så de hänger med ett bra tag til känns de som. Men Många som verkar gilla Bad Company 2 ska nog ta och inhandla det :yoparty
 

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna, Stockholm
Hoj
MTS1200s
Jag är väl på som vanligt. Då får vi brassa o dra.

I was there, where was you?:mad:

Jag gillade Far Cry2 som Singelplayer, spelet lever länge eftersom det är en sandbox shooter.. Fast superbra är det inte.. Många missions är standard "åk dit, skjut honom". Men de är iallafall gjorde ur ett FPS perspektiv med fokus på pang pang istället för GTA´s fokus på köra bil.

BadCompany 2 är bra, men kräver MYCKET mer än COD MW2.

SE DENNA!
http://www.youtube.com/watch?v=zcZ3wXF3r14
[YOUTUBE-ID]zcZ3wXF3r14
[/YOUTUBE-ID]

Se sedan dessa när ni vill lära hur mycket det finns att lära sig.
http://www.youtube.com/user/BadCompany2Training
 

frostah

Gatukändis!
Gick med
19 Mar 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Ingen för tillfället, jävla bajs :(
ni som lirar bc2 vilket spelläge föredrar ni? jag suger på conquest men rockar på rush.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top